همه جنبه های وب سایت خود را بهبود بخشید • Yoast

ویلمین مدیر محتوای yoast.com است. او عاشق ایجاد محتوای کاربر پسند و آسان ، یافتن آن برای افراد و موتورهای جستجو است.

آواتار ویلمین هالبیک


منبع: https://yoast.com/،listic-seo/

بیایید از یک قیاس برای توضیح رویکرد جامع به سئو استفاده کنیم. کار بر روی سئوی سایت خود را مانند بردن کشتی به یک مسابقه کشتی سازی در نظر بگیرید، جایی که داوران گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. مانند یک وب سایت، یک کشتی بزرگ است و دارای قطعات متحرک زیادی است که باید مدیریت شوند. طراحی شما نمای بیرونی کشتی، محتوای شما فضای داخلی و خدمات است و تنظیمات فنی شما موتور است. هدف در اینجا جلب نظر داوران است تا آنها به شما امتیاز بالایی بدهند و شما را به مردم توصیه کنند.

فقط میخوای بخونی؟ این راهنماهای مبتدی نقطه شروع عالی هستند! اگر کمی آگاه تر هستید و به دنبال منابعی برای بهینه سازی جنبه های مختلف وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم این مقالات را بررسی کنید:

ویلمین هالبک

در Yoast، ما سعی می کنیم با این تصور که سئو فقط یک ترفند است مبارزه کنیم. در حالی که ترفندها ممکن است شما را به سرعت رتبه بندی کنند، معمولاً در دراز مدت جواب نمی دهند و حتی ممکن است نتیجه مع، داشته باشند. رتبه خوب دائمی در گوگل مست،م یک استراتژی سئوی گسترده است که بر هر جنبه ای از وب سایت شما متمرکز باشد. موارد فنی، تجربه کاربری، محتوای وب سایت شما و امنیت وب سایت شما باید مرتب باشند. بنابراین، برای حفظ رتبه خوب در گوگل، باید رویکردی جامع برای سئو ایجاد کنید. اجازه دهید در اینجا توضیح دهیم که چیست.

سئو جامع چیست؟

ماموریت گوگل ساخت موتور جستجوی کاملی است که به مردم کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، چه پاسخ به «Where is Wijchen؟»، دستور پخت پای سیب یا بهترین توستر. به همین دلیل است که ایجاد وب سایت و استراتژی بازاریابی شما با این هدف راه حلی است.

علاوه بر این، افراد در وب سایتی که دوست دارند، در مقایسه با وب سایتی که درک نمی کنند، رفتار متفاوتی دارند. گوگل از این نوع استفاده می کند کاربر سیگنال می دهد تا بفهمد مردم چگونه سایت شما را تجربه می کنند. وب‌سایت‌های فوق‌العاده باعث تبدیل بالاتری نیز می‌شوند. اگر مخاطبان شما وب سایت شما را دوست داشته باشند و درک کنند، مطمئناً شانس ،ید محصولات شما یا بازگشت به وب سایت شما بسیار بیشتر است.

مطمئنا، شما می گویید، اما از کجا شروع کنیم؟ ما می د،م که ممکن است از این توصیه غرق شوید. خوشبختانه راه های زیادی برای افزایش دانش شما در مورد موضوعات ذکر شده در بالا وجود دارد.

درک این موضوع که سئو زمان می برد تا به ثمر بنشیند، یک نکته کلیدی در رویکرد سئو جامع است. شما فقط زمان و منابع زیادی برای بهبود سایت خود دارید. بنابراین، باید آنچه را که می‌خواهید بهبود دهید، شناسایی کنید، برنامه‌ای برای حمله ارائه دهید، برنامه‌ریزی خود را اجرا کنید و نتایج آن تغییرات را بعد از مدتی مشاهده کنید. گاهی اوقات شما تغییرات بزرگ ایجاد می کنید، گاهی اوقات تغییرات کوچکتری ایجاد می کنید که به نظر مهم نیستند. اما با گذشت زمان، آنها اضافه می شوند، که به تدریج سایت شما را به یک سایت بهتر تبدیل می کند.

این رقابت پرجمعیت است، بنابراین برای به دست آوردن یک رتبه خوب، نه تنها به یک کشتی زیبا و یک موتور سریع و قابل اعتماد نیاز دارید، بلکه به یک فضای داخلی خوب و خدمات داخلی با کیفیت بالا نیز نیاز دارید. اگر یک کشتی زیبا در بیرون دارید (طراحی چشم نواز) اما فضای داخلی (محتوا) کم است، مردم کمتر تمایل دارند در آن کشتی باشند. از سوی دیگر، اگر یک فضای داخلی و خدمات داخلی شگفت‌انگیز دارید، اما کشتی شما کند است و موتور شما مستعد مشکلات (تنظیمات فنی) است، مردم به دنبال جایگزین‌های دیگری خواهند بود.

