نرخ های SMX Master Class Early Bird این شنبه منقضی می شود!

2023 را سال خودت کنید استاد بازاریابی جستجو شوید: در انتخاب خود شرکت کنید ک، استاد SMX به صورت آنلاین از 1 تا 2 مارس، برای یادگیری تاکتیک های عملی که به شما کمک می کند باعث آگاهی، تبدیل و فروش بیشتر شود.

از بین شش موضوع بازاریابی جستجوی ضروری انتخاب کنید:

Psst… تیم هایی که با هم تمرین می کنند، با هم پیشرفت می کنند. با خدمه خود شرکت کنید تا امتیاز بگیرید اضافی 20% تخفیف با تخفیف گروهی بسته به اندازه مهم، شما. پست الکترونیک [email protected] برای جزئیات بیشتر!


ک، های کارشناسی ارشد SMX دارای ارزش زیادی هستند:

  • شش ساعت آموزش و پرسش و پاسخ زنده شما را مجهز می کند بینش های تاکتیکی، گام های بعدی قابل اعتماد، و الهام تازه بدون سرمایه گذاری زم، عمده
  • دسترسی دیجیتال ی،ی شما می تو،د از هر جایی کوک کنید – بدون نیاز به بلیط هواپیما، رزرو هتل یا سفر.
  • پخش بر اساس تقاضا به صورت رایگان گنجانده شده است، بنابراین می تو،د برای یادگیری عمیق تر تماشا و دوباره تماشا کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نرخ های Early Bird این شنبه، 28 ژانویه منقضی می شود… اکنون رزرو کنید تا صرفه جویی 20% از ک، کارشناسی ارشد خود خارج شوید!

Lauren Donovan از سال 2006 در بازاریابی آنلاین کار می کند و متخصص در بازاریابی رویداد، مدیریت محتوا، رسانه های اجتماعی ارگ،ک و پولی، مدیریت جامعه و شهرت، و رو،مه نگاری بلادرنگ است. او در حال حاضر به ،وان مدیر بازاریابی در رسانه درب سوم – تولید کننده نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech است.


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-expo-news-378494

درباره نویسنده

لورن دونوان

فقط یک شکار وجود دارد: این نرخ ۲۴۹ دلاری Early Bird در روز شنبه، ۲۸ ژانویه منقضی می‌شود… و زم، که از بین رفت، از بین رفته است. چرا هفته آینده بیشتر پرداخت کنیم؟ ک، کارشناسی ارشد خود را انتخاب کنید و امروز جایگاه خود را ایمن کنید!

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است