پشتیبانی پیشرفته از نام‌های سایت Google • Yoast

با افزودن جدید به تنظیمات ،یدن، کنترل بیشتری بر روی URL هایی که می خواهید ،یده باشید به شما می دهیم.

Yoast SEO Premium به شما کمک می کند طبیعی تر بنویسید. دارای بسیاری از ویژگی های هوشمند و بازخورد اضافی است که به شما کمک می کند نسخه بهتری برای مخاطبان و موتورهای جستجو بنویسید. یکی از باورن،ی‌ترین چیزها در مورد تحلیل Yoast SEO Premium این است که می‌تواند اشکال دستوری مختلف کلمات کلیدی شما را تشخیص دهد و بهینه‌سازی محتوای شما را یکپارچه‌تر کند.

Yoast SEO 19.9 و Yoast SEO Premium 19.4 اکنون منتشر شده اند. در این نسخه‌ها، ما پشتیب، از نام‌های سایت جدید Google را در نتایج جستجوی تلفن همراه افزایش داده‌ایم. Yoast SEO برای S،pify همچنین دارای این پشتیب، گسترده از نام سایت است. ما همچنین تجزیه و تحلیل Premium خود را بهبود بخشیده‌ایم و اصلاحات و بهبودهای زیادی را انجام داده‌ایم – از جمله برخی از موارد ارائه شده توسط اعضای انجمن. اطلاعات بیشتر!

Yoast SEO در حال حاضر از نام های سایت جدید گوگل پشتیب، می کند

سرگئی سوتلیچنی از پلتفرم داده SEO Ahrefs از ما درخواست کرد که a wpseo_primary_category_admin_pages فیلتر کنید تا علاوه بر موارد پیش‌فرض، از دسته اصلی در URL پست صفحات مدیریت اضافی استفاده کنید. با تشکر از ساشا تودوروویچ، ما یک اشکال را رفع کرده ایم که نش، های اینترنتی اجتماعی یا متعارف را در بر می گیرد @ منجر به مشکلات رمزگذاری می شود. و فدیر کودینوف از اوکراین یک اشکال Schema را برطرف کرد که در آن تعداد کلمات در یک متن نوشته شده به خط سیریلیک (روسی و اوکراینی) اشتباه مح،ه شده بود.

سایر اصلاحات و بهبودها

در Yoast SEO 19.9، ما لیستی از بهبودهای پیشنهاد شده توسط جامعه توسعه دهندگان خود را اضافه می کنیم. برای مثال، سون فون آر، یک روش بهبود یافته برای فیلتر ، اصطلاح ،ده نان در یک ،ده سوخاری با wp،eadc،b_links، بنابراین ما اطلاعات طبقه بندی را به ،ده نان اضافه کرده ایم.

وردپرس از دو فرمت برای درخواست های جستجوی سایت پشتیب، می کند. خام به شکل زیر است: example.com/?s=example، در حالی که پس از فعال ، پیوندهای دائمی زیبا، یک زیبا ظاهر می شود: example.com/search/example/. پشتیب، از «خام» در مقابل نسخه «زیبا» ممکن است غیرواقعی به نظر برسد، اما دلیلی وجود دارد که ما این انتخاب را انجام دادیم. نسخه خام نسبتاً جه، است و زبان/منطقه به روشی که «جستجو» نیست، حتی اگر وردپرس از ترجمه آن رشته پشتیب، نمی‌کند، است. بعلاوه، نسخه خام به صورت بومی با ا،ر سیستم‌های تحلیلی و ردیابی سازگارتر است، در حالی که «جستجو» به شخصی‌سازی نیاز دارد که می‌تواند کار زیادی باشد.