در حالی که گوگل چندین بار الگوریتم خود را تغییر داده است، ا،ر توصیه های ما از زم، که شروع به کار کرده ایم ثابت مانده است. این توصیه ساده است (که به این م،ی نیست که آسان است!): باید مطمئن شوید که سایت شما فوق العاده خوب است. داشتن یک وب سایت با محتوای باکیفیت، ارائه تجربه کاربری عالی و امنیت به روز، فوراً رتبه شما را بهبود نمی بخشد. اما در دراز مدت، قطعا تاثیر مثبتی بر سئوی شما خواهد داشت!

همه را باز کنید ویژگی های برتر و آموختن سئوی جامع امروز با کارشناسان ما

با کار بر روی بهبود هر ،مت از کشتی، با گذشت زمان، کشتی شما در سراسر هیئت مدیره بهتر خواهد شد. در عین حال، شما تنها کشتی ای نیستید که تلاش می کند بهتر شود، دیگران نیز همین کار را می کنند. در رقابتی بسیار شدید و پرجمعیت، هر دستاورد و پیشرفت کوچکی قابل توجه خواهد بود. با این کار، ممکن است رتبه بالاتری در رقابت ،ب کنید و به یک توصیه تبدیل شوید.

ترفندهای سئو مربوط به گذشته است، سئوی جامع راه پیش رو است

سئو جامع (بهینه سازی موتور جستجو) به بهبود اشاره دارد همه جنبه های مهم یک وب سایت برای بالا بردن رتبه آن در موتورهای جستجو. هدف نهایی ایجاد وب سایتی است که نیازهای کاربران خود را در همه سطوح برآورده کند. نه تنها با ارائه اطلاعات من، در زمان من،، بلکه با استفاده آسان و ایمن. برای رسیدن به این هدف، صاحبان وب سایت باید حداقل روی جنبه های زیر از سایت خود کار کنند:

به‌علاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال می‌کنید، مدتی طول می‌کشد تا Google متوجه آن تغییر در حین ورود و ،یدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که زمان می برد و به کار بر روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین نحو ادامه دهید!

SEO را بیاموزید، روشی جامع

برای شروع، ما یک دوره رایگان SEO برای مبتدیان را ارائه می دهیم، یک نقطه شروع عالی برای یادگیری نحوه کار SEO. اگر واقعاً می خواهید این دانش را عملی کنید، آموزش سئوی همه جانبه ما را امتحان کنید، نکات عملی زیادی برای شروع بهبود بسیاری از جنبه های سایت خود دریافت خواهید کرد.

برو حق بیمه و دسترسی داشته باشید تمام دوره های سئو ما

همانطور که می‌تو،د تصور کنید، داوران (موتورهای جستجو) رتبه بالایی را به کشتی‌ها (وب‌سایت‌ها) می‌دهند که استانداردهای ذکر شده در بالا را برآورده می‌کنند و فراتر می‌روند. ماموریت و شهرت آنها به ارائه توصیه های خوب بستگی دارد، بنابراین آنها این موضوع را بسیار جدی می گیرند. به همین دلیل است که استفاده از “ترفندها” برای اینکه به نظر برسد کشتی خود را بهبود بخشیده اید، کارساز نخواهد بود، زیرا در واقع آن را بهبود نداده اید.

بیشتر بخو،د: بهینه سازی روزانه وب سایت: 6 کار برای سئو روزانه شما »

سئو زمان می برد

ما همچنین منابعی را برای کمک به یادگیری سئو و بهینه سازی بخش های مختلف وب سایت خود در انتهای این پست قرار خواهیم داد. آیا آنها را بررسی کنید!

چرا یک رویکرد جامع سئو؟

علاوه بر این، وب سایت های عالی تمایل به دریافت بک لینک های بیشتری از وب سایت های دیگر دارند و همچنین توجه رسانه های اجتماعی بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. قیاس قبلی در مورد کشتی را به خاطر دارید؟ این شبیه دریافت توصیه‌هایی از سایر کشتی‌ها (وب‌سایت‌ها) در داخل و خارج از آن رقابت است، که سیگنالی قوی برای موتورهای جستجو است که وب‌سایت شما شگفت‌انگیز است.

در روزهای اولیه سئو، مردم می‌توانستند از انجام ترفندها فرار کنند. آنها کلمات کلیدی و لینک های داخلی را در صفحات قرار می دادند، محتوای نازک و نامربوط می نوشتند یا محتوای سایت های دیگر را حذف می ،د و با آن محتوا رتبه بندی می ،د. اینها چیزهای گذشته است. از آن زمان، گوگل و سایر موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های خود را بهبود می بخشند. آنها دیگر گرفتار چنین ترفندهایی (در بیشتر موارد) نمی شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است