پنجم دبستان کتاب کنکور | ketabko

همچنین ارسال سفارشات برای دوستانی که در خارج ازز شهر تهران زندگی می کنند به صورت پست سفارشی و پیشتاز صورت می پذیرد. در فهرست بالا مجموعه‌ای از کتاب های کمک درسی برتر پنجم دبستان به انتخاب کارشناسان کتابانه مشاهده کردید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه تلاش کردیم تا مجموعه‌ای کامل از انواع کتاب‌های درسی و غیر درسی فراهم کنیم. شما با استفاده از فروشگاه ما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به خارج شدن از خانه در این روزهای کرونایی و در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به تهیه کتاب های کمک درسی مورد نیازتان اقدام کنید. این کتاب‌ها را در واقع می‌توان مجموعی از تمامی دسته‌های بالا دانست که سعی کردند تا مقداری از ویژگی‌های مثبت هر کدام را در خود جای دهند و به این شکل ارزش خرید خود را بالا ببرند.

کتاب کار و تمرین فارسی پنجم دبستان مبتکران

پنجم دبستان کتاب کنکور | ketabko

آتوران تمام صفحه نمیشه اما با دو-بار کلیک روی قسمتی که فیلم آموزشی پخش میشه می تونید فیلم آموزشی رو تمام صفحه کنید. اگر پسوورد را کپی (Copy & Paste) می کنید، به احتمال زیاد این مشکل وجود خواهد داشت. زیرا معمولا هنگام کپی پسوورد از سایت یک کارکتر فاصله در ابتدا یا انتهای آن ایجاد می شود.

  • کتاب پیک هفتگی پنجم خیلی سبز از دیگر کتاب های کمک درسی پنجم دبستان است که سعی کرده تا همه دروس این پایه را پوشش دهد.
  • به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند با سوالات مختلف هر مبحث آشنا شده و آمادگی بیشتری برای پرسش‌های کلاسی یا امتحانات داشته باشند.
  • در کنار فایل Setup یه فایل راهنما است که همه موارد رو توضیح داده.
  • در صورتی که به اشتباه هنوز دانلود محتوا در برخی از پستها نیازمند عضویت ویژه است، آن را از طریق فرم تماس با ما یا دیگر راه‌های ارتباطی به اطلاع ما برسانید تا اصلاح شود.
  • بخش‌هایی با عنوان کتاب‌خوان باهوش نیز در کتاب کارپوچینو فارسی پنجم دبستان گاج درنظر گرفته شده که به طرح سؤالات مفهومی از داستان‌های موجود در کتاب می‌پردازد.

به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند با سوالات مختلف هر مبحث آشنا شده و آمادگی بیشتری برای پرسش‌های کلاسی یا امتحانات داشته باشند. تنوع و تعداد سوالات در کنار وجود یک پاسخنامه تشریحی و کامل، ویژگی‌های یک کتاب کار مناسب هستند و ارزش خرید آن را بالا می‌برند. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم، کتاب های کمک درسی پنجم دبستان بسیار زیادند و برای هر درس گاها چند ده کتاب کمک درسی وجود دارد. اما همه این کتاب‌ها را براساس محتوا و چینش مطالب آنان، می‌توان در 5 دسته اصلی جای داد. در ادامه، به معرفی این 5 دسته اصلی کتاب های کمک درسی پنجم دبستان می‌پردازیم. مفاهیم مطرح شده در این کتاب بعدها به شکلِ تخصصی‌تر در کتاب‌های زیست‌شناسی دبیرستان مطرح شده و ادامه پیدا می‌کنند.

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی پنجم دبستان

کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. کتاب جامع تیزهوشان پنجم پا به پا پویش را حسن ربانی، سجاد سرزعیم، وحید گوران با همکاری هم تالیف کرده کتاب کمک درسی پنجم دبستان اند.

سؤالات تستی از طرح ساده تا پیشرفته تیزهوشان با پاسخ کاملاً تشریحی و تحلیلی، بخش اعظم این سؤالات را به خود اختصاص می‌دهد. لذا اگر بخواهیم به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم ابتدایی علوم با نیم نگاهی به یک پله بالاتر از کتاب درسی بپردازیم، کتاب رشادت علوم پنجم ابتدایی مبتکران بدون شک از بهترین‌هاست. کتاب کاروتمرین ریاضی پنجم دبستانانتشارات منتشرانیکی از بهترین کتاب‌ های کمک درسی پنجم دبستان برای علاقه‌مندان به حساب و کتاب است!

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است