نحوه ایجاد حساب Google My Business (تنظیم نمایه)


این راهنما نحوه ایجاد یک حساب Google My Business را توضیح می دهد.

اکنون به اختصار Google Business نامیده می شود، این آموزش گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یک حساب ،ب و کار Google راه اندازی کنید تا بتو،د نمایه جدیدی برای شرکت خود ایجاد کنید که در موتور جستجو به ،وان فهرست گوگل برای مشتریان ظاهر می شود.

در زیر، از طریق تنظیمات کامل برای باز ، یک حساب Google Business راهنمایی خواهید شد. جزئیات، مکان، آدرس وب سایت و شماره تلفن شرکت خود را اضافه کنید. و مراحل تایید را تکمیل کنید.

این راهنمای نهایی خود را برای نحوه ایجاد نمایه Google برای بازاریابی تجاری و بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در نظر بگیرید.

نحوه ایجاد حساب Google My Business

نحوه ایجاد حساب Google My Business

1. وارد حساب Google خود شوید

اولین قدم برای نحوه ایجاد یک حساب Google برای ،ب و کار من این است که به حساب Google موجود خود وارد شوید: accounts.google.com. اگر حساب Google یا آدرس Gmail فعلی ندارید، با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

2. یک نمایه جدید برای ،ب و کار من ایجاد کنید

گام بعدی برای راه‌اندازی حساب Google Business، ایجاد نمایه ،ب‌وکار من جدید با مراجعه به این پیوند است: business.google.com/create. در زیر، از طریق فرآیند گام به گام برای ایجاد نمایه Google برای ،ب و کار خود راهنمایی خواهید شد.

صفحه حساب Google Business را تنظیم کنید

3. نام ،ب و کار خود را وارد کنید

پس از باز ، حساب ،ب و کار Google، می تو،د شروع به تنظیم نمایه ،ب و کار فردی کنید. در ،مت جستجو، نام ،ب و کار خود را وارد کنید تا ببینید آیا از قبل وجود دارد یا خیر. ممکن است Google از قبل ،ب و کار شما را بر اساس اطلاعاتی که در اینترنت ،یده است، نظرات سایر وب‌سایت‌ها یا مشتری قبلی که از طرف شما ،ب‌وکار شما را به پلتفرم Google اضافه کرده است، در موتور جستجوی خود فهرست کرده باشد.

اگر ،ب‌وکار خود را در Google فهرست کرده‌اید، می‌تو،د روی دکمه مدیریت کلیک کنید تا به فهرست دسترسی پیدا کنید. اگر ،ب و کار شما هنوز در لیست نیست، مرحله بعدی را دنبال کنید.

4. ،ب و کار خود را به گوگل اضافه کنید

،ب‌وکارهایی که قبلاً در Google فهرست نشده‌اند، می‌توانند به راحتی با کلیک ، روی پیوند «،ب و کار خود را به Google» و تایپ ، نام ،ب‌وکارتان اضافه کنید. در مرحله بعد، باید نوع حساب Google Business را همانطور که در زیر توضیح داده شده است انتخاب کنید.

5. نوع حساب تجاری را انتخاب کنید

سه نوع دسته بندی تجاری وجود دارد که می تو،د هنگام ایجاد نمایه ،ب و کار من در Google برای شرکت خود انتخاب کنید. همه موارد اعمال شده را انتخاب کنید، سپس روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

  • ،ده فروشی آنلاین: مشتریان می توانند محصولات را از طریق وب سایت شما ،یداری کنند.
  • فروشگاه محلی: مشتریان می توانند شخصاً از ،ب و کار شما بازدید کنند.
  • ،ب و کار خدمات: ،ب و کار شما باعث بازدید از مشتریان می شود.

6. ساعات کاری را اضافه کنید

اگر ،ب‌وکار شما دارای ویترین فروشگاهی است که در ساعات کاری کار می‌کند، وقتی از شما خواسته شد که این ساعت‌ها را به نمایه حساب Google Business خود اضافه کنید، «بله» را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای دور زدن این مرحله از فرآیند، “نه” را انتخاب کنید.

7. URL وب سایت را اضافه کنید

اگر ،ب و کار شما دارای یک وب سایت موجود است، آدرس وب سایت را تایپ کرده و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید. اگر هنوز وب‌سایتی راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌تو،د این مرحله را نادیده بگیرید یا در طول فرآیند ایجاد حساب، گزینه ایجاد یک وب‌سایت جدید بر اساس اطلاعات ،ب‌وکارتان را انتخاب کنید.

توجه: هر زمان که بخواهید می‌تو،د یک وب‌سایت جدید «Google برای ،ب‌وکار من» ایجاد کنید و به این آدرس بروید:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • ویرایش نمایه > اطلاعات ،ب و کار را انتخاب کنید.
  • نزدیک بالا، برگه تماس را انتخاب کنید.
  • در بخش «وب‌سایت جدید»، Get S،ed را انتخاب کنید.

پس از تکمیل تنظیم نمایه ،ب و کار Google، روی دکمه «پایان» کلیک کنید.

8. یک دسته تجاری را وارد کنید

برای کمک به مشتریان برای کشف ،ب و کار شما بر اساس صنعت، حداقل یک دسته ،ب و کار مرتبط را وارد کنید. می تو،د این دسته را تغییر دهید و بعداً از حساب نمایه خود دسته های بیشتری اضافه کنید.

