وارد کردن عملکرد حداکثر و 6 به روز رسانی محصول جدید مایکروسافت

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرس،‌ها باید مدیریت و ایجاد تبلیغات در مایکروسافت را آسان‌تر و بدون مشکل‌تر کند، به‌خصوص اگر از Google کپی می‌کنید. علاوه بر این، شبکه مخاطبان می‌تواند گزینه‌های اضافی را برای یافتن مخاطبان جدید و بالقوه دست‌نخورده قبل از فصل تعطیلات شلوغ و رقابتی در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار دهد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/7-new-microsoft-،uct-updates-for-october-388443

راه‌اندازی کمپین با شبکه مخاطبان سریع است و نیازی به ایجاد تبلیغات ندارید، زیرا تمام اطلاعات از طریق فید ،ید شما به دست می‌آید. هدف‌گیری مخاطب نیز خودکار است و مایکروسافت از اطلاعات فید ،ید و نش،‌های اینترنتی شما استفاده می‌کند تا کاربران را با محصولاتی که قبلاً به آنها علاقه نشان داده‌اند مطابقت دهد.

مایکروسافت یک راه حل داخلی در Google Import دارد تا بتو،د کمپین های Google Performance Max خود را به ،وان کمپین های ،ید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی در مایکروسافت کپی کنید. ج، زیر نحوه ترسیم هر ویژگی در مایکروسافت را نشان می دهد.

این ج، نشان می‌دهد که چگونه هر ویژگی در مایکروسافت نگاشت می‌شود
بهبود فیلتراسیون خوراک اگر نیاز دارید فید خود را برای محصولات خاصی فیلتر کنید، بهبودهای جدید فیلتراسیون خوراک به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید.

همراه با Performance Max و Pinterest Imports، مایکروسافت شبکه مخاطبان را تحت فشار قرار می دهد تا به برندهای تجارت الکترونیک کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

مانند همه ویژگی‌ها و محصولات جدید، آنها را آزمایش کنید و در صورت ،وم مقیاس‌بندی کنید.


شبکه مخاطب مایکروسافت. در این ماه به 66 بازار جدید گسترش می یابد. برخی از این بازارهای جدید عبارتند از:

  • قاره آمریکا: آروبا، باهاما، بولیوی، جزایر کیمن، کاستاریکا، دومینیکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گویان فرانسه، گواتمالا
  • APAC: بنگلادش، برونئی، فیجی، پلی‌نزی فرانسه، گوام، مالدیو
  • EMEA: الجزایر، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، جمهوری دموکراتیک کنگو، مصر، اتیوپی، گرجستان، گینه، عراق، اسرائیل، قرقیزستان، لسوتو، لیبی، ماداگاسکار

جدید در زمین موتورهای جستجو

تبلیغات ویدیویی راه حل تبلیغات ویدئویی مایکروسافت به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات ویدیویی خود را در تجارب ممتاز و ایمن در سراسر شبکه مخاطبین مایکروسافت نشان دهند. شما می تو،د بین سه گزینه پیشنهاد قیمت، هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM)، هزینه به ازای کلیک (CPC)، یا هزینه به ازای هر نمایش (CPV) انتخاب کنید.

گسترش به بازارهای جدید

بیا یک نگاهی بیندازیم.

راه حل واردات حدا،ر عملکرد

مناقصه خودکار و تبلیغات جستجوی پویا. در حال حاضر در بازار ژاپن موجود است.

استثناهای داده برای مناقصه خودکار اکنون در نسخه بتای باز هستند

کمپین های هوشمند اکنون در شش بازار جدید موجود است، از جمله:

کتابخانه مش، مرکزی مایکروسافت، صفحه اصلی که همه دارایی های شما را در یک مکان نشان می دهد، اکنون در سطح جه، در دسترس است. می‌تو،د به دارایی‌های خود و همچنین ع،‌ها/ویدئوهای موجود از Shutterstock دسترسی داشته باشید و آنها را در کتابخانه خود ذخیره کنید.

