نحوه دریافت بک لینک Dofollow (15 روش برای ایجاد لینک های سئو)

این یک استراتژی ایجاد لینک متداول برای ساخت بک لینک های dofollow با متن لنگر بهینه شده با کلمه کلیدی است. با این حال، بهتر است از این روش در مقیاس پایین‌تری استفاده کنید، زیرا گوگل در گذشته گفته است که دوست ندارد نویسندگان پست‌های مهمان را با بک لینک مبا، کنند. اگر نمایه بک لینک وب سایت شما شامل تعداد زیادی پست مهمان و تعداد بسیار کمی از لینک های دیگر باشد، ممکن است باعث جریمه رتبه بندی شود.

پس از پیوستن به HARO به صورت رایگان، می‌تو،د دسته‌های مختلفی را برای دریافت سوالات رسانه‌ای روزانه که می‌تو،د با شانس دریافت نام تجاری و بک لینک بالقوه برای وب‌سایت خود به آنها پاسخ دهید، انتخاب کنید. این راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده از HARO برای SEO و بک لینک ها را ببینید.

10. ادعای لینک های ش،ته در سایر وب سایت ها

اغلب از شما خواسته می شود که برای این نوع بک لینک هزینه کنید، زیرا صاحبان سایت معمولاً پیوندی را از طریق ایمیل بدون تبادل ارزش قرار نمی دهند. با این حال، به خاطر داشته باشید که گوگل به شما توصیه نمی‌کند برای این نوع پیوندها هزینه کنید، زیرا این نقض دستورالعمل‌های وبمستر آنها است.

12. یک رویداد تبلیغاتی ایجاد کنید

سپس می تو،د پس از یافتن این نوع اتصالات، با تماس با صاحبان وب سایت، سعی کنید همان بک لینک ها را به دست آورید.

9. از HARO برای بک لینک های Dofollow استفاده کنید

انجمن ها راه آسان دیگری برای دریافت لینک هستند، اما از آنجایی که بسیاری از سئوکاران از این پلتفرم ها برای ایجاد لینک استفاده کرده اند، ا،ر انجمن ها به استفاده از تگ nofollow روی لینک های تولید شده توسط کاربر روی آورده اند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

مصاحبه با خودتان در یک پاد،ت، در یک ویدیوی یوتیوب یا در یک مقاله مکتوب روش خوب دیگری برای ایجاد بک لینک های dofollow است. از آنجایی که میزبان ها و نویسندگان این نوع محتوا از اهمیت سئو و لینک سازی آگاه هستند، معمولاً یک لینک dofollow به صفحه اصلی شما یا یک URL خاص را که می خواهید در ازای مصاحبه به ،وان یک متخصص بیشترین مقدار رتبه صفحه را به آن ارسال کنید، اضافه می کنند. در زمینه

4. نام تجاری را به بک لینک تبدیل کنید

رویداد تبلیغاتی هر رویدادی است که برای ایجاد تبلیغات طراحی شده است. این می تواند شامل رویدادهایی مانند افتتاحیه ،ب و کار جدید، وبینار، پخش زنده، کنفرانس، سمینار و هر دلیل دیگری برای گرد هم آوردن افراد به صورت آنلاین یا در یک مکان فیزیکی باشد.

بنابراین، باید وبلاگ نویسی مهمان را بخشی از استراتژی ساخت لینک خود قرار دهید و نه راه اصلی تولید بک لینک. برای ایده های بیشتر در مورد این موضوع، می تو،د این مقاله دیگر را در مورد نحوه دریافت بک لینک بدون پست مهمان بررسی کنید.

7. ایجاد لینک در انجمن های Dofollow

پس از یافتن فرصت های لینک ش،ته، سپس با صاحبان سایت ارتباط برقرار کرده و آنها را در مورد پیوندهای مرده مطلع خواهید کرد و در عین حال یکی از URL های خود را به ،وان جایگزین من،ی ارائه می دهید.

11. از Email Outreach استفاده کنید

اگر ،ب و کار شما دارای آدرس محلی است، می تو،د به دایرکتوری های تجاری بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. این حساب ها به شما این امکان را می دهند که URL وب سایت خود را به همراه شماره تلفن و آدرس خود در لیست وارد کنید.

به طور خاص، شما 15 راه برای ایجاد بک لینک های dofollow پیدا خواهید کرد که می توانند پروفایل لینک سایت شما را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهبود بخشند. لینک های Dofollow برای سئو خوب هستند زیرا اعتبار PageRank را از سایت مبدا به سایت مقصد منتقل می کنند.

برای یافتن سریع و در مقیاس لینک های ش،ته به یک ابزار SEO نیاز دارید یا می تو،د یکی از بهترین آژانس های لینک سازی را برای انجام این تحلیل برای شما استخدام کنید. در زیر خلاصه ای از نحوه استفاده از Ahrefs برای این فرآیند آورده شده است:

  • لیستی از رقبای معتبر در جایگاه خود تهیه کنید.
  • دامنه ها را با Ahrefs Site Explorer ارزیابی کنید و سایت های با کیفیت پایین را از لیست خود حذف کنید.
  • با مراجعه به Site Explorer -> Pages -> Best by Links -> filter for HTTP 404، لینک های ش،ته را در سایت های با کیفیت بالا با استفاده از Ahrefs Broken Link Checker پیدا کنید.

این یک روش ک،یک برای دریافت بک لینک های dofollow از دیگر صاحبان وب سایت است. روش کار این است که محتوای مرتبط با موضوع را به صورت آنلاین پیدا کنید، سپس صاحب سایت را از طریق ایمیل با یک سوال مودبانه مطرح کنید که آیا پیوندی به سایت شما به ،وان منبع اضافی برای خواننده درج می کند یا خیر.

همانطور که متوجه شدید، راه های مختلفی برای ایجاد بک لینک dofollow برای وب سایت شما وجود دارد. و اگر هر یک از استراتژی های بالا را عملی کنید، می تو،د نمایه بک لینک وب سایت خود را بهبود بخشید تا به افزایش اعتبار دامنه و اقتدار صفحه آن کمک کنید. هر چه سایت شما لینک های dofollow بیشتری داشته باشد، می تواند افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ را تجربه کند.

مدیر


منبع: https://seochatter.com/،w-to-get-dofollow-backlinks/

آیا می خواهید یک راه فوق العاده سریع و آسان برای ایجاد بک لینک های dofollow بد،د که می تواند به شما کمک کند تا یک پروفایل قوی مانند رقبای برتر خود بسازید؟

Help a Reporter Out (HARO) یک سرویس رایگان است که رو،مه نگاران را با کارشناسان صنعت مرتبط می کند تا نقل قول ها و نظراتی را دریافت کنند که می تواند در مقالات آنها گنجانده شود و در عین حال پوشش رسانه ای خوبی برای برند ارائه می دهد.

با آپلود تصاویر در یک سایت اشتراک‌گذاری تصویر مانند فلیکر و دادن مجوز Creative Commons به تصاویر که امکان توزیع رایگان را فراهم می‌کند، افراد زیادی را دریافت کرده و از تصاویر شما در وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند.

هرچه این نوع سایت ها را قوی تر کنید، برای پروفایل بک لینک شما بهتر خواهند بود. و همچنین می‌تو،د به این ویژگی‌های وب بک لینک ایجاد کنید تا اعتبار صفحه رتبه آنها را بهبود ببخشید. این راهنما را در مورد نحوه ایجاد بک لینک های وب 2.0 که بیشترین ارزش را برای سایت شما به ارمغان می آورد، ببینید.

15. در فهرست راهنماهای تجاری فهرست شوید

لینک بیلدینگ ش،ته یکی دیگر از روش های محبوب برای ساخت لینک های dofollow است. با این استراتژی، لینک هایی را در سایر وب سایت ها پیدا می کنید که به دلیل جابجایی یا حذف محتوا از کار افتاده اند (که به ،وان پیوند مرده نیز شناخته می شود).

در اینجا نحوه استفاده از این میوه کم ارزش سئو آمده است:

  • نام شرکت خود را در گوگل جستجو کنید. اگر شرکت شما هنوز در اینترنت شناخته شده نیست، چند تغییر نام و اصطلاحات مرتبط با آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که بهترین نتایج را می گیرید.
  • لیستی از هر وب سایتی که شرکت شما در آن ذکر شده است تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا سازماندهی شده باشید و از دست دادن هر گونه احتمالی جلوگیری کنید.
  • با تمام مشاغل موجود در لیست از طریق ایمیل و/یا پیام رسانه های اجتماعی تماس بگیرید. بپرسید آیا تبدیل ارجاع به یک پیوند مجاز است یا خیر.
  • Google Alerts را برای نام تجاری شرکت خود ایجاد کنید. این امر باعث می‌شود که پیگیری منشن‌های آینده به صورت روزانه و گرفتن فرصت‌های بک لینک در نتیجه این امر برای شما ساده باشد.

5. یک جمع بندی خبره برای بک لینک های Dofollow ایجاد کنید

پس از انتشار محتوا، جمع‌بندی تخصصی را بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌کنید و از آن‌ها می‌خواهید که در وب‌سایت‌های خود به آن لینک دهند. از آنجایی که این نوع محتوا باعث افزایش دیده شدن برندها و مهارت‌های آن‌ها می‌شود، این متخصصان اغلب یک پیوند dofollow به وب‌سایت شما اضافه می‌کنند تا ارزش صفحه رتبه را برای اه، سئو به وب‌سایت شما منتقل کنند.

6. از Guest Blogging استفاده کنید

اگر این ایده را دوست دارید، پس حتما این مقاله دیگر در مورد نحوه ساخت بک لینک رایگان را بخو،د. شامل این نکته لینک سازی و بیش از 50 مورد دیگر است.

14. سایت های وب 2.0 برای پیوند ایجاد کنید

برخی از فهرست های ،ب و کار محلی خوب عبارتند از:

  • Google برای ،ب و کار من
  • مکان های بینگ
  • چهار مربع
  • اتاق بازرگ، محلی
  • حلقه بازرگان
  • فریاد زدن
  • قورباغه داغ
  • توپالو

درباره پیوندهای Dofollow بیشتر بد،د

وبلاگ نویسی مهمان تمرین نوشتن پست های وبلاگی است که در وب سایت های دیگر منتشر می شود. در ازای این محتوای رایگان، صاحب سایت به شما این امکان را می دهد که یک لینک صفحه اصلی به سایت خود در ،مت بیو نویسنده و یک یا دو بک لینک در خود محتوا اضافه کنید.

یکی دیگر از راه های محبوب برای دریافت بک لینک های dofollow، ایجاد مقالات جمع بندی خبره است. این نوع محتوا دیدگاه یا تخصص چهره های برجسته حوزه شما را در یک پست ارائه می دهد.

HARO می‌تواند منبعی عالی برای ایجاد بک لینک‌های dofollow از برخی از وب‌سایت‌های برتر در اینترنت با اعتبار دامنه بالا، مانند CNN، Forbes، Mashable، Good Housekeeping و غیره باشد زیرا خبرنگار، که برای این شرکت‌ها کار می‌کنند از سرویس HARO استفاده می‌کنند.

راه دیگری برای ایجاد بک لینک هایی که dofollow هستند این است که خودتان آنها را در سایت های رایگان web 2.o بسازید. می‌تو،د این کار را در پلتفرمی مانند Fiverr استخدام کنید یا خودتان با راه‌اندازی حساب‌های رایگان در این نوع سایت‌ها، کار را انجام دهید:

  • وردپرس
  • وبلاگ نویس
  • Weebly
  • Wix
  • وبلاگ Tumblr
  • مجله زنده
  • ویکی دات

پس از فعال شدن سایت، محتوا ایجاد کرده و بک لینک خود را به آن اضافه می کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که نمی‌تو،د فقط یک صفحه وب با پیوند dofollow ایجاد کنید و سپس از سایت حرکت کنید. در غیر این صورت، بک لینک هیچ ارزش PageRank برای ارسال به دامنه شما نخواهد داشت. به علاوه، این پلتفرم‌های رایگان وب 2.0 برای حذف حساب‌های رها شده با محتوای کمی منتشر شده در سایت شناخته می‌شوند.

امیدوارم از این راهنمای نحوه دریافت بک لینک dofollow لذت برده باشید.

راه دوم برای نحوه ایجاد بک لینک dofollow مصاحبه با اینفلوئنسرها در صنعت شما است. وقتی می‌د،د چه ،ی در حوزه کاری شما برجسته است، جستجوی نظر یا دیدگاه آنها در مورد یک موضوع یک رویکرد فوق‌العاده برای نشان دادن نام خود و بازگشت به سایت شما است.

داشتن چندین بک لینک دایرکتوری ،ب و کار محلی می تواند به اعتبار وب سایت شما بیافزاید زیرا به تأیید الگوریتم کمک می کند که یک تجارت واقعی را اجرا می کنید. نه فقط یک وب سایت پرواز به شب.

این راهنما را راهنمای کامل خود برای آسان ، فرآیند لینک سازی برای دریافت بک لینک های با کیفیت بیشتر در نظر بگیرید که می تواند به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.

نحوه دریافت بک لینک Dofollow

نحوه دریافت بک لینک Dofollow

1. سایت خود را به مرکز انتشارات گوگل اضافه کنید

فقط با یک ابزار ممیزی SEO مانند Ahrefs، Semrush یا LinkMiner، پروفایل های بک لینک آنها را ب،ید. این به شما کمک می کند تا به سرعت URL های برتری که بک لینک های dofollow را به سایت های خود ارسال می کنند، کشف کنید.

پیوندهای زیر بیشتر در مورد پیوندهای dofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

نحوه ایجاد خلاصه بک لینک های dofollow

دریافت خلاصه بک لینک های Dofollow

Google News معتبرترین گزینه برای فهرست ، مقالات شما برای خواندن افراد در سراسر جهان است. در گذشته انتشار مقاله در Google News بسیار دشوار بود، اما اکنون با Google Publish Center بسیار آسان‌تر شده است.

در اینجا نحوه دریافت بک لینک های dofollow بیشتر از طریق Google News از طریق مرکز انتشار آورده شده است:

  • رفتن به Google Publisher Center.
  • از حساب جیمیل خود برای ورود استفاده کنید.
  • “افزودن نشریه” را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.
  • تمام فیلدهای ضروری از جمله ویژگی اصلی وب سایت خود را پر کنید.
  • روی «افزودن نشریه» کلیک کنید.
  • در نهایت، روی «تنظیمات انتشار» از رابط اصلی کلیک کنید تا مراحل تأیید سایت خود را از طریق کنسول جستجوی گوگل طی کنید.

2. با مصاحبه با اینفلوئنسرها، بک لینک های Dofollow را دریافت کنید

می تو،د بررسی کنید که آیا شرکت شما قبلاً به صورت آنلاین با استفاده از موتور جستجوی Google و Google Alerts ارجاع داده شده است یا خیر. در حالی که ذکرها به خودی خود فوق العاده هستند، اما به اندازه یک بک لینک ارزشمند نیستند. با این حال، بسیاری از افراد با کمال میل یک منشن را به یک لینک تبدیل می کنند اگر شما خوب بپرسید. و از قضا، معمولاً بیزاری مردم از درخواست است که آنها را از دریافت این بک لینک های قدرتمند dofollow باز می دارد.

مهمانان مصاحبه اغلب پیوندهایی را به محتوای شما در رسانه های اجتماعی و از وب سایت های خود به اشتراک می گذارند، که اغلب یک پیوند dofollow خواهد بود.

3. خودتان مصاحبه کنید

برای اطمینان از دریافت اعتبار من، و بک لینک، می‌تو،د چیزی شبیه به این را در توضیحات تصویر قرار دهید: «این تصویر برای استفاده با یک منبع پیوندی رایگان است. لطفاً “ع، توسط domain.com” را برای اعتبار تصویر من، اضافه کنید.”

با این حال، برخی از انجمن‌های dofollow مانند سایت‌هایی که در فهرست انجمن‌های Dofollow نشان داده شده‌اند، همچنان وجود دارند.

8. پیوندهای Dofollow رقیب خود را پیدا کنید

رویدادهای تبلیغاتی تمایل زیادی به جذب لینک‌های با کیفیت بالا دارند و هرچه زمان بیشتری برای تبلیغ تاریخ رویداد استفاده کنید، لینک‌های بیشتری می‌تو،د به سایت خود بسازید. و برای ایده‌های بیشتر، این پست مرتبط در مورد چگونگی دریافت لینک‌های با کیفیت بالا را در اینجا بررسی کنید.

13. لینک های Dofollow را با سایت های اشتراک گذاری تصویر بسازید

شما می تو،د از سایت های اشتراک گذاری تصویر برای ایجاد بک لینک در مقیاس بدون استفاده کنید. که بسیاری از آنها بک لینک های dofollow خواهند بود.

اولین روش برای نحوه دریافت پیوندهای dofollow استفاده از مرکز انتشارات گوگل است که به محتوای شما کمک می کند تا در Google News inex شود.

شما به سادگی افرادی را که می خواهید معرفی کنید انتخاب می کنید، سپس در مورد یک موضوع داغ در صنعت خود سوالی را مطرح می کنید و پاسخ های آنها را در یک پست وبلاگ یا مقاله برجسته در وب سایت خود جمع آوری می کنید.

در این مقاله، نحوه دریافت بک لینک dofollow برای وب سایت خود را یاد خواهید گرفت.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است