نمایه‌های کسب‌وکار Google در حال حذف شکلک‌ها و نویسه‌های خاص از نام‌های کسب‌وکار

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل سابقه افزودن و حذف ایموجی‌ها از نتایج جستجو را دارد، اما فضای محلی تا حدودی از این تصمیم‌ها رها شده است – این تا کنون بوده است.

دارن شاو مدت کوتاهی پس از آن گفت که او نیز با شخصیت های خاص متوجه این موضوع شده است. شاو نوشت، “امروز اعل، در مورد حذف یک “®” از یک نام دریافت کردم. اگرچه این مشتری به نام خود به آن نیاز دارد.”

بحث انجمن در انجمن جستجوی محلی.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-business-profiles-removing-emojis-characters-34864.html

Google Store Front Mall

Marcin Karwowski در این مورد در انجمن ها پست کرد، او گفت: “من فقط متوجه شدم که چندی پیش تعداد زیادی از صاحبان مشاغل ایمیلی با همین محتوا دریافت ،د که نام آنها به روز شده و شکلک از نام حذف شده است. گوگل در نهایت تصمیم گرفت آن را پاک کند و شکلک ها را به طور انبوه از نام ها حذف کرد. اگر شکلک ها در نام شرکت ها بالا،ه ناپدید شوند، روز زیبایی است.”

در اینجا یک اسکرین شات از اخطاریه ای است که او از Google درباره حذف یک ایموجی از نام ،ب و کار توسط Google Business Profiles دریافت کرده است:

در چند هفته گذشته گزارش هایی از طریق این سایت منتشر شده است انجمن جستجوی محلی که گوگل شکلک‌ها و کاراکترهای خاص را از نام‌های ،ب‌وکار در نمایه‌های ،ب‌وکار Google حذف کرده است. این بدان م،است که اگر سعی کنید یک شکلک برای نام خود اضافه کنید تا در فهرست‌های محلی Google برجسته شود، ممکن است Google آن ایموجی را حذف کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است