نتایج محصول در گزارش عملکرد Google ممکن است شاهد افزایش تعداد بازدیدها و کلیک‌ها باشد

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/،uct-results-in-googles-performance-report-may-see-an-increase-in-impressions-and-clicks-391882

آنچه گوگل گفت گوگل ارسال شده در اینجا می‌گوید: «سایت‌ها ممکن است برای نوع ظاهری جستجوی نتایج محصول در سایت خود، تعداد بازدیدها و کلیک‌ها را افزایش دهند. این به این دلیل است که Google اکنون محصولاتی را که فقط در محتوای صفحه یافت می‌شوند، بدون داده‌های ساختاری محصول مرتبط، شامل می‌شود.»

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه این افزایش در گزارش عملکرد خود شدید، توجه داشته باشید که این به دلیل تغییری است که Google در مح،ه کلیک‌ها و نمایش‌ها برای محصولات بدون داده‌های ساختاری ایجاد کرده است. باز هم، این یک تغییر گزارش است که از 6 ژانویه شروع شد و به جلو می رود.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

Google Search Console گزارش عملکرد را در 6 ژانویه 2023 به‌روزرس، کرد تا نتایج محصولات بیشتری را حتی بدون داده‌های ساختاریافته گزارش کند. این بدان م،است که وقتی گزارش عملکرد را بر اساس «نتایج محصول» در نوع ظاهر جستجو فیلتر می‌کنید، ممکن است شاهد افزایش تعداد بازدیدها و کلیک‌ها باشید.

6 ژانویه 2023. این در 6 ژانویه 2023 توضیح داده شد و گفت که این تغییر در گزارش در آن تاریخ انجام شده است و به آینده ادامه خواهد یافت.

گزارش تغییر به نظر می رسد این تغییر فقط یک تغییر گزارش است، جستجوی Google برای مدتی نتایج محصول را بدون داده های ساختاری محصول در نتایج جستجو نشان داده است. اما اکنون گزارش موجود در کنسول جستجو نیز عملکرد این محصولات را نشان می دهد. گوگل نوشت: «این به این دلیل است که Google اکنون محصولاتی را که فقط در محتوای صفحه یافت می‌شوند، بدون داده‌های ساختاری محصول مرتبط، شامل می‌شود.»

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است