نحوه ثبت کسب و کار خود در گوگل (گام به گام)


این راهنما نحوه ثبت ،ب و کار خود را در گوگل توضیح می دهد.

در زیر، آموزش گام به گام نحوه ثبت شرکت در گوگل را مشاهده خواهید کرد تا بتوان آن را در موتور جستجوی گوگل و گوگل مپ برای یافتن مشتریان محلی نمایش داد. ثبت تأیید ،ب و کار شما برای بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) مهم است زیرا دید آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دست یابید.

همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد، ثبت شرکت در گوگل تنها چند دقیقه طول می کشد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

چگونه ،ب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه ،ب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم

1. وارد حساب Google خود شوید

اولین گام برای نحوه ثبت ،ب و کار خود در گوگل این است که به حساب Google موجود خود وارد شوید: accounts.google.com. اگر حساب Google یا آدرس Gmail فعلی ندارید، با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

2. با Google Business ثبت نام کنید

گام بعدی برای ثبت ،ب و کار در Google این است که با مراجعه به این لینک، نمایه ،ب و کار خود را اضافه یا ادعا کنید: business.google.com/create. در برخی موارد، ممکن است یک شرکت قبلاً در Google فهرست شده باشد اما هنوز توسط مالک ،ب و کار ثبت نشده باشد. در موارد دیگر، باید با ایجاد نمایه تجاری جدید، ،ب و کار را به Google اضافه کنید.

مرحله 2: ثبت ،ب و کار در گوگل

ابتدا باید سعی کنید شرکت خود را با تایپ نام ،ب و کار خود در ،مت جستجو پیدا کنید. اگر قبلاً در Google است، نام نمایش داده شده را خواهید دید. برای شروع فرآیند ثبت نام، آن را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود هویت خود را تأیید کنید تا اجازه مدیریت نمایه ،ب و کار Google را به دست آورید. تأیید از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ایمیل انجام می شود که در آن کد تأیید دریافت خواهید کرد.

اگر نمی تو،د ،ب و کار خود را پیدا کنید، سپس بر روی پیوند “،ب و کار خود را به Google اضافه کنید” کلیک کنید تا یک لیست جدید ایجاد کنید. جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند در ادامه توضیح داده خواهد شد.

3. اطلاعات ،ب و کار خود را اضافه کنید

چه بخواهید شرکت خود را در Google ثبت کنید یا یک لیست موجود را ادعا کنید، مراحل مشابهی را برای افزودن اطلاعات ،ب و کار خود طی خواهید کرد.

برای تکمیل این مرحله، باید جزئیات شرکت زیر را ارائه دهید:

  • نام ،ب و کار
  • نوع ،ب و کار
  • دسته ،ب و کار
  • آدرس ،ب و کار
  • منطقه خدمات (در صورت وجود)
  • آدرس وب سایت (در صورت وجود)

4. یک روش تأیید را انتخاب کنید

Google برای جلوگیری از هر،مه و حفظ یکپارچگی تمام نمایه های ،ب و کار، همه ثبت نام های ،ب و کار را تأیید می کند. می تو،د انتخاب کنید که اکنون یا بعداً حساب خود را تأیید کنید. با این حال، اگر اطلاعات ثبت نام خود را تأیید نکنید، هر گونه ویرایشی که در فهرست خود انجام می دهید تا زم، که مرحله تأیید را کامل نکنید، برای مشتریان قابل مشاهده نخواهد بود.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
مرحله 4: نحوه ثبت شرکت در روش های تأیید گوگل

به هر ،ب و کار بسته به نوع شرکت و دسته بندی هایی که برای فروش محصولات و خدمات به آن تعلق دارد، گزینه های مختلفی برای تأیید جزئیات آن داده می شود. روش های تأیید عبارتند از:

  • کارت پستال
  • تلفن یا پیامک
  • پست الکترونیک
  • ضبط ویدیو
  • تماس تصویری زنده
  • تأیید فوری با کنسول جستجوی Google

تأیید شرکت شما می‌تواند فوری باشد یا به‌طور متوسط ​​تا هفت روز کاری طول بکشد، همانطور که در این راهنمای دیگر درباره مدت زمان تأیید «Google برای ،ب‌وکار من» توضیح داده شده است. هنگامی که ،ب و کار شما تأیید شد، اعل، دریافت خواهید کرد.

5. مراحل ثبت نام را تکمیل کنید

پس از اینکه ،ب و کار خود را تأیید کردید، آ،ین مرحله برای ثبت شرکت در Google این است که نمایه خود را با ویژگی های زیر سفارشی کنید، که برای تکمیل تنظیمات فهرست ،ب و کار به شما نشان داده می شود:

  • روشن یا خاموش ، پیام برای برقراری ارتباط با مشتریان.
  • افزودن شرح ،ب و کار
  • ارسال ساعات کاری
  • آپلود ع، و فیلم.

توجه: هر یک از این سفارشی‌سازی‌ها را می‌توان در حین ثبت نام نادیده گرفت و بعداً زم، که آماده به‌روزرس، آن‌ها در نمایه ،ب‌وکار Google خود شدید، می‌تو،د به آن‌ها بازگردید.

Ezoic را امتحان کنید

آیا ثبت ،ب و کار در گوگل رایگان است؟

ثبت ،ب و کار شما در گوگل رایگان است و مدیریت نمایه شما در جستجوی گوگل یا نقشه ها هیچ هزینه ای ندارد. Google صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا نمایه‌های خود را برای ارتباط با مشتریان، ارسال به‌روزرس،‌ها، فهرست‌بندی محصولات و خدمات و پذیرش سفارش‌های آنلاین، اضافه و ادعا کنند.

اکنون، یکی از راه‌های بهبود نمایه ،ب‌وکار Google برای جذب مشتریان بیشتر، بهینه‌سازی آن برای سئو است. می‌تو،د این راهنمای مرتبط در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به «Google برای ،ب‌وکار من» و همچنین این فهرست بررسی بهینه‌سازی «Google برای ،ب‌وکار من» را برای نکاتی در مورد افزایش رتبه‌بندی فهرست خود برای کلمات کلیدی مرتبط در جستجوی Google و Maps بررسی کنید.

همچنین، اگر زم، برای تنظیم فهرست خود به کمک Google نیاز داشتید، این صفحه را در مورد نحوه تماس با Google برای ،ب و کار من برای گزینه های پشتیب، موجود بررسی کنید. علاوه بر این، می‌تو،د این راهنمای مفید دیگر را در مورد چگونگی خلاص شدن از شر نظرات بد Google در صورت نیاز به پرچم‌گذاری نظرات نامن، برای حذف بخو،د.

خلاصه ،ب و کار خود را در گوگل ثبت کنید

امیدوارم از این راهنمای نحوه ثبت ،ب و کار در گوگل لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند ثبت شرکت در گوگل شامل چند مرحله برای ثبت نام ،ب و کار در موتور جستجوی گوگل و نقشه های گوگل است: ورود به حساب کاربری گوگل، ثبت نمایه ،ب و کار، تایید موقعیت مک،، و بهینه سازی لیست برای سئو این کارها را انجام دهید و ظرف چند دقیقه ،ب و کار خود را در گوگل ثبت خواهید کرد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-register-your-business-on-google/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است