هوش مصنوعی مقاله ای با مشکلات محتوای «جدی» YMYL تولید می کند

ما می د،م که گوگل به طور کامل با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مخالف نیست. از این گذشته، همزمان با برنامه ریزی برای استفاده از چت هوش مصنوعی به ،وان یکی از ویژگی های اصلی نتایج جستجو، برای این شرکت سخت است که این کار را انجام دهد.

مانند بسیاری از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، مقاله با قدرت مطمئن یک متخصص واقعی نوشته شده است. نقل‌قول‌هایی با ظاهر آکادمیک داشت و افشای آن در بالا اعتبار بیشتری به خوانندگان داد و به خوانندگان اطمینان داد که «توسط تیم تحریریه ما بررسی و بررسی شده است».

و محتوای هوش مصنوعی بیشتری در آینده وجود خواهد داشت. ما می د،م که BuzzFeed در حال غواصی در محتوای هوش مصنوعی است. و حداقل 10 درصد از 500 شرکت فورچون قصد دارند در تولید محتوای دیجیتال با پشتیب، هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنند. ،تر.

در حالی که محتوای هوش مصنوعی می تواند رتبه بندی کند (مخصوصاً با برخی ویرایش های جزئی)، فقط به یاد داشته باشید که سیستم محتوای مفید Google برای تشخیص محتوای با کیفیت پایین – در سراسر سایت – ایجاد شده برای موتورهای جستجو طراحی شده است.

خطای انس، و خطای هوش مصنوعی. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، در حالی که محتوای هوش مصنوعی را می توان به سرعت تولید کرد، شما باید یک فرآیند بررسی ویراستاری داشته باشید تا از صحت هر اطلاعاتی که منتشر می کنید مطمئن شوید.

خط پای،: هوش مصنوعی در روزهای اولیه خود است و در حال حاضر راه های زیادی برای آسیب رساندن به خود به ،وان یک ناشر محتوا وجود دارد. مراقب باش. محتوای هوش مصنوعی ممکن است سریع و ارزان باشد، اما اگر غیرقابل اعتماد یا غیر مفید باشد، مخاطبان شما را رها خواهند کرد.




منبع: https://searchengineland.com/ai-generates-article-serious-ymyl-content-issues-393053

EEAT و YMYL. EEAT مخفف تخصص، تجربه، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است. این یک مفهوم است – راهی برای گوگل برای ارزیابی سیگنال های مرتبط با ،ب و کار، وب سایت شما و محتوای آن برای اه، رتبه بندی.

همچنین، Futurism مکرراً از محتوای هوش مصنوعی به ،وان “،” یاد می کند. اما فراموش نکنیم که تا زم، که موتورهای جستجو وجود داشته اند، تعداد زیادی «،» نوشته شده توسط انسان منتشر شده است. این به تیم های مبارزه با هر،مه در موتورهای جستجو بستگی دارد که مطمئن شوند این موارد رتبه بندی نمی شوند. و به اندازه روزهای اولیه جستجو در 20 سال پیش بد نیست.

توهم هوش مصنوعی اگر همه اینها برای فکر ، کافی نبود، این را در نظر بگیرید: هوش مصنوعی پاسخ‌هایی را می‌سازد.

هوش مصنوعی در وب آموزش داده شده است، پس چگونه می تواند بی نقص باشد؟ وب پر از خطا، اطلاعات نادرست و نادرست است، حتی در سایت های قابل اعتماد.

دیگران از هوش مصنوعی استفاده می کنند. برندهای Red Ventures، از جمله CNET و BankRate نیز قبلاً به دلیل انتشار محتوای ضعیف تولید شده توسط هوش مصنوعی فراخوانده شده بودند. نیمی از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی CNET حاوی خطا بود آستانه.

حفاری عمیق تر: نحوه بهبود EAT برای صفحات YMYL

مجله مردان آ،ین نشریه ای است که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای حاوی چندین خطای «جدی» فراخوانده شده است.

شایان ذکر است که مقاله بدون ایند، است. بنابراین اینطور نیست که آنها بخواهند این در نتایج جستجو نشان داده شود. بدیهی است که هنوز باید دقیق باشد، اما من فقط می خواستم این را از یک جستجوی pov ذکر کنم. pic.twitter.com/DUJzVmAyAD

– گلن گیب (@glenngabe) 10 فوریه 2023

این نشریه در نهایت تغییرات اساسی در مقاله تستوسترون خود ایجاد کرد. اما همانطور که در مقاله Futurism اشاره شد، انتشار محتوای نادرست در مورد سلامت می تواند پیامدهای جدی داشته باشد.

EAT الگویی است برای اینکه چگونه یک سایت را رتبه بندی می کنیم. ما آن را برای هر پرس و جو و هر نتیجه تکی انجام می دهیم. این در تمام کارهایی که انجام می دهیم فراگیر است.»

محتوای نوشته شده توسط انسان می تواند حاوی خطاهای جدی باشد. اشتباهات همیشه اتفاق می افتد، از ناشران کوچک و خاص گرفته تا نیویورک تایمز.

چی شد. 18 خطای خاص در اولین مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی که در مجله مردان منتشر شد، شناسایی شد. ،وان “آنچه همه مردان باید در مورد تستوسترون پایین بدانند” بود. مانند آینده پژوهی گزارش کرد:

این نوع هوش مصنوعی که اکنون در مورد آن صحبت می کنیم، گاهی اوقات می تواند منجر به چیزی شود که آن را توهم می نامیم. سپس این خود را به گونه ای بیان می کند که یک دستگاه پاسخ قانع کننده اما کاملاً ساختگی ارائه می دهد.

– Prabhakar Raghavan، معاون ارشد گوگل و رئیس جستجوی گوگل، به نقل از جهان در روز یکشنبه (یک رو،مه یکشنبه آلم،)

همانطور که هیونگ جین کیم، معاون جستجو در گوگل، در ماه نوامبر در SMX Next به ما گفت (قبل از اینکه گوگل “تجربه” را به ،وان جزئی از EAT اضافه کند):

اساساً، مجله مردان اطلاعات نادرستی را منتشر کرد که می تواند بر سلامتی افراد تأثیر بگذارد. این چیزی است که به طور بالقوه می تواند بر EEAT آن – و در نهایت رتبه بندی – مجله مردان در آینده تأثیر بگذارد.

YMYL مخفف Your Money or Your Life است. هر زمان که موضوعات یا صفحات ممکن است بر شادی آینده فرد تأثیر بگذارد، YMYL در حال بازی است، سلامتی، ثبات مالی یا ایمنی در صورت ارائه نادرست.

چرا ما اهمیت می دهیم. دقت محتوا فوق العاده مهم است. دنیای واقعی و آنلاین برای مردم فوق العاده گیج کننده و پر سر و صدا است. محتوای برند شما باید قابل اعتماد باشد. برندها باید چراغ تفاهم در اقیانوسی از سر و صدا باشند. مطمئن شوید که پاسخ‌های مفید یا اطلاعات دقیقی را که افراد در جستجوی آن هستند ارائه می‌دهید.

اگر چه، در این مورد به ،وان گلن گیب در توییتر اشاره کرد، مقاله بدون نمایه بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است