چت هوش مصنوعی بینگ باید منبع یابی نتایج جستجوی بینگ را متوقف کند

برخلاف دستورالعمل های گوگل گوگل همیشه گفته است که نباید ایند، موتورهای جستجو داشته باشید و در نهایت صفحات نتایج جستجوی داخلی خود را رتبه بندی کنید. خطی در دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل (که اخیراً برای جستجوی ضروری اصلاح شده است) وجود داشت خواندن“از فایل robots.txt در وب سرور خود برای مدیریت بودجه ،یدن خود با جلوگیری از ،یدن فضاهای بی نهایت مانند صفحات نتیجه جستجو

از Bing Chat در مورد یک مشکل بهداشتی بپرسید، و یکی از آن نقل‌قول‌ها مانند بقیه نیست… 🙂 Bing منجر به نتایج جستجوی Bing بیشتر می‌شود، در حالی که می‌تواند منجر به سایت‌های معتبر سلامت/پزشکی شود. همچنین برای آسیب آشیل غذاهای ضد التهابی بخورید؟؟ اوه، درسته… pic.twitter.com/ZSo9y68Twz

– گلن گیب (@glenngabe) 16 فوریه 2023

اکنون، آن را برای یک پرس و جو دیگر تکرار کردم، جایی که bing.com نیز به ،وان یک استناد فهرست شده بود:

چت بینگ با استناد به جستجوی بینگ 800x296

در اینجا یک صفحه نمایش است که من از این در عمل ساخته ام:

من نمیدانم اگر دستورالعمل های وب مستر بینگ همچنین توصیه می کنیم به Bing اجازه ندهید صفحات نتایج جستجوی داخلی شما را فهرست بندی کند. من هنوز نتوانستم آن مورد ذکر شده را پیدا کنم. اما در هر صورت، به نظر می‌رسد که بینگ چت نباید جستجوی بینگ را برای پاسخ‌هایش جستجو کند، به‌ویژه زم، که آن نتایج جستجوی بینگ فقط به ناشران دیگری پیوند می‌خورد که می‌تواند در موقعیت‌های درون پاسخ‌های چت بینگ فهرست کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بله، چت هوش مصنوعی بینگ در مراحل ابتدایی خود است و می دانم که با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. برای Bing مهم است که بازخورد ما را بشنود و Bing Chat را برای بهتر شدن تطبیق دهد. نه فقط برای بهبود جستجوگر (که به حق نگر، شماره یک آنها است)، بلکه برای کل ا،یستم.




منبع: https://searchengineland.com/bing-ai-chat-needs-to-stop-sourcing-the-bing-search-results-393295

بنابراین به یک م،ا، هوش مصنوعی در سطحی به رو،مه نگاران تبدیل می شود.

همانطور که از سوراخ ،گوش کاوش هوش مصنوعی جدید مایکروسافت بینگ با ChatGPT پایین می روم، مدام پاسخ های جالب تر و بیشتری پیدا می کنم. یکی از این نمونه ها زم، است که من از بینگ چت سوالی می پرسم و خودش به ،وان یکی از پاسخ ها منبع می شود. بله، Bing Chat می‌تواند bing.com را به ،وان یک استناد برای پاسخ در نتایج جستجو فهرست کند.

این باید متوقف شود و اکنون با بینگ چت متوقف شود.

گلن گیب نیز دیروز نمونه هایی از این موضوع را مشاهده کرد، او گفت: “بینگ منجر به نتایج جستجوی Bing بیشتر می شود، در حالی که می تواند منجر به سایت های معتبر بهداشتی/پزشکی شود، عالی نیست.”

مثال ها. من نمونه‌ای را در توییتر پست کردم که نشان می‌داد چگونه یک سوال پرسیدم و سپس یکی از نقل‌قول‌ها bing.com بود، بنابراین روی آن کلیک کردم و من را به جستجوی Bing برد که به مقالاتی که قبلاً در نقل‌قول‌های دیگر ذکر کرده بود ارجاع داد. این تجربه جستجو دایره ای است و جستجوگران را به گونه ای به نتایج جستجو می فرستد که ممکن است جستجوگر را گیج کند.

اما در اینجا، Bing همچنین در جعبه پاسخ، جعبه اخبار جستجوی Bing را گنجانده است، که مفید است اما چرا ،ی را به نتایج جستجوی بیشتر Bing پیوند می دهد؟

Bing Chat با استناد به Bing Search News Box 598x600

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است