پیوندها ممکن است در آینده برای الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل اهمیت کمتری داشته باشند

“اما حدس من در طول زمان است، این یک عامل مهم مانند گاهی اوقات امروز نخواهد بود. من فکر می کنم در حال حاضر، این چیزی است که کمی تغییر کرده است.»

جدید نیست؟ بله، مت کاتز، رهبر سابق هر،مه گوگل، چندین سال پیش پیام مشابهی را در این ویدئو که پست کرده بود به ما گفت:

جان مو، از گوگل گفت که در آینده می تواند الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را ببیند که در آن لینک ها به اندازه امروز در الگوریتم کلی اهمیت ندارند. او همچنین اشاره کرد که لینک ها به اندازه تاریخ الگوریتم رتبه بندی گوگل وزن ندارند.

آنچه گفته شد. وقتی از جان مو، در مورد پیوندها پرسیده شد، در ساعت 13:52 ضبط شده گفت:

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/links-may-be-less-important-to-the-google-search-ranking-algorithm-in-the-future-389364

پیوندها مرده نیستند، پیوندها هرگز مرده نخواهند بود، به ،وان یک عامل رتبه بندی. اما همانطور که گوگل در درک محتوا بهتر و بهتر می شود، گوگل می تواند کمتر به لینک ها اعتماد کند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


چرا ما اهمیت می دهیم. به طور خلاصه، وسواس در مورد پیوندها را متوقف کنید و روی محتوای خود تمرکز کنید. این روند بیشتر در مورد داشتن محتوای بهتر و بیان حقیقت بوده است، به طور کلی محتوای بهتر بدون نیاز به درخواست پیوند یا انجام هر گونه تلاش واقعی برای ایجاد پیوند، پیوند ایجاد می کند.

درباره نویسنده

بری شوارتز

جدید در زمین موتورهای جستجو

بذار گوش کنم در اینجا یک جاسازی شده از ضبط شده از YouTube است، ممکن است بخواهید به عقب برگردید دقیقه 13:06، برای شنیدن نحوه بیان سؤال:

اگرچه مطالعات نشان داده اند که لینک ها هنوز برای رتبه بندی گوگل بسیار مهم هستند. و چند سال پیش، گوگل گفت که لینک ها در سه فاکتور رتبه بندی برتر قرار دارند، اما لینک ها هستند شماره یک نیست گوگل بعدا گفت.

“خب، این چیزی است که من در طول زمان، وزن پیوندها را تصور می کنم. در برخی موارد، کمی کاهش می یابد زیرا ما نمی تو،م کمی بهتر بفهمیم که چگونه محتوا در متن کل وب قرار می گیرد. و تا حدی، پیوندها همیشه چیزی هستند که ما به آن اهمیت می دهیم زیرا باید به نحوی صفحات را پیدا کنیم. مثل این است که چگونه می‌توان یک صفحه را بدون اشاره به آن در وب پیدا کرد؟»

لینک ها اهمیت کمتری دارند. جان نه تنها گفت که در آینده پیوندها ممکن است وزن کمتری در الگوریتم رتبه‌بندی کلی جستجوی گوگل داشته باشند، بلکه گفت که این موضوع قبلاً در الگوریتم «کمی» تغییر کرده است. بنابراین حتی امروزه، پیوندها به اندازه گذشته در الگوریتم رتبه بندی کلی وزن ندارند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است