پشته MarTech خود را برای سال 2023 آماده کنید [Webinar]


چشم انداز بازاریابی دیجیتال دائماً در حال تغییر است – و دانستن اینکه به کدام ابزار نیاز دارید و بدون کدام می تو،د انجام دهید دشوار است.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (AI/ML) به جریان اصلی تبدیل شده‌اند، و رسانه‌های جدید، مانند ویدیوهای بیش‌ازحد (OTT) و ویدیوهای کوتاه‌مدت مورد توجه قرار گرفته‌اند، مهم است که فناوری بازاریابی (MarTech) خود را به روز نگه دارید. -تاریخ.

وقتی قو،ن جدید حفظ حریم خصوصی، ،وج کوکی های شخص ثالث، ویژگی شفافیت ردیابی برنامه اپل (ATT) و راه اندازی Google Analytics 4 (GA4) را در نظر می گیرید، آیا نگران هستید که ممکن است عقب مانده باشید؟

بنابراین، چگونه می‌تو،د پشته MarTech خود را ارتقا دهید تا با فناوری در حال تکامل همگام شوید؟

آیا می د،د برای به حدا،ر رساندن اثربخشی کمپین در سال آینده به چه ابزارها و راه حل هایی نیاز دارید؟

حتی اگر فقط در مورد برخی از ابزارهای بازاریابی جدید کنجکاو هستید، از شما می‌خواهم که پنجشنبه آینده برای این وبینار متمرکز بر MarTech به ما بپیوندید.

ما برخی از کارشناسان تجزیه و تحلیل را آورده ایم تا شما را در مورد تمام فاکتورهای اصلی که باید هنگام ایجاد پشته فناوری بازاریابی برای سال 2023 و بعد از آن در نظر بگیرید، راهنمایی کنند.

در این جلسه زنده، متوجه خواهید شد:

  • چشم انداز فناوری بازاریابی چگونه تکامل یافته است.
  • ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب پشته MarTech شما.
  • چارچوبی برای ارزیابی بلوغ MarTech شما.

به Vishal Maru، معاون راه حل های دیجیتال iQuanti، و Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال، و همچنین جاش ولف Tealium، مدیر مشاوره راه حل های شریک، بپیوندید تا در مورد مفاهیم، ​​مزایا و معایب پلتفرم های پیشرو MarTech صحبت کنند.

پشته MarTech چیست و چرا مهم است؟

پشته فناوری بازاریابی مجموعه ای از فناوری ها است که توسط متخصصان بازاریابی برای بهبود اثربخشی و کارایی کمپین های خود استفاده می شود.

ابزارها و پلتفرم های MarTech می توانند به تیم شما کمک کنند:

  • وظایف را خودکار کنید و فرآیندها را بهینه کنید.
  • گردش کار را ساده کنید.
  • تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین
  • ارتباط مشتری را شخصی کنید
  • و بیشتر.

در این صنعت همیشه در حال تغییر، مهم‌تر از همیشه این است که خود را با ابزارهای من، برای مدرن ، استراتژی بازاریابی خود مسلح کنید. پشته بازاریابی من، می تواند بینش عمیق تری به شما ارائه دهد که در نهایت کمپین های شما را بهبود می بخشد و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد.

در این وبینار ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه یک پشته MarTech هوشمندتر بسازید و شروع به اجرای کمپین های موفقی کنید که تبدیل های بیشتری ایجاد می کنند.

چگونه پشته MarTech خود را برای سال 2023 آماده کنید

هنگامی که پشته فناوری بازاریابی خود را برای سال آینده به روز می کنید، موارد زیر را از خود بپرسید:

  • آیا پشته MarTech من با اه، تجاری فعلی من مطابقت دارد؟
  • آیا از همه ویژگی های موجود نرم افزار، برنامه ها و ابزارهای فعلی خود استفاده می کنم؟
  • چند نفر در بخش ما با این ابزارها آشنا هستند؟
  • چه زم، این ابزارها اضافه شدند؟
  • چه معیارهایی در دسترس هستند؟

همانطور که چشم انداز دیجیتال به تکامل خود ادامه می دهد، مطمئن شوید که با نیازهای در حال تغییر خود سازگار هستید.

در سال 2023 با استفاده از فناوری بازاریابی با دقت انتخاب شده برای اطلاع رس، استراتژی خود و ساده سازی برنامه ریزی، به ،ب و کار خود مزیت رقابتی بدهید.

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه پشته MarTech شما می تواند شما را برای موفقیت آماده کند بیشتر بد،د؟

به این وبینار بپیوندید و بینش‌های فناوری بازاریابی را که برای گسترش ،ب‌وکارتان و پیشی گرفتن از رقبایتان نیاز دارید، دریافت کنید.

شما این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد وضعیت منحصر به فرد خود نیز بپرسید.

نمی تو،د جلسه زنده را انجام دهید؟ اکنون ثبت نام کنید و ما نسخه درخواستی را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/martech-stack-2023-webinar/469944/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است