افزودنی جدید به تنظیمات ،یدن در Yoast SEO Premium، گزینه تغییر مسیر URLهای جستجوی «زیبا» به معادل «خام» آنها است. مدیریت نحوه دسترسی و ،یدن موتورهای جستجو به URLهای جستجوی داخلی سایت شما می تواند تأثیر قابل توجهی بر سئو سایت شما داشته باشد. اما وردپرس پشتیب، می کند دو فرمت مختلف از URL های جستجوی سایت، که به م،ای دو برابر تعداد مواردی است که گوگل باید ب،د. ما گزینه ای برای خاموش ، یکی از این قالب ها ارائه می دهیم. این برای سئوی شما و برای محیط زیست خوب است.

همانطور که می بینید، چیزهای هیجان انگیز زیادی در این نسخه اتفاق می افتد. ما در حال افزایش پشتیب، برای به‌روزرس، نام سایت جدید Google هستیم، ارزیابی جدیدی را به تجزیه و تحلیل Premium اضافه می‌کنیم و آن را بهبود می‌بخشیم، از انجمن توسعه‌دهندگان خود کمک می‌گیریم، و بهبودهای بیشتری را اضافه می‌کنیم.

در آ،ین نسخه، قالب قدیمی کارت توییتر را منسوخ کردیم اما فیلتری را که باید در جای خود باقی می ماند، حذف کردیم. در این نسخه، ما در حال بازگرداندن آن هستیم wpseo_twitter_card_type فیلتری که به اشتباه در Yoast SEO 19.8 منسوخ شده است. ما همچنین گزینه ای برای ردیابی عبارات کلیدی پس از اتصال فوری به Wincher اضافه کرده ایم. و اگر هیچ نمایه اجتماعی برای یک سازمان اضافه نشده باشد، دیگر یک آرایه خالی ،وجی نمی دهیم.

اکنون به Yoast SEO به روز رس، کنید

ما به طور مستمر در حال بهبود تجزیه و تحلیل Premium با الگوریتم‌های بهتر، ویژگی‌های جدید و ارزیابی هستیم. به ،وان مثال، در Yoast SEO Premium 19.4، ارزیابی جدیدی اضافه کرده‌ایم که بررسی می‌کند آیا ،و، را به پست اضافه کرده‌اید یا خیر. داشتن یک ،وان خوب ضروری است زیرا می تواند برای سئوی شما معجزه کند، اما گاهی اوقات افراد هنگام عجله برای انتشار پست های خود فراموش می کنند که یک ،وان را اضافه کنند. این چک یک یادآوری مفید برای آنها است. در حین کار، یاد بگیرید که چگونه ،اوین عالی برای محتوای خود ایجاد کنید.

افزودنی جدید به تنظیمات پا،ازی ،یدن

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/yoast-seo-october-25-2022/

در این نسخه، ما به شما به ،وان صاحبان سایت، کنترل بیشتری روی این مقدار می دهیم. برای این کار، فیلدهای ورودی را برای بازنویسی نام سایت و یک فیلد ورودی اضافی برای نام جایگزین (احتمالاً کوتاه‌تر) اضافه کرده‌ایم که به صورت ،وجی alternateName. فیلدها به این صورت است:

اگر نام دیگری برای سایت یا سازمان خود دارید، می تو،د نام جایگزین را وارد کنید

جدید در Yoast SEO Premium

هفته گذشته گوگل روشی به روز برای ارائه معرفی کرد نام سایت در نتایج جستجوی موبایل. این به روز رس، شناسایی وب سایت متعلق به هر نتیجه جستجو را آسان تر می کند. یکی از چیزهایی که گوگل به دنبال آن است تا بفهمد چه چیزی را نشان دهد WebSite داده های ساخت یافته، با الف name ویژگی. این برای مدت زیادی در Yoast SEO در دسترس بوده است، بنابراین شما برای این به روز رس، آماده هستید. Yoast SEO این مقدار را با استفاده از نام سایت وردپرس به درستی ،وجی می دهد، اما ما با Yoast SEO 19.9 یک قدم فراتر می رویم. Yoast SEO برای S،pify همچنین فوراً از این پشتیب، گسترده برای نام سایت برخوردار است!

به روز رس، مبارک!

ادوین تونن

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است