نحوه همکاری سئو و بازاریابی محتوا با هم

بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای آنلاین (از وبلاگ ها و ویدیوها گرفته تا کتاب های الکترونیکی و پاد،ت ها) است.

پیروی از دستورالعمل‌های سایت و محتوای شما نه تنها تضمین می‌کند که رتبه بهتری ،ب خواهید کرد، بلکه تضمین می‌کند که مخاطبان شما پس از یافتن شما، تجربه خوبی خواهند داشت.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند بهینه سازی و بهبود وب سایت شما (و محتوای وب سایت شما) است، بنابراین در نتایج جستجو قابل مشاهده است، جایی که مردم در جستجوی اطلاعات، پاسخ ها، محصولات و خدمات هستند.

پس از همه، محتوای وب سایت شما:

  • تعیین می کند که آیا شما به عبارت جستجوی کاربر مرتبط هستید و آیا به زندگی آنها ارزش می دهید یا وقت آنها را تلف می کنید.
  • روی مدت زمان ماندن آنها در سایت شما تأثیر می گذارد (آیا آنها کل وبلاگ را می خوانند؟ محتوای دیگر شما را مرور می کنند؟ به صفحه “درباره” و خدمات/محصولات خود نگاه کنید؟).
  • باید شواهدی ارائه کنید که آنها می توانند به شما اعتماد کنند.

با هر دو در استراتژی شما، نتایج بسیار چشمگیرتر از استفاده از هر یک به تنهایی خواهد بود.

1. SEO ترافیک مرتبط را برای پرورش محتوا هدایت می کند

به طور خلاصه، هر یک از دیگری پشتیب، می کند.

با هم، آنها همچنین به شما کمک می کنند تا تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان خود در وب سایت خود ارائه دهید.

اینها سیگنال های ضروری برای ارسال به مشتریان بالقوه شما هستند، و همه آنها با محتوای شما و کیفیت آن شروع می شوند و به پایان می رسند.

بدون اینکه سئو و بازاریابی محتوا به صورت پشت سر هم کار کنند خانه را ، نکنید

و این به اه، همه کمک می کند:

  • موتورهای جستجو از کاربران می خواهند آنچه را که به دنبال آن هستند سریع و کارآمد پیدا کنند و می خواهند نتایج مرتبط و مفیدی را ارائه دهند.
  • برندها می‌خواهند مشتریان بالقوه‌ای که آنها را در Google بیابند، در نهایت به مشتری تبدیل شوند – و اگر برند تجربه کاربری خوبی ارائه دهد، شانس بیشتری برای این اتفاق وجود دارد: از محتوای مرتبط و مفید گرفته تا سایتی با بارگذاری سریع که ساختار خوبی دارد.

4. محتوای سئو با کیفیت بالا به رتبه بهتر صفحات شما کمک می کند

محتوایی که خوانده نمی شود بی فایده است. اگر می‌خواهید آن را به موفقیت بازاریابی شما کمک کند، به افرادی نیاز دارید که آن را بخوانند تا بتواند کار خود را با پرورش سرنخ‌ها انجام دهد.

هرچه این کار را بهتر انجام دهید، سایت و محتوای شما در نتایج بالاتر نشان داده می شود. در نهایت، ،ب رتبه 5 برتر در نتایج ارگ،ک (غیر پولی) در گوگل این نوید را می دهد که مردم نه تنها فهرست شما را ببینند، بلکه روی آن کلیک کنند.

Backlinko CTR برای نتایج جستجوی گوگل بر اساس موقعیت

محتوا سرنخ ها را درگیر می کند و آنها را در سایت شما نگه می دارد. محتوا علاقه، اعتماد و وفاداری آنها را پرورش می دهد. محتوا باعث می‌شود آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

سئو ترافیک را جذب می کند و منجر می شود. سئو باعث می شود که یک برند در سطح متفاوتی دیده شود. سئو تضمین می کند که تجربه کاربر مطابق با استانداردهای بالا باشد و کاربران را راضی کند.

سئو بدون محتوای باکیفیت برابر است با یک وب سایت نازک، غیر الهام بخش و بی فایده که هیچ ، را جذب نمی کند و هیچ درآمدی ،ب نمی کند.

