وقتی یک نام تجاری در گوگل محبوب تر از معنای کلمه می شود

من فلفل را در گوگل جستجو کردم و به جای فلفل، سوتین ، google گرفتم؟ pic.twitter.com/5x0vZ4R64Y

– estefannie با نام مستعار “یک زن” (@estefanniegg) 28 سپتامبر 2022

برخی از مارک ها هستند که نام های عمومی دارند که محبوبیت بیشتری نسبت به م،ای واقعی کلمه پیدا کرده اند. در این موارد، جستجوی Google ممکن است اطلاعات مربوط به نام تجاری را بر اساس م،ای کلمه رتبه بندی کند یا نشان دهد.

چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از م،ای اصلی یک کلمه شوند. (در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و متمرکز بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است)

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 29 سپتامبر 2022

در این مثال، وب‌سایت این شرکت نیز بالاتر از مدخل ویکی‌پدیا برای عبارت فلفل است. اکنون این قابل توجه است.

ممکن است گوگل این کار را برای اصطلاح و نام تجاری انجام داده باشد [pepper] – جایی که اکنون گوگل یک جعبه ،ید را در بالای نتیجه برای لباس زیر ،نه برند Pepper نشان می دهد.

یکی از مواردی که سئوکاران اغلب در آن دچار مشکل می شوند این است که شرکتی که با آن کار می کند از یک نام عمومی برای نام تجاری خود استفاده می کند. رتبه بندی آن نام تجاری بالاتر از م،ای عمومی بسیار سخت است و کاری که سئوکاران نمی توانند به تنهایی بدون بودجه های بازاریابی کلان و کمپین های تلویزیونی و رادیویی بزرگ انجام دهند.

این هم یک اسکرین شات:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/،nd-over-meaning-google-34170.html

در اینجا توییت های مرتبط با این موضوع آمده است:

این پیش آمد توییتر و جان مو، از گوگل توضیح داد: “چیزهایی مانند این می توانند در طول زمان تغییر کنند، برندها می توانند قوی تر از م،ای اصلی یک کلمه شوند.” او افزود: «در ابتدا برای من کمی عجیب به نظر می رسد، اما من برند و دسته بندی محصول را نمی دانم، و تمرکز آن بر ایالات متحده است، بنابراین قضاوت در مورد آن سخت است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است