نوسانات روز شکرگزاری گوگل، پیوندها، محتوا و بیشتر سئو و جستجوی 19 ساله

حمایت شده توسط بروسکلی که از سال 1996 بهینه سازی بازاریابی جستجو را انجام می دهد و همچنین شگفت انگیزی دارد پلت فرم آموزش سئو. تبلیغات سئو پر عمل آنها را بررسی کنید، سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-12-02-2022-34508.htmlاز جمعه روز شکرگزاری هفته گذشته، ما شاهد پچ پچ و نوسانات زیادی در جستجوی گوگل بوده ایم. گوگل گفت که دقت گزارش عملکرد Discover را در کنسول جستجوی گوگل بهبود بخشیده است. گوگل اعلام کرد که امروزه لینک ها نسبت به سال های قبل تاثیر بسیار کمتری دارند. گوگل گفت که آنها الگوریتم هایی برای شناسایی و کاهش محتوای حذف شده توسط هوش مصنوعی دارند. گوگل گفته است که سریع‌تر نمی‌،د یا فهرست‌بندی نمی‌کند یا محتوای کوتاه‌تر را سریع‌تر نشان می‌دهد. گوگل گفت ،ومی ندارد URL به همان زبان محتوای صفحه باشد. گوگل همچنین گفت که HTTP/3 به رتبه بندی یا سئو کمک نمی کند. گوگل گفت اگر مهمترین صفحات شما وحشتناک باشند، برای شما بسیار بدتر است. سئوکاران از نظر اهمیت سن دامنه در رتبه بندی گوگل متفاوت هستند. گوگل در حال آزمایش یک رابط نقشه جدید در جستجوی گوگل است. یک مطالعه نشان می‌دهد که چگونه مرورها برای مدت طول،‌تری در بالای بخش نظرات باقی می‌مانند. گوگل از شرکتی که جعل هویت گوگل است شکایت کرد تا از ،ب و کارهای کوچک با نمایه ،ب و کار گوگل آنها کلاهبرداری کند. نمایه ،ب‌وکار Google اکنون می‌تواند زمان بازبینی ویرایش را نشان دهد. بررسی‌های محلی Google نمودارهای ذکر مثبت و نامطلوب را نشان می‌دهد. Google Local Service Ads در حال آزمایش هدرهای مختلف است. Google AdSense تبلیغات راه آهن جانبی جدیدی را راه اندازی کرد. و امروز نوزدهمین سالگرد پوشش من در زمینه بازاریابی جستجو و جستجو است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

جستجوی موضوعات بحث:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است