محتوای بدون سئوی هوشمند ترافیک بسیار کمتر، تعداد خوانده شده کمتر، تعامل کمتر و تبدیل کمتری خواهد داشت.

نمی توان نادیده گرفت که این روزها حضور در موتورهای جستجو به ویژه گوگل چقدر اهمیت دارد. درایو جستجوی گوگل، تصاویر و نقشه ها 92.96 درصد از ترافیک جه،. اگر وب سایت و صفحات شما در موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشند، بخش خوبی از آن ،ب خواهید کرد.

تفاوت عمده بین سئو و بازاریابی محتوا چیست؟

سئو و بازاریابی محتوا بسیار یک موقعیت یین و یانگ است. یکی دیگری را بهبود می بخشد و بالع،.

بازاریابی محتوا که در یک استراتژی تنظیم شده است به خودی خود همان قدرتی را ندارد که با سئو ،یب شود.

این محتوا برای فروش چیزی یا تبلیغ برند نیست، بلکه برای آموزش، سرگرم ، یا توانمندسازی مشتریان بالقوه است. این باعث می شود که علاقه، تعامل و اعتماد آنها در طول زمان پرورش یابد، بنابراین آنها در نهایت تبدیل شود مشتریان

سئو چیست؟

سئو و محتوا فقط در مورد رتبه بندی در موتورهای جستجو و ایجاد ترافیک و سرنخ نیست.

حتی بهتر از آن، با محتوای شگفت انگیزی که به سؤالات آنها پاسخ می دهد و دردهای خاص آنها را کاهش می دهد، شروع به نمایش کنید. شما می تو،د با آنچه می د،د و آنچه می فروشید (یا اگر بازاریاب یا متخصص سئو هستید، آنچه مشتری شما می داند و می فروشد) حل کند.

همانطور که راهنمای SEO چیست در سایت موتور جستجو می گوید:

درباره نویسنده

جولیا مک کوی

بیایید اینجا کلمات را ،د نکنیم.

شما محتوا نمی نویسید تا در سیاهچاله اینترنت مکیده شود. مطالبی را می نویسید با این امید که برخی از خوانندگان خسته آن را بیابند و با لحظات غول پیکر لامپ از آنجا بیایند.

همچنین رفتارهای فریبنده یا دستکاری که هدف آنها فریب دادن کاربران یا بازی در سیستم رتبه بندی است را ممنوع می کند.

اصول اولیه سئو از گوگل

با کار ، محتوا و سئو با هم، شما با دو مشکل روبرو خواهید شد:

  • سئو ترافیک هدفمند و مرتبط را از گوگل هدایت می کند – نه افراد تصادفی که به کاری که شما انجام می دهید یا می فروشید اهمیت نمی دهند، بلکه افراد بالقوه ای هستند که می توانند به مخاطبان شما بپیوندند و در مقطعی تبدیل شوند. این بسیار قدرتمند است، درایوهای سئو 1000 درصد ترافیک بیشتر نسبت به رسانه های اجتماعی ارگ،ک
  • بازاریابی محتوا باعث ایجاد اعتماد، اقتدار و وفاداری با این مشتریان می شود. اگر دقت کرده باشید، ا،ر مصرف‌کنندگان مدرن قبل از ،ید، تحقیقات جدی انجام می‌دهند و می‌خواهند مارک‌هایی را که پولشان را می‌دهند دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند. 55 درصد از ،یداران برای تحقیق و تصمیم گیری ،ید بیشتر از یک سال قبل به محتوا تکیه کنید.

بر ،ی پوشیده نیست که محتوای با کیفیت به وبلاگ ها، مقالات، و حتی صفحات فرود و صفحات فروش شما کمک می کند تا در رتبه بندی جستجو بالا بروند.

آیا می خواهید افراد بیشتری نام شما را با اصطلاحات کلیدی صنعت مرتبط کنند؟ شروع به نشان دادن مداوم در جستجوی آن عبارات با سئو کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه نگاه درست به محتوای شما می‌رسد؟ از تاکتیک‌های سئو برای بهینه‌سازی آن با کلمات کلیدی مورد نظرتان استفاده کنید.

"طرز تهیه بهترین پنیر کبابی" پرس و جو جستجو

خانه را بدون ،یب سالم هر دو در استراتژی خود ، نکنید.


