به هر یک از تصاویر خود تگ alt اضافه کنید. با انجام این کار، اطلاعاتی در مورد آنچه در ع، است به موتورهای جستجو می دهید. لازم نیست کل تصویر را توصیف کنید، اما حداقل چیزی توصیفی در آنجا قرار دهید!
“اگر کاربر وردپرس هستید، نیازی به اضافه ، بر،بهای بیشتری که فکر میکنید مرتبط با محتوای شما هستند، نیست.” او اضافه کرد.
اگر طراحی سایت شما به صورت HTML باشد، مرتکب یک گناه بزرگ در توسعه هستید. این چه سالی است – 1997؟ طراحی سایت باید با CSS نوشته شود. چرا این یک مشکل است؟ اگر سایت شما کاملاً با HTML نوشته شده باشد، موتورهای جستجو در تشخیص اینکه چه چیزی طراحی است و چه محتوایی چیست، مشکل دارند.
سئوی داخلی یک سایت واقعا کمک می کند، اما سئوی خارج از صفحه چیزی است که آن را به بالاترین سطح می رساند. وب سایت ها به پیوندهای برگشتی نیاز دارند و لینک های برگشتی با کیفیت
همچنین، من به شما توصیه می کنم همیشه به دنبال متن ساده تر در وب سایت خود باشید. و فقط به این دلیل که متن ساده نامیده می شود به این م،ی نیست که باید ساده به نظر برسد. سایت هایی با طراحی بسیار زیبا وجود دارند که به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل خواندن هستند. لازم نیست زیبایی را قرب، کنید تا موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را ب،ند.
اشتباه سئو شماره 2: URL های غیر توصیفی
مشکل:
در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.
“هر چه سایتهای با کیفیت، قابل اعتماد و معتبرتر به شما لینک دهند، پستهای وبلاگ و صفحات فروش شما در صفحات نتایج جستجو نمایش داده میشوند.” او اضافه کرد.
یک URL دریافت کنید که سایت شما را توصیف کند. برای مثال، اگر وبسایتی در زمینه بازاریابی وابسته دارید، سعی کنید چیزی شبیه به اگر مقالهای در مورد نکات بازاریابی وابسته، بینش یا هر چیز دیگری بنویسید، مطمئن شوید که Slug به نحوی نشاندهنده آن است تا URL چیزی شبیه به آن باشد. این مقاله در مورد برنامه های بازاریابی وابسته. بسته به سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کنید راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. میتو،د وردپرس را طوری پیکربندی کنید که بهطور خودکار بر اساس ،وان مقالهتان یک Slug توصیفی به شما بدهد یا میتو،د Slug خودتان را نیز وارد کنید.
اشتباه شماره 3 سئو: وسواس متا کلمات کلیدی
مشکل:
در واقع یکی از مهمترین بخش های سئو لینک های برگشتی است. مهم است که کلمات کلیدی خود را نیز در بک لینک های خود قرار دهید. این مهم است که بک لینک ها طبیعی باشند… یا حداقل طبیعی به نظر برسند، بنابراین مدیران وب باید مراقب باشند که بلافاصله بک لینک های زیادی ایجاد نکنند.
“کلمات کلیدی متا دیگر در سئوی امروزی مهم نیستند. ممکن است گوگل تصمیم بگیرد در آینده قو،ن را تغییر دهد، اما در حال حاضر، لازم نیست وقت خود را برای آن تلف کنید“.
شما یک کلمه کلیدی عالی انتخاب کرده اید، اما 50387 لینک برگشتی دارید و هنوز برای کلمه کلیدی رتبه ای ندارید.
راه حل:
در حالی که هنوز بسیاری از وب مسترها وجود دارند که هنوز برع، فکر می کنند، قطعاً آنها به اندازه گذشته مهم نیستند. آنها در گذشته به قدری مهم بودند که من حتی هنوز مقاله ای در مورد چیزی جز کلمات کلیدی متا دارم! با این حال، اکنون، کلمات کلیدی متا بسیار کمتر از گذشته هستند. باید اعتراف کنم که من هنوز اطلاعاتی را در آن فیلدهای ابرداده کوچک زیبا وارد میکنم، اما تقریباً به اندازه گذشته برای آن وقت صرف نمیکنم. تو هم نباید. چند بر،ب سریع و یک توضیح کوچک خوب در آنجا دریافت کنید و آن را یک روز صدا کنید. در اصل فقط آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید.
اشتباه شماره 4 سئو: از دست دادن تگ های alt
مشکل:
شما کلمات کلیدی بدی را انتخاب کرده اید. اگر قبلاً تعداد زیادی بک لینک دریافت کرده اید و می خواهید در جایگاه خود بم،د، احتمالاً با کلمات کلیدی “ahem” کمی رقابتی کمتر، ترافیک بیشتری را وارد خواهید کرد.
همه دوست دارند بدانند در یک ع، چه چیزی وجود دارد، حتی اگر نتوانند آن را ببینند. بسیاری از مردم زمان کافی برای وارد ، تگ های alt برای هر نماد کوچک یا بخشی از طرح را ندارند. داشتن تگ های alt روی همه تصاویر، فقط موارد مهم ضروری نیست. استدلال تگ alt بیشتر و بیشتر بحث برانگیز می شود، اما اضافه ، آنها ضرری ندارد و شخصاً از زمان اضافه ، آنها متوجه تفاوتی شده ام.
اشتباه سئو شماره 5: استفاده از HTML به جای CSS
مشکل:
شما یا یک صفحه کامل را با چیزی به جز تصاویر پر کرده اید یا از روش های توسعه استفاده می کنید که ،نده پسند نیستند، برای مثال سایتی که از چیزی جز فلش استفاده نمی کند. موتور جستجو هیچ متنی (یا چیزی) برای خواندن ندارد.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.