هدف متا افزایش شفافیت در هدف گذاری تبلیغات برای کاربران فیس بوک و اینستاگرام است

فیس بوک به تازگی نسخه به روز شده «چرا این تبلیغ را می بینم؟» خود راه اندازی کرده است. ابزاری که اکنون شامل اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از یادگیری ماشینی برای ارائه تبلیغات است. این ابزار اطلاعاتی را در مورد اینکه چگونه فعالیت شما در پلتفرم‌های ما و خارج از آن به مدل‌های یادگیری ماشینی اطلاع می‌دهد، ارائه می‌کند. همچنین شامل مثال‌ها و تصاویر جدیدی می‌شود تا توضیح دهد چگونه این مدل‌ها موضوعات مختلف را برای نشان دادن تبلیغات مرتبط به هم متصل می‌کنند.

“با افزایش شفافیت، هدف ما افزایش مسئولیت پذیری و کمک به مردم برای احساس امنیت بیشتر است. به‌روزرس،‌های «چرا این آگهی را می‌بینم؟» هدف ارائه اطلاعات واضح در مورد مدل های یادگیری ماشینی است که برای ارائه تبلیغات استفاده می شود. اینها آ،ین پیشرفت‌ها در تلاش‌های مستمر ما برای بهبود شفافیت تبلیغات و ارائه درک بهتر از داده‌ها و استفاده از فناوری ما هستند.»

01 کمر 1 689x600
02 چرا شما 1 689x600 را دیدید
03 فعالیت 1 689x600

«چرا این آگهی را می‌بینم؟» را پیدا کنید. ویژگی. برای دسترسی به “چرا این آگهی را می بینم؟” ابزار در فیس بوک، روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای هر تبلیغ در فید خود کلیک کنید. همچنان می‌تو،د تبلیغات را از تبلیغ‌کنندگان خاص مخفی کنید و به تنظیمات برگزیده تبلیغات خود در ابزار دسترسی داشته باشید. نسخه به روز شده در حال حاضر در فیس بوک به صورت جه، در دسترس است و در آینده به اینستاگرام نیز گسترش خواهد یافت.

چه خبر. از سایت پشتیب، متا:

چرا متا در حال ایجاد تغییرات است متا می گوید که آنها با کارشناسان حریم خصوصی و سهامداران برای جمع آوری بازخورد در مورد افزایش شفافیت در سیستم تبلیغات خود همکاری ،د. یکی از پیشنهادات اصلی این بود که در مورد اینکه چگونه مدل‌های یادگیری ماشینی آنها به تبلیغاتی که مردم می‌بینند کمک می‌کنند شفاف‌تر باشند.

متا می گوید که آنها متعهد به استفاده مسئولانه از یادگیری ماشین هستند و شفاف بودن در مورد استفاده از آن برای اطمینان از آگاهی مردم از فناوری درگیر و داده های استفاده شده حیاتی است.

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه کامل را از متا بخو،د اینجا.

اگرچه این می تواند به ،وان یک چیز بد برای تبلیغ کنندگان تلقی شود، اما برندها را مجبور کرد در مورد هدف خود تجدید نظر کنند. با انجام این کار، به طور بالقوه می تواند منجر به نرخ تعامل بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود. علاوه بر این، با درک نحوه عملکرد ابزار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف‌گذاری و محتوای تبلیغاتی خود را بهبود بخشند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان مورد نظر خود دست یابند.


منبع: https://searchengineland.com/meta-aims-to-increase-transparency-in-ad-targeting-for-facebook-and-instagram-users-393096

چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزار شفافیت را افزایش می دهد و اطلاعات واضحی را در مورد تبلیغاتی که می بینند در اختیار کاربران قرار می دهد. با شفاف بودن در مورد استفاده از یادگیری ماشینی و داده های مورد استفاده برای ارائه تبلیغات، کاربران ممکن است با تبلیغاتی که می بینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند و احتمالاً با آنها درگیر شوند.

از امروز، “چرا این تبلیغ را می بینم؟” ابزار در فیس بوک شامل:

  • اطلاعات خلاصه‌شده در موضوعاتی درباره نحوه فعالیت شما در فناوری‌های ما و خارج از آن – مانند لایک ، یک پست در صفحه فیس بوک دوستان یا تعامل با وب‌سایت ورزشی مورد علاقه‌تان – ممکن است مدل‌های یادگیری ماشینی را که برای شکل‌دهی و ارائه تبلیغاتی که می‌بینید استفاده می‌کنیم، نشان دهد.
  • مثال‌ها و تصاویر جدید توضیح می‌دهند که چگونه مدل‌های یادگیری ماشینی ما موضوعات مختلف را به هم متصل می‌کنند تا تبلیغات مرتبط را به شما نشان دهند.
  • راه‌های بیشتر برای یافتن کنترل‌های تبلیغات ما. اکنون می‌تو،د از صفحات دیگری در بخش «چرا این آگهی را می‌بینم؟» به تنظیمات برگزیده تبلیغات دسترسی داشته باشید. ابزار.”

علاوه بر این، اکنون راه‌های بیشتری برای دسترسی به کنترل‌های تبلیغات از صفحات مختلف در ابزار وجود دارد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است