معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

همان طور که می‌دانید بخش اسپات به عنوان پرکاربردترین بستر معاملاتی در هر صرافی از جمله کوکوین به شمار می‌رود. برای ثبت سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال در بخش اسپات صرافی کوکوین باید مراحل زیر را دنبال کنید. در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال بسیار معتبر با حجم معاملات بالا می باشد می پردازیم.

هر چند این افزایش سود تقسیمی، انگیزه را برای نگهداری توکن بین سرمایه گذاران افزایش می‌دهد اما زمینه ساز افزایش قیمت این ارز دیجیتال نیز خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال کوکوین با نام اختصاصی kucoin shares یکی از جدیدترین صرافی های حوزهارز دیجیتالمی‌باشد و با نام اختصاری خود شناخته شده است. صرافی کوکوین در سال 2017 با هدف ایجاد بستری معتبر و ایمن برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده راه اندازی شده است. صرافی کوکوین علاوه‌ بر امنیت بالا، کاربرد آسان و و پوشش دهی بیش از 200 نوع ارز دیجیتال، جز یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای سرمایه گذاران حرفه‌ای و مبتدی می‌باشد. ارز دیجیتال کوکوین، با نام اختصاری KCS، یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه اتریوم می‌باشد که به ارائه خدمات مبادله دارایی با ویژگی‌های همچون امنیت بالا و کاربری راحت می‌پردازد. این پلتفرم با پشتیبانی و حمایت بیش از 70 آلت کوین مختلف، فرصت مناسبی برای بهره برداری از پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

  • همچنین توسعه دهنده ای سایبری پلتفرم KUCOIN به صورت شبانه روزی در تلاش هستن تا از انواع حمله های سایبری و اتفاق افتادن اختلال های فنی جلوگیری کنند.
  • به علاوه، افراد با ملحق شدن به جامعه صرافی در پلتفرم‌ها و کانال‌های رسانه اجتماعی همچون Instagram، twitter، Telegram و چندین پلتفرم دیگر می‌توانند با سایر افراد ارتباط بگیرند و سؤال‌های خود را بپرسند.
  • هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن های موبایل این صرافی، ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می دهند.
  • 🔴 این صرافی، در برخی از کشور های دنیا پشتیبانی نمی شود، از جمله ایران، ایالات متحده، تایلند، چین، سیشل، سوریه و غیره.
  • به دلیل محدودیت‌های موجود به هیچ عنوان گزینه دوم یعنی تلفن را انتخاب نکنید و آن را به حال خود رها کنید.

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

لایو اینستاگرام امید فدوی با موضوع بررسی حواشی و اتفاقات پیرامون ورشکستگی صرافی کوکوینhttps://t.co/2dRifxnVhg

— Omid Fadavi امید فدوی (@omidfadavi) July 10, 2022

کارمزد ذخیره سپرده در این صرافی صفر بوده و برای واریز به حساب هزینه ای دریافت نمی‌شود. یکی از هدف های اصلی Kucoin این است که کمترین کارمزد را از تریدرها بگیرد. ابتدا باید این موضوع را بدانید که سپرده گذاری ارز دیجیتال رایگان می باشد، البته برای انتقال ارز در شبکه بلاک چین بسته به نوع ارز دیجیتال کارمزدی دریافت می شود. کوکوین در ادامه آورده است تعداد کاربران آن از ۱۸۰ میلیون نیز گذشته و بیش از هزار کارمند در این صرافی مشغول به کار هستند.

ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال کوکوین

اگر صرافی هک شود، کاربران احتمالاً تمام سرمایه خود را از دست خواهند داد. صرف نظر از اینکه از چه صرافی استفاده می کنید، همیشه ایده خوبی است که از تمام ویژگی های امنیتی موجود استفاده کنید. از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید و از کیف پول سخت افزاری خود برای ذخیره سازی سرد برای نگهداری رمزارز خود استفاده کنید. صرافی کوکوین در سپتامبر 2017 جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد. صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند. در این مقاله، تمامی جزئیات آموزش صرافی کوکوین را در اختیار شما کاربران و معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی قراردادیم تا هیچ نکته‌ای از قلم جا نماند.