مطالعه محلی می گوید که بررسی اخیر بر رتبه بندی محلی در جستجوی گوگل تأثیر می گذارد

یکی دیگر مطالعه کوچک جوی هاوکینز می گوید که جدید بودن بررسی ها بر رتبه بندی آن دسته از مشاغل محلی در جستجوی Google و Google Maps تأثیر می گذارد. مانند مطالعات قبلی، این واقعاً از نظر آماری م،ی‌دار نبود، اما دیدن یک مطالعه موردی به صورت مجزا به این موارد خوب است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

یکی از مشتریان او در حال درخواست بررسی م، کرد و متوجه شد که رتبه بندی محلی آنها شروع به کاهش کرده است. بنابراین آنها از مشتری خواستند که دوباره نظرات خود را بخواهد، بنابراین بررسی های جدیدتری دریافت ،د و با آن، رتبه بندی در نتایج محلی Google شروع به افزایش یافت. جوی پیشرفت در رتبه بندی را با این نمودار نشان داد:

او گفت: “من این الگو را با سایر مشتریان خود نیز دیده ام. اخیراً مشتری ای داشتیم که در تابستان برای کلمات کلیدی که از لحاظ تاریخی برای آنها رتبه بسیار خوبی داشتند فیلتر شد. وقتی دلایل احتمالی را بررسی کردم که متوجه شدم او این کار را نکرده است. در بیش از 3 سال یک بررسی جدید داشته است. در حالی که اینها به وضوح فقط 2 نمونه هستند، من این الگو را بارها و بارها دیده ام.”

مطالعه قبلی او گفت که 10 بررسی به شما کمک می کند و کلمات کلیدی در نظرات اهمیتی ندارند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/review-recency-impacts-local-rankings-in-google-search-34409.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است