مراقب درخواست های مالکیت تقلبی از نمایه های کسب و کار Google باشید

فقط چشم انداز این درخواست ها را در نظر داشته باشید، ممکن است رسمی به نظر برسند و اگر شما صاحب ،ب و کار نیستید و فقط آن ،ب و کار را برای یک مشتری مدیریت می کنید، قبل از اینکه به فردی که نمی شناسید اجازه دسترسی به آن فهرست ،ب و کار را بدهید، بسیار مراقب باشید.

در اینجا سند راهنمای Google است درخواست های مالکیت که می گوید “اگر نمایه ،ب و کار در Google قبلاً تأیید شده است و شما مجاز به مدیریت نمایه هستید، می تو،د مالکیت را از مالک نمایه فعلی درخواست کنید. اگر نمی تو،د “ادعای این ،ب و کار” یا “مالک این ،ب و کار” را پیدا کنید. ” پیوند در نمایه ،ب و کار، احتمالاً از قبل مالک ،ب و کار هستید. در نمایه خود، نشان “شما این نمایه ،ب و کار را مدیریت می کنید” را جستجو کنید.”

بن فیشر گفت: انجمن جستجوی محلی “من می بینم که تعداد زیادی درخواست مالک از هواپیماربایان دریافت می شود، آیا همه شما همین را می بینید؟ این هفته شروع شد.” دیگران می گویند بله، اما شاید نه فقط در این هفته. اسکات رالینز پاسخ داد، “شاید 3 هفته پیش (برای چند هفته) چند مورد را دیدم، اما درخواست ها به طور چشمگیری برای من رد شده است.” سارا گفت: “هفته گذشته من 5 درخواست کلاهبرداری از همان شخص دریافت کردم! من عادت دارم ماهانه 3 تا دریافت کنم، اما اخیراً متوجه افزایش آن شده ام.”

بحث انجمن در انجمن جستجوی محلی.


منبع: https://www.seroundtable.com/fake-owner،p-requests-google-business-profiles-34430.html

شما نمی خواهید رقیبی به فهرست ،ب و کار شما در گوگل دسترسی پیدا کند و سپس درخواست کند ،ب و کار از نقشه های گوگل و جستجوی گوگل حذف شود.

مطمئنم که بسیاری از شما یک یا دو (یا بیشتر) درخواست از نمایه‌های ،ب و کار Google دریافت کرده‌اید که می‌گویند از مالک درخواست دسترسی برای حفظ ،ب‌وکار شما شده است. من فقط آنها را حذف می کنم، اما از سئوهای محلی می شنوم که این موضوع روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

این موضوع جدیدی نیست، سال‌ها است که ادامه دارد، اما گزارش‌هایی از افزایش این فعالیت کلاهبردارانه وجود دارد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است