CTR یا نرخ کلیک، درصد افرادی است که از یک صفحه وب بازدید می کنند و روی یک لینک خاص کلیک می کنند. را بهترین CTR ها در صفحه نتایج موتور جستجو به 5 موقعیت برتر تعلق دارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

آنها آن لحظات را با برند و تخصص شما مرتبط خواهند کرد. این فوق العاده است.

هنگامی که به سئو فکر می کنید، محتوا باید اولویت اول شما باشد.

68% از تمام ترافیک وب سایت از جستجوها حاصل می شود. این بدان م،است که هرگاه شخصی در جهان مرورگری را باز می‌کند، در بیشتر مواقع جلسه آنلاین خود را با جستجو آغاز می‌کند. سئو کمک می کند تا تعداد زیادی از افرادی که به شما نیاز دارند به سمت محتوای پرورش دهنده شما هدایت شوند.

2. سئو و محتوا باعث افزایش دید و آگاهی از برند می شود

سئو و بازاریابی محتوا متفاوت اما مرتبط هستند.

وقتی این دو را با هم مخلوط می کنید، سس مخفی با هم ،یب می شود.

برای بهترین نتایج، نباید بازاریابی محتوا را بدون در نظر گرفتن اینکه چگونه سئو در آن جا می شود، انجام دهید.

بیایید آن را اینگونه بیان کنیم:

  • سئو چیزی است که ترافیک هدفمندی را به سایت شما می آورد، از جمله محتوای شما.
    • سئو شامل مجموعه ای از اقدامات است که می تو،د برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای نمایش در جستجوها انجام دهید.
  • محتوا نحوه نگهداری آن افراد در صفحات خود، پرورش و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان است.
    • محتوا را می توان برای جستجوهای کلیدواژه خاصی که به مخاطب (و مرحله سفر ،یدار) که می خواهید وارد کنید، بهینه سازی کرد.

برع،، شما نباید سئو را بدون درک اینکه چگونه محتوا محتوا و ارتباط با آنچه در نهایت در قلب آن مهم است انجام دهید: مخاطبان شما.

جولیا مک کوی بنیانگذار Content Hacker، نویسنده 7x، و یک استراتژیست پیشرو در زمینه ایجاد محتوای استثنایی و حضور برند است که به صورت آنلاین ماندگار است. در 19 سالگی، او آ،ین 75 دلار خود را برای ساخت یک آژانس نویسندگی 7 رقمی استفاده کرد که ده سال بعد فروخت. در دهه 2020، او به بنیان‌گذاران و بازاریابان استراتژی، مهارت‌ها و سیستم‌هایی را که برای ایجاد یک ،ب‌وکار از طریق محتوای ورودی نیاز دارند آموزش می‌دهد تا بتوانند تأثیر ماندگارتری در جهان ایجاد کنند.


منبع: https://searchengineland.com/seo-content-marketing-388978

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


اما دقیقا چگونه؟ بازاریابی محتوا و سئو از چه راه‌های خاصی به نفع برندها، موتورهای جستجو و کاربر، که به آنها نیاز دارند، در هم تنیده می‌شوند؟

سئو چگونه بازاریابی محتوا را تکمیل می کند؟ (و بالع،؟)

به بیان ساده، سئو و بازاریابی محتوا یک رابطه همزیستی باورن،ی دارند. بیایید بررسی کنیم که چگونه آنها هماهنگ می شوند.

اول اینکه بازاریابی محتوا چیست؟

سئو پر شده است قو،ن و دستورالعمل ها که حکومت می کنند:

  • چگونه وب سایت شما باید ساختار و بهینه باشد.
  • چگونه باید به ساخت صفحات و محتوا نزدیک شوید.
  • چگونه باید به سایت های دیگر و سایت خود لینک دهید.
  • سطح کیفیتی که باید هدفش باشد.
  • و بیشتر.

سئو و بازاریابی محتوا به خوبی با هم هماهنگی دارند. آنها فقط کار می کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. سئو و محتوا برای بهبود تجربه کاربر با هم کار می کنند

کیفیت محتوا در واقع یکی از مهم ترین ،اصری است که بر موفقیت سئوی شما تأثیر می گذارد – در غیر این صورت را مهمترین.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است