توجه: در این بخش از فرآیند باید دسته‌ای را انتخاب کنید که قبلاً در Google برای مشاغل فهرست شده است. از این مرحله نمی تو،د دسته جدیدی برای ،ب و کار خود ایجاد کنید. اگر سعی کنید این کار را انجام دهید، پیام خطای زیر را دریافت خواهید کرد: «ما دسته بندی شما را متوجه نشدیم. لطفاً از پیشنهاداتی که هنگام تایپ ظاهر می‌شوند، انتخاب کنید.» با این حال، پس از تکمیل مرحله راستی‌آزمایی زیر، می‌تو،د خدمات جدیدی برای ،ب و کار خود ایجاد کنید.

9. آدرس ،ب و کار را وارد کنید

نمایه‌های «Google برای ،ب‌وکار من» برای تأیید و تأیید به آدرس ،ب‌وکار نیاز دارد. اگر محل اداری ندارید، می تو،د از آدرس منزل خود برای این مرحله استفاده کنید. موقعیت مک، ،ب و کار شما همچنین به شرکت شما اجازه می دهد تا در Google Maps و در بسته نقشه محلی برای جستجوهای محلی فهرست شود.

10. یک شماره تلفن وارد کنید

ممکن است بر اساس نوع حساب Google Business که انتخاب کرده اید، از شما خواسته شود شماره تلفنی دریافت کنید. اگر چنین است، یک شماره تلفن برای ،ب و کار خود وارد کنید. همچنین اگر ،ب و کارتان شماره تلفن فعلی برای تماس مشتریان با شما ندارد، می‌تو،د از این مرحله رد شوید.

11. یک گزینه تأیید را انتخاب کنید

اکنون می‌تو،د با انتخاب گزینه تأیید ایمیل، حساب Google Business جدید خود را تأیید کنید. در غیر این صورت، «گزینه‌های دیگر» را انتخاب کرده و «بعداً» را انتخاب کنید.

Ezoic را امتحان کنید

توجه: اگر اکنون حساب خود را تأیید نکنید، همچنان می‌تو،د ،ب‌وکار خود را در Google ویرایش کنید، اما تا زم، که مرحله تأیید را کامل نکنید، برای مشتریان قابل مشاهده نخواهند بود.

12. نمایه ،ب و کار خود را سفارشی کنید

پس از اینکه ،ب و کار خود را تأیید کردید، مراحل سفارشی ، نمایه ،ب و کار خود در Google را طی خواهید کرد. نمونه هایی از به روز رس، پروفایل عبارتند از:

  • روشن یا خاموش ، پیام برای برقراری ارتباط با مشتریان.
  • افزودن توضیحات ،ب و کار
  • ارسال ساعات کاری
  • آپلود ع، و فیلم.

توجه: می‌تو،د هر یک از این سفارشی‌سازی‌ها را نادیده بگیرید و بعداً وقتی آماده تنظیم آن‌ها برای نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» شدید، به آن‌ها بازگردید. توصیه می‌کنم این راهنمای مرتبط را در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به «Google برای ،ب‌وکار من» و این فهرست بررسی بهینه‌سازی «Google برای ،ب‌وکار من» بررسی کنید. این منابع به شما نشان می‌دهند که چگونه نمایه ،ب‌وکار خود را برای سئو بهینه کنید تا به آن کمک کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالاتری داشته باشد تا مشتریان واجد شرایط بیشتری را جذب کند.

ایجاد نمایه ،ب و کار Google: مزایا

مزایای ایجاد یک حساب Google جدید برای تجارت

ایجاد یک حساب کاربری جدید گوگل برای تجارت مزایای زیادی دارد که در زیر خواهید دید. اگر می‌خواهید درباره هر یک از این مزایا بیشتر بد،د، این صفحه دیگر را بررسی کنید که مزایای برتر نمایه ،ب‌وکار من در Google را توضیح می‌دهد.

  • Google My Business رایگان است
  • GMB ،ب و کار شما را به Google Maps اضافه می کند
  • نمایه ،ب‌وکار Google شما را در فهرست‌های بسته محلی قرار می‌دهد
  • فهرست‌های ،ب و کار من در Google مزایای دید بالاتری را ارائه می‌دهند
  • GMB مزایایی را با مشتریان ایجاد می کند
  • نمایه ،ب‌وکار Google به افراد امکان می‌دهد نظر بدهند
  • رتبه‌بندی «Google برای ،ب‌وکار من» تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد
  • GMB P،tos مزایای بسیاری را ارائه می دهد
  • نمایه ،ب و کار گوگل یک وب سایت رسمی برای شرکت شما است
  • Google برای ،ب و کار من تبلیغات رایگان است (مزای اصلی)
  • GMB می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد
  • نمایه ،ب و کار Google مزایای بینش مشتری را ارائه می دهد
  • «Google برای ،ب‌وکار من» تعامل با برند را افزایش می‌دهد
  • GMB به افراد کمک می کند ویترین فروشگاه شما را پیدا کنند
  • نمایه ،ب و کار گوگل رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد

ایجاد خلاصه حساب Google My Business

امیدوارم از این راهنما در مورد نحوه ایجاد حساب Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه راه‌اندازی حساب Google Business شامل چندین مرحله آسان برای ایجاد یک حساب Google برای اه، بازاریابی تجاری و SEO است. تا زم، که نام شرکت، آدرس و ایمیل خود را مشخص کرده اید، می تو،د امروز با دنبال ، دستورالعمل های این صفحه، یک حساب Google برای ،ب و کار خود باز کنید. پس از ایجاد نمایه ،ب‌وکار شما، همیشه می‌تو،د به عقب برگردید و سایر جزئیات شرکت خود، مانند URL وب‌سایت، شماره تلفن، ع،‌ها و غیره را به فهرست GMB خود اضافه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-create-google-my-business-account/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است