تبلیغات پزشک و کلینیک در نسخه بتا بسته موجود است

با استفاده از این ابزار، می‌تو،د تاریخ، زمان، محدوده و دستگاه‌های خاص مربوط به خطاها یا قطعی‌های ردیابی تبدیل را به Microsoft Advertising اطلاع دهید تا داده‌های تبدیل اشتباه در بهینه‌سازی حذف شوند. با انتخاب Tools > Bid Strategies > Advanced Controls > Exclusions Data شروع کنید.

،دهای خودکار: ردیابی URL موجود است

مایکروسافت علاوه بر انتشار تبلیغات چندرسانه‌ای، کمپین‌های هوشمند و یک راه‌حل چند پلتفرمی، با ال،ای ردیابی جدید، بازارها و بهبود فید ،ید، تمام مراحل را کنار می‌زند.

ردیابی URL به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با افزودن پارامترهای ردیابی اضافی در Microsoft Ads و سپس استفاده از ابزار یا سرویس ردیابی شخص ثالث برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، سفر مشتری را از کشف آگهی تا تبدیل ردیابی کنند. سپس، پارامترها به صورت پویا به URL های برنامه افزودنی خودکار اضافه می شوند و هر کلیک روی آن افزونه ها اکنون قابل ردیابی است. Microsoft Advertising پارامترها را از پایین ترین سطح ردیابی قالب یا URL نهایی ارسال می کند.

کتابخانه دارایی اکنون در سطح جه، در دسترس است

درباره نویسنده

هدف گذاری مبتنی بر هدف اکنون می تو،د فید ،ید خود را به مشتری، که قصد یا علاقه به محصول شما نشان داده اند گسترش دهید. شبکه مخاطب همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق MSN، Outlook، Edge و سایر شرکای انتشاراتی در وب‌سایت‌ها، ایمیل آنها، سایت‌های خبری و موارد دیگر به آن مشتریان دسترسی پیدا کنید.

تبلیغ کنندگان برای پزشکان و کلینیک ها ممکن است متوجه نسخه بعدی تبلیغات خدمات حرفه ای شوند. این گزینه روی ریل سمت راست در بازارهای ایالات متحده، بریت،ا، آلمان، فرانسه، استرالیا و هند موجود است.

عجله تعطیلات سه ماهه چهارم در حال افزایش است و مایکروسافت به تازگی از 7 به روز رس، جدید برای ماه اکتبر رونمایی کرده است.

تو عمیق تر برای اطلاعات بیشتر و خواندن کل اعلامیه مایکروسافت، به وبلاگ آنها مراجعه کنید پست.

ا،امات. هنگام استفاده از ابزار واردات Google Performance Max باید چهار نکته مهم را بد،د.

  • قبل از وارد ، کمپین ،ده‌فروشی Google Performance Max به ،وان کمپین‌های ،ید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی، باید فروشگاه Merchant Center خود را در Microsoft ایجاد و وارد کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که بر،ب UET جاوا اسکریپت را در وب سایت خود دارید و به درستی کار می کند. کد اضافی مورد نیاز برای ردیابی داده‌های درآمد متغیر یک ا،ام است، بنابراین قبل از شروع راه‌اندازی کمپین خود مطمئن شوید که در محل قرار دارد.
  • این ویژگی فقط ویژگی‌های Performance Max را وارد می‌کند که با کمپین‌های ،ید هوشمند تبلیغاتی مایکروسافت و تبلیغات موجودی محلی برابری می‌کنند. ویژگی‌های پشتیب،‌نشده مانند بسط یافتن منبع یکنواخت نهایی، دارایی‌های متن/تصویر/ویدئو و سیگنال‌های مخاطب در حین وارد ، نادیده گرفته می‌شوند.
  • گزینه های زمان بندی در دسترس هستند برای این واردات واردات را می توان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا فوری برنامه ریزی کرد. مایکروسافت توصیه می‌کند اعلان‌های ایمیل را برای جلوگیری از ش،ت برنامه‌ریزی تنظیم کنید.

شبکه مخاطب مایکروسافت

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است