‘نشت’ Yandex 1922 فاکتور رتبه بندی جستجو را نشان می دهد

برخی از عوامل رتبه بندی که سئوکاران شگفت آور هستند: تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد، درصد ترافیک ارگ،ک و میانگین رتبه بندی دامنه در میان پرس و جوها.


… افشاکننده پیوند آهنربایی را منتشر کرد که به ادعای آنها “منابع گیت Yandex” شامل 44.7 گیگابایت فایل است که در ژوئیه 2022 از این شرکت به سرقت رفته است. ظاهراً این مخازن کد حاوی تمام کد منبع شرکت علاوه بر قو،ن ضد هر،مه هستند.

م،ن ابزاری برای ذخیره و کار با کد است. کد به این روش به صورت داخلی توسط ا،ر شرکت ها استفاده می شود.

یک کارمند سابق ظاهراً یک م،ن کد منبع Yandex را فاش کرد که بخشی از آن حاوی بیش از 1900 عامل بود که موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی نتایج جستجو استفاده می‌کنند.

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/yandex-search-ranking-factors-leak-392323

درباره نویسنده

دنی گودوین

جدید در زمین موتورهای جستجو

فهرست عوامل رتبه بندی Yandex. مک دونالد لیست کامل 1922 عامل را به اشتراک گذاشت اینجا در مدرسه بازاریابی وب من به شدت توصیه می کنم آن را دانلود کنید، زیرا کاملاً انتظار دارم که Yandex سعی کند این اطلاعات را از اینترنت پاک کند. همچنین وجود دارد نسخه ترجمه شده در Dropbox.

تصویر بزرگتر همانطور که توسط گزارش شده است، این کد به صورت تورنت در یک انجمن هک محبوب ظاهر شد بلیپ کامپیوتر:

تو عمیق تر می تو،د پوشش بیشتری از نشت را در اینجا پیدا کنید Techmeme.

گفته می شود، تعدادی از این عوامل رتبه بندی ممکن است کاملاً مشابه باشند. بنابراین بررسی این سند ممکن است بینش های مفیدی را ارائه دهد تا به شما در درک بهتر نحوه عملکرد موتورهای جستجو مانند Google از دیدگاه فناوری کمک کند.

Yandex هک نشده است. سرویس امنیتی ما قطعات کد را از یک م،ن داخلی در دامنه عمومی پیدا کرد، اما محتوا با نسخه فعلی م،ن مورد استفاده در سرویس های Yandex متفاوت است.

مخازن برای کار با کد مورد نیاز هستند و برای ذخیره اطلاعات شخصی کاربر در نظر گرفته نشده اند. ما در حال انجام تحقیقات داخلی در مورد دلایل انتشار قطعات کد منبع برای عموم هستیم، اما هیچ تهدیدی برای داده های کاربر یا عملکرد پلت فرم نمی بینیم.

Yandex آن را نشت می نامد. از آنجایی که کد در یک فروم هک محبوب ظاهر شد، ابتدا تصور می شد که Yandex هک شده است. Yandex این موضوع را رد کرده و بی،ه زیر را ارائه کرده است:

ال، بورا، نیز در حال انجام است تاپیک توییتر تجزیه و تحلیل عوامل مختلف رتبه بندی بسیاری از آنها همان چیزی هستند که انتظار دارید ببینید – رتبه صفحه، ارتباط متن، سن و تازگی محتوا، تعداد زیادی از عوامل رفتار کاربر نهایی، قابلیت اطمینان میزبان و بسیاری از عوامل مرتبط با پیوند (به ،وان مثال، سن، ارتباط و غیره)

چرا ما اهمیت می دهیم. این نشت 1922 فاکتور رتبه‌بندی را نشان داده است که Yandex در الگوریتم جستجوی خود استفاده کرده است، حداقل تا جولای 2022. شاید مارتین مک دونالد آن را به بهترین نحو در توییتر بیان کرد امروز: “هک Yandex احتمالا جالب ترین اتفاقی است که در سال های اخیر در سئو رخ داده است.”

Yandex گوگل نیست. اگر قصد دارید فهرست کامل فاکتورهای رتبه بندی Yandex را بخو،د، به یاد داشته باشید که Yandex گوگل نیست. اگر فاکتور رتبه‌بندی را مشاهده کردید که توسط Yandex فهرست شده است، به این م،ی نیست که Google به آن سیگنال همان مقدار وزن را می‌دهد. در واقع، گوگل ممکن است از همه 1922 فاکتور ذکر شده استفاده نکند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است