نگرانی بزرگ ناشران زمانی است که هوش مصنوعی روزنامه نگار می شود

هوش مصنوعی می تواند این تحقیق را انجام دهد. پس چه می شود اگر هوش مصنوعی بتواند نظرات متخصصان را در مورد یک موضوع مهم از رسانه های اجتماعی جمع آوری کند؟ اگر هوش مصنوعی بتواند با استفاده از فناوری هایی مانند Duplex (که بسته شد) تماس های تلفنی برقرار کند چه؟ چه می‌شود اگر هوش مصنوعی بتواند منابع داده‌ای را که رو،مه‌نگاران اغلب دنبال می‌کنند تا سریع‌تر، بهتر و دقیق‌تر از یک رو،مه‌نگار انس، به داستان ارائه کنند، ردیابی کند؟

نگر، است. من معتقدم که این نگر، واقعی در مورد هوش مصنوعی است. نه اینکه رو،مه نگاران و نشریات از جستجو ترافیک دریافت نکنند زیرا پیوندها فقط ارزش کلیک ، روی آنها را ندارند (و بله این یک نگر، معتبر است). اما علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند بدون نیاز به یافتن آنچه که رو،مه‌نگاران انس، دیگر نوشته‌اند، مقاله را بنویسد.

در حال حاضر، ما می‌بینیم که رابط بینگ نه تنها بر اساس آنچه ناشران در سایت‌های خود پست می‌کنند، بلکه به پست‌های متخصصان در این زمینه در توییتر، پاسخ‌های شگفت‌انگیز و به‌موقع مصرف می‌کند و پاسخ‌های به‌موقع را در رابط چت خود ارائه می‌کند. و مایکروسافت بینگ گفت که در این مورد به اندازه کافی سریع نیست و سریعتر خواهد شد – سریعتر از الان!

به همین دلیل است که من یک ویدیو به بالای این صفحه اضافه کردم که یک کلیپ 90 ث،ه ای از خلاصه ویدیوی هفتگی سئوی من است که در آن منتشر می کنم. یوتیوب، iTunes، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه شما


منبع: https://searchengineland.com/the-big-concern-for-publishers-is-when-ai-becomes-the-journalist-393280

آیا تا به حال Es کافی نداریم؟ شاید اما شاید لازم باشد یک قدم جلوتر از گوگل فکر کنیم و به این فکر کنیم که چگونه می‌تو،م ارزش بیشتری به محتوای خود بیافزاییم که خوانندگان ما نه تنها بخواهند در جستجو پیدا کنند، بلکه پس از یافتن آن، طرفداران وفادار محتوای شما شوند. آنها مش، شما می شوند و در آینده به خواندن مطالب شما ادامه می دهند.

موضوع سرگرمی بنابراین، ما به‌،وان ناشر، چه کاری انجام می‌دهیم تا محتوای خود را به چیزی تبدیل کنیم که شما، خوانندگان، بخواهید مصرف کنید و به اشتراک آن ادامه دهید؟ شاید لازم باشد یک عامل سرگرمی اضافه کنیم. شاید لازم باشد شخصیت و شوخ طبعی و سرگرمی را به محتوای خود اضافه کنیم، فراتر از آنچه که یک ماشین در این مقطع زم، می تواند انجام دهد.

وقتی هوش مصنوعی رو،مه نگار می شود. در حالی که این یک نگر، است، من فکر می کنم نگر، بزرگتر زم، است که هوش مصنوعی رو،مه نگار شود. زم، که هوش مصنوعی بتواند منابع را پیدا کند، داده های لازم را ردیابی کند و افراد من، را برای تولید اخبار منحصر به فرد، مفید و فوری دنبال کند.

با تمام صحبت هایی که در چند روز گذشته در مورد Google Bard و Bing AI مایکروسافت با ChatGPT به گوش می رسد، همه ما بیشتر و بیشتر به این فکر می کنیم که چگونه جستجو و انتشار در آینده تغییر خواهد کرد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، سازندگان محتوا نگران این هستند که آیا در ایجاد محتوایی که ممکن است کلیک‌ها دریافت نکند، بازگشت سرمایه وجود داشته باشد یا خیر.

چرا ما اهمیت می دهیم. ما باید به این فکر کنیم که چگونه ما به ،وان بازاریاب، به نوآوری و بهبود پیشنهادات خود ادامه می دهیم تا هم خوانندگان ما و هم جستجوگران بخواهند به خواندن، مصرف و اشتراک گذاری محتوای شما ادامه دهند.

EEEAT. این من را به این فکر می‌اندازد که آیا گوگل باید یک سوم “E” را به دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت خود اضافه کند، نه فقط EEAT بلکه EEEAT. آیا گوگل باید «سرگرمی» را به لیست اضافه کند؟

  • سرگرمی؟
  • تجربه.
  • تجربه و تخصص.
  • اقتدار.
  • امانت.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است