مدیر عامل TikTok برای شهادت در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و کاهش آسیب آنلاین


مدیر عامل TikTok، شو چو، در جلسه استماع کمیته انرژی و بازرگ، مجلس ایالات متحده در روز پنجشنبه، 23 مارس، ساعت 10:00 صبح به وقت شرقی شهادت خواهد داد.

Chew به ،وان مدیرعامل، مسئول عملیات تجاری و تصمیمات استراتژیک TikTok است.

جلسه استماع “TikTok: چگونه کنگره می تواند از حریم خصوصی داده های آمریکایی محافظت کند و از کودکان در برابر آسیب های آنلاین محافظت کند” به صورت زنده در کمیته انرژی و بازرگ، پخش می شود. سایت اینترنتی.

بر اساس شهادت کتبی ارائه شده توسط Chew، جلسه استماع بر تعهد ادعایی TikTok به شفافیت، ایمنی نوجوانان، حریم خصوصی مصرف کنندگان و امنیت داده ها متمرکز خواهد شد.

همچنین به نظر می رسد که این موضوع تصورات نادرست در مورد این پلتفرم، مانند ارتباط آن با ،ت چین از طریق شرکت مادرش، ByteDance، را مطرح می کند.

Chew دیروز از واشنگتن دی سی یک پیام ویژه با TikTok به اشتراک گذاشت تا از 150 میلیون کاربر، پنج میلیون ،ب و کار و 7000 کارمند در ایالات متحده برای کمک به ایجاد جامعه TikTok تشکر کند.

@tiktokمدیر عامل ما، شو چو، پیام ویژه ای را از طرف کل تیم TikTok به اشتراک می گذارد تا از جامعه 150 میلیون آمریکایی ما قبل از جلسه استماع کنگره در اوا، این هفته تشکر کند.♬ صدای اصلی – TikTok

این ویدئو بیش از 85 هزار نظر از کاربران دریافت کرده است که بسیاری از آنها توضیح می‌دهند که چگونه TikTok به آنها اجازه داده است با مردم سراسر جهان تعامل داشته باشند و اخبار بی‌طرفانه، دیدگاه‌های جدید، محتوای آموزشی، الهام‌بخش و شادی را بیابند.

TikTok دستورالعمل ها را به روز می کند و محتوای آموزشی بیشتری ارائه می دهد

TikTok تغییرات قابل توجهی در پلتفرم خود ایجاد کرده است تا به بسیاری از این نگر، ها قبل از این جلسه رسیدگی کند تا از ممