هفت اشتباه بزرگ و در عین حال رایج سئو که در سال 2023 باید از آنها اجتناب کرد

به هر یک از تصاویر خود تگ alt اضافه کنید. با انجام این کار، اطلاعاتی در مورد آنچه در ع، است به موتورهای جستجو می دهید. لازم نیست کل تصویر را توصیف کنید، اما حداقل چیزی توصیفی در آنجا قرار دهید!

اگر کاربر وردپرس هستید، نیازی به اضافه ، بر،ب‌های بیشتری که فکر می‌کنید مرتبط با محتوای شما هستند، نیست.” او اضافه کرد.

اگر طراحی سایت شما به صورت HTML باشد، مرتکب یک گناه بزرگ در توسعه هستید. این چه سالی است – 1997؟ طراحی سایت باید با CSS نوشته شود. چرا این یک مشکل است؟ اگر سایت شما کاملاً با HTML نوشته شده باشد، موتورهای جستجو در تشخیص اینکه چه چیزی طراحی است و چه محتوایی چیست، مشکل دارند.

سئوی داخلی یک سایت واقعا کمک می کند، اما سئوی خارج از صفحه چیزی است که آن را به بالاترین سطح می رساند. وب سایت ها به پیوندهای برگشتی نیاز دارند و لینک های برگشتی با کیفیت

همچنین، من به شما توصیه می کنم همیشه به دنبال متن ساده تر در وب سایت خود باشید. و فقط به این دلیل که متن ساده نامیده می شود به این م،ی نیست که باید ساده به نظر برسد. سایت هایی با طراحی بسیار زیبا وجود دارند که به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل خواندن هستند. لازم نیست زیبایی را قرب، کنید تا موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را ب،ند.

اشتباه سئو شماره 2: URL های غیر توصیفی

مشکل:

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

هر چه سایت‌های با کیفیت، قابل اعتماد و معتبرتر به شما لینک دهند، پست‌های وبلاگ و صفحات فروش شما در صفحات نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند.” او اضافه کرد.

یک URL دریافت کنید که سایت شما را توصیف کند. برای مثال، اگر وب‌سایتی در زمینه بازاریابی وابسته دارید، سعی کنید چیزی شبیه به اگر مقاله‌ای در مورد نکات بازاریابی وابسته، بینش یا هر چیز دیگری بنویسید، مطمئن شوید که Slug به نحوی نشان‌دهنده آن است تا URL چیزی شبیه به آن باشد. این مقاله در مورد برنامه های بازاریابی وابسته. بسته به سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کنید راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. می‌تو،د وردپرس را طوری پیکربندی کنید که به‌طور خودکار بر اساس ،وان مقاله‌تان یک Slug توصیفی به شما بدهد یا می‌تو،د Slug خودتان را نیز وارد کنید.

اشتباه شماره 3 سئو: وسواس متا کلمات کلیدی

مشکل:

در واقع یکی از مهمترین بخش های سئو لینک های برگشتی است. مهم است که کلمات کلیدی خود را نیز در بک لینک های خود قرار دهید. این مهم است که بک لینک ها طبیعی باشند… یا حداقل طبیعی به نظر برسند، بنابراین مدیران وب باید مراقب باشند که بلافاصله بک لینک های زیادی ایجاد نکنند.

کلمات کلیدی متا دیگر در سئوی امروزی مهم نیستند. ممکن است گوگل تصمیم بگیرد در آینده قو،ن را تغییر دهد، اما در حال حاضر، لازم نیست وقت خود را برای آن تلف کنید“.

شما یک کلمه کلیدی عالی انتخاب کرده اید، اما 50387 لینک برگشتی دارید و هنوز برای کلمه کلیدی رتبه ای ندارید.

راه حل:

در حالی که هنوز بسیاری از وب مسترها وجود دارند که هنوز برع، فکر می کنند، قطعاً آنها به اندازه گذشته مهم نیستند. آنها در گذشته به قدری مهم بودند که من حتی هنوز مقاله ای در مورد چیزی جز کلمات کلیدی متا دارم! با این حال، اکنون، کلمات کلیدی متا بسیار کمتر از گذشته هستند. باید اعتراف کنم که من هنوز اطلاعاتی را در آن فیلدهای ابرداده کوچک زیبا وارد می‌کنم، اما تقریباً به اندازه گذشته برای آن وقت صرف نمی‌کنم. تو هم نباید. چند بر،ب سریع و یک توضیح کوچک خوب در آنجا دریافت کنید و آن را یک روز صدا کنید. در اصل فقط آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید.

اشتباه شماره 4 سئو: از دست دادن تگ های alt

مشکل:

شما کلمات کلیدی بدی را انتخاب کرده اید. اگر قبلاً تعداد زیادی بک لینک دریافت کرده اید و می خواهید در جایگاه خود بم،د، احتمالاً با کلمات کلیدی “ahem” کمی رقابتی کمتر، ترافیک بیشتری را وارد خواهید کرد.

همه دوست دارند بدانند در یک ع، چه چیزی وجود دارد، حتی اگر نتوانند آن را ببینند. بسیاری از مردم زمان کافی برای وارد ، تگ های alt برای هر نماد کوچک یا بخشی از طرح را ندارند. داشتن تگ های alt روی همه تصاویر، فقط موارد مهم ضروری نیست. استدلال تگ alt بیشتر و بیشتر بحث برانگیز می شود، اما اضافه ، آنها ضرری ندارد و شخصاً از زمان اضافه ، آنها متوجه تفاوتی شده ام.

اشتباه سئو شماره 5: استفاده از HTML به جای CSS

مشکل:

شما یا یک صفحه کامل را با چیزی به جز تصاویر پر کرده اید یا از روش های توسعه استفاده می کنید که ،نده پسند نیستند، برای مثال سایتی که از چیزی جز فلش استفاده نمی کند. موتور جستجو هیچ متنی (یا چیزی) برای خواندن ندارد.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/02/15/seven-huge-yet-common-seo-mistakes-to-avoid-in-2023/

هر جایگاهی دارای آن کلمات کلیدی بسیار رقابتی است، اما آنهایی که کمی خلاقیت و تحقیق دارند، می تو،د چند کلمه کلیدی خوب پیدا کنید – مواردی که مردم اغلب آنها را جستجو می کنند، اما چیزی است که وب سایت شما می تواند برای آن رتبه بندی کند.


شما زمان زیادی را صرف تحقیق و یافتن بهترین کلمات کلیدی برای استفاده در متا تگ های خود می کنید.

راه حل:

برای ،، که موتورهای جستجو به طور منظم در سایت هایشان ،یده اند، تغییرات را می توان تقریباً فوراً در سمت موتور جستجو ایجاد کرد. ،، که نرخ ،یدن کمی پایین‌تر دارند طبیعتاً باید بیشتر منتظر بمانند، اما تغییرات به مرور زمان مزایای خود را خواهند داشت. همچنین می‌خواهم اضافه کنم که این مقاله منع،‌کننده تغییرات سئو در سال‌های اخیر خواهد بود، به‌،وان مثال، کلمات کلیدی متا قطعاً به اندازه گذشته مهم نیستند.

سایت شما هیچ لینک برگشتی ندارد.

راه حل:

به گفته گوگل:

به گفته نیل پاتل، یکی از بنیانگذاران Crazy Egg و Hello Bar:

هنگام انجام سئو برای یک وب سایت اشتباه ، آسان است. حتی خودم را گرفتار اشتباهات ،انه اینجا و آنجا کرده ام. همانطور که گفته شد، برای مدیران وب سایت مهم است که بدانند برخی از کارهای بد در مورد سئو چیست.

تعداد زیادی بک لینک در یک بازه زم، کوتاه به نظر می رسد ماهیگیر است و سایت ها به خاطر این جریمه شده اند. آهسته بگیرید. یک بک لینک جدید اینجا و آنجا اضافه کنید. آهسته ، آن به شما امکان می دهد فضای زیادی را برای کمی تکان دادن – ببینید بدون سرمایه گذاری وقت یا پول، چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.

اشتباه سئو شماره 7: کلمات کلیدی بد

مشکل:

یکی دیگر از مشکلاتی که برای ،، که سایت‌هایشان در CSS نیستند، با آن مواجه هستند، فرآیند پر زحمت ایجاد تغییرات در طرح‌بندی است.

اشتباه شماره 6 سئو: بدون بک لینک

مشکل:

ممکن است یک صفحه وب عالی در وب سایت خود داشته باشید که حاوی توضیحاتی غنی از کلمه کلیدی در مورد کیک پنیر توت فرنگی باشد. شما به مقاله خود در مورد اینکه دستور کیک پنیر شما چقدر عالی و خوشمزه است، عمیقاً توضیح می دهید. اما URL شما فقط می گوید www.somesorofsite.com/node61. موتورهای جستجو نه تنها به URL اهمیت می دهند، که باید سایت شما را به نحوی توصیف کند، بلکه به Slug که در این مورد، من آن را node61 نامیده ام نیز اهمیت می دهند.

راه حل:

همه چیز در سایت شما HTML است. شما عاشق HTML هستید و از آن سیر نمی شوید.

راه حل:

سئو دوستانه

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • سئو به یک زمینه کلیدی برای ،ب و کارهای آنلاین تبدیل شده است تا دیده شوند. با این حال، اگر اشتباه انجام شود، می تواند دید آنلاین شما را دچار رکود یا حتی ،ابکاری کند
  • از پر ، یک صفحه کامل با چیزی جز تصاویر گرفته تا ایجاد هزاران کلمه کلیدی بد یا صرف زمان زیاد روی کلمات کلیدی متا
  • در اینجا لیستی از رایج ترین اشتباهات سئو برای جلوگیری و آمادگی برای آینده آورده شده است

هنگام تصمیم گیری برای رتبه بندی وب سایت خود، گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو به تعداد لینک هایی که به سایت شما منتهی می شوند (و کیفیت آن لینک ها) توجه می کنند.“.

اگر باید از تصاویر برای محتوای متنی استفاده کنید، از ویژگی ALT برای گنجاندن چند کلمه متن توصیفی استفاده کنید.

زمان زیادی را صرف این کار نکنید.

هیچ “بر،ب alt” روی تصاویر شما وجود ندارد.

راه حل:

Jacob McMillen یک کپی رایتر، وبلاگ نویس بازاریابی و مشاور بازاریابی ورودی است. او را می توان در توییتر @jmcmillen89 و لینکدین به ،وان جاکوب مک میلن پیدا کرد.

در اینجا رایج ترین اشتباهات سئو و نحوه حل آنها آورده شده است:

اشتباه سئو شماره 1: چیزی برای خواندن نیست

مشکل:

مطابق با دستورالعمل رسمی وب مستر گوگل،

سایت‌هایی که هیچ اشتباهی ندارند، شانس بیشتری در برابر افراد بزرگ دارند. سایت‌هایی که دارای بک لینک‌های زیادی هستند، اما در نشانه‌گذاری دارای مشکلاتی هستند، می‌توانند به سرعت در نتایج جستجو با رفع مشکلات سئو بالا بروند. خوشبختانه برای وب مسترها، رفع ا،ر این اشتباهات بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه به طور کامل برطرف می شوند.

ممکن است مقاله ای خوش نوشته و غنی از کلمات کلیدی داشته باشید که ممکن است به زیبایی در فلش یا تصاویر نمایش داده شود، اما ممکن است موتورهای جستجو نتوانند آن را بخوانند. بنابراین، شما رتبه خوبی برای مقاله غنی از کلمات کلیدی خود نخواهید داشت.

راه حل:

سعی کنید از متن به جای تصاویر برای نمایش نام ها، محتوا یا لینک های مهم استفاده کنید. ،نده Google متن موجود در تصاویر را تشخیص نمی دهد. اگر باید از تصاویر برای محتوای متنی استفاده کنید، از ویژگی ALT استفاده کنید تا چند کلمه متن توصیفی را شامل شود.“.

به گفته پاتل:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است