مشکل ثبت اطلاعات کنسول جستجوی Google در 21 سپتامبر

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-data-logging-issue-on-september-21st-388466

گوگل گفت که در حال کار بر روی جایگزینی بیشتر داده ها در آینده نزدیک است. اگر گزارشی برای مشتریان انجام داده‌اید یا قصد دارید در آینده نزدیک برای مشتریان گزارش‌دهی کنید، باید این ناهنجاری داده‌ها را در آن گزارش‌ها اعلام کنید.

درباره نویسنده

به نظر می رسد. Google اکنون گزارش را حاشیه نویسی کرده است تا بتو،د به وضوح ببینید کدام تاریخ تحت تأثیر قرار گرفته است:

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر گزارشی را به مشتریان یا مدیریت ارائه کرده‌اید، ممکن است بخواهید آنها را به‌روزرس، کنید که ممکن است داده‌های 21 سپتامبر در کنسول جستجو اشتباه باشد. اگر به زودی گزارشی را به مشتریان یا مدیریت ارائه خواهید داد، ممکن است بخواهید گزارش های خود را با این یادداشت حاشیه نویسی کنید.

این در 21 سپتامبر برای گزارش عملکرد جستجو بود.

موضوع. گوگل نوشت اینجا، “به دلیل یک خطای ورود به سیستم، سایت ها ممکن است کاهش کمی در داده ها برای این روز داشته باشند. این فقط یک مشکل ورود به سیستم است. تغییرات در عملکرد جستجو یا رفتار کاربر را منع، نمی کند. ما امیدواریم که به زودی بیشتر داده های از دست رفته را جایگزین کنیم.”

گزارش عملکرد جستجو در Google Search Console در تاریخ 21 سپتامبر 2022 با مشکل ثبت داده‌ها مواجه شد. این امر باعث شد که برخی از داده‌ها در گزارش عملکرد جستجو در آن تاریخ ارائه نشود و احتمالاً به نظر می‌رسد که بازدیدکنندگان کمتری از جستجوی Google در آن تاریخ داشته‌اید. روز

مطمئن شوید که بعداً دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا داده ها بازیابی شده اند یا خیر و آیا نیاز به ارسال گزارش های اصلاح شده برای مشتریان یا مدیریت دارید.


تعمیر به زودی گوگل گفته است که به زودی ا،ر داده های از دست رفته را تعمیر یا جایگزین خواهد کرد. مشخص نیست که آیا رفع مشکل داده‌های واقعی یا داده‌های مشابه از میانگین‌های روز گذشته خواهد بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است