هزینه صدور گواهینامه Google Data Analytics: قیمت حرفه ای


این راهنما هزینه صدور گواهینامه Google Data Analytics را توضیح می دهد.

در زیر، یک نمای کلی از قیمت گواهینامه حرفه‌ای Google Data Analytics و همچنین برنامه درسی که همراه با هزینه است، دریافت خواهید کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد دریافت کمک مالی در صورت نیاز به کمک برای تهیه گواهی Google Analytics وجود دارد.

علاوه بر این، این صفحه هزینه گواهی پایه گوگل آنالیتی، را پوشش می دهد، که برنامه دیگری برای کاربران مبتدی وب سایت از طریق آکادمی Google Analytics است.

هزینه صدور گواهینامه Google Data Analytics

هزینه صدور گواهینامه Google Data Analytics

گواهی Google Data Analytics با اشتراک در Coursera ماهیانه 39 دلار هزینه دارد. بسته به تعداد ساعاتی که در هر هفته در دوره های صدور گواهینامه کار می کنید، می توان گواهی حرفه ای را در سه تا شش ماه به دست آورد.

Google همچنین یک گواهینامه Google Analytics رایگان برای مبتدی، ارائه می دهد که می خواهند یاد بگیرند چگونه از عملکردهای اصلی Google Analytics برای بازاریابی دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده های جستجو استفاده کنند. هیچ هزینه ای برای مطالعه دوره های پیش آزمون یا شرکت در آزمون پایه گواهینامه وجود ندارد.

قیمت تجزیه و تحلیل داده های گوگل برای حرفه ای ها

مجموع قیمت گواهینامه حرفه‌ای Google Data Analytics بین 117 تا 234 دلار است. هشت دوره آنلاین وجود دارد که گواهینامه حرفه ای را تشکیل می دهد که تکمیل آن تقریباً 240 ساعت طول می کشد. گواهی تجزیه و تحلیل داده های گوگل را می توان در سه ماه با 117 دلار با 20 ساعت کار در هفته یا در مدت شش ماه با 234 دلار با 10 ساعت کار در هفته تکمیل کرد. (جزئیات برنامه درسی در زیر آمده است.)

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

قیمت گوگل آنالیتی، برای مبتدیان

قیمت گواهینامه پایه Google Analytics رایگان است. سه دوره آنلاین قبل از آزمون وجود دارد که تقریباً 3 ساعت طول می کشد و یک ارزیابی زمان بندی شده برای گواهینامه که در آن 75 دقیقه به شما فرصت داده می شود تا آن را به پایان برس،د. این برنامه به شما کمک می کند تا با ابزارهای اندازه گیری در Google Analytics آشنا شوید تا از طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل هوشمند داده ها، ،ب و کار خود را توسعه دهید. (جزئیات برنامه درسی در زیر آمده است.)

قیمت گواهینامه حرفه ای Google Data Analytics: نمودارها

گواهی تجزیه و تحلیل داده های گوگل (برنامه درسی حرفه ای)

هزینه برنامه Google Data Analytics Professional شامل مواد آموزشی برای تمام مهارت هایی است که برای یافتن یک شغل سطح پایه در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارید.

در زیر لیستی از برنامه درسی برای گواهی تجزیه و تحلیل داده ها آمده است:

  • مب،: داده ها، داده ها، همه جا
  • برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده سوال بپرسید
  • داده ها را برای اکتشاف آماده کنید
  • پردازش داده ها از ،یف به تمیز
  • تجزیه و تحلیل داده ها برای پاسخ به سوالات
  • به اشتراک گذاری داده ها از طریق هنر تجسم
  • تجزیه و تحلیل داده ها با برنامه نویسی R
  • پروژه Capstone Analytics Data: یک مطالعه موردی را تکمیل کنید

گواهینامه Google Analytics (برنامه درسی پایه)

قیمت رایگان برنامه پایه Google Analytics شامل دوره‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا درک خوبی از Google Analytics 4 نشان دهید، از جمله نحوه راه‌اندازی و ساختار یک دارایی، و استفاده از ابزارها و ویژگی‌های گزارش‌گیری مختلف برای تجزیه و تحلیل داده‌های جستجو.

در زیر لیستی از برنامه درسی برای گواهینامه تجزیه و تحلیل پایه آمده است:

  • نسل بعدی گوگل آنالیتی، را کشف کنید
  • از Google Analytics برای رسیدن به اه، تجاری خود استفاده کنید
  • بازاریابی خود را با گوگل آنالیتی، اندازه گیری کنید
  • خلاصه هزینه صدور گواهینامه تجزیه و تحلیل داده های گوگل

برای جزئیات بیشتر در مورد گواهینامه پایه Google Analytics، این راهنماهای مرتبط را بررسی کنید:

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

آیا کمک مالی برای کمک به هزینه گواهی Google Data Analytics موجود است؟

Google برای گواهی‌های Google Data Analytics کمک مالی مبتنی بر نیاز ارائه می‌کند. شما می تو،د درخواست کمک مالی را از طریق صفحه دوره Coursera ارسال کنید.

آیا گواهی Google Data Analytics ارزشش را دارد؟

گواهی تجزیه و تحلیل داده های گوگل قطعا ارزشش را دارد زیرا یک گواهینامه با ارزش برای افراد حرفه ای است که می خواهند به ،وان یک تحلیلگر داده شغلی را دنبال کنند. میانگین حقوق در ،مت Data Analytics 74000 دلار است.

هزینه صدور گواهینامه Google Analytics: خلاصه

خلاصه هزینه صدور گواهینامه تجزیه و تحلیل داده های گوگل

امیدوارم از این راهنما در مورد هزینه صدور گواهینامه Google Data Analytics لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، قیمت گواهینامه حرفه ای Google Data Analytics با اشتراک در Coursera 39 دلار در ماه است. و این گواهینامه را می توان در مدت سه تا شش ماه با هزینه کلی 117 تا 234 دلار بسته به تعداد ساعاتی که در هر هفته روی مواد دوره کار می کنید، به دست آورد. در مورد گواهینامه پایه گوگل آنالیتی،، شرکت در دوره های پیش آزمون و ارزیابی نهایی رایگان است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.




منبع: https://seochatter.com/google-data-،ytics-certification-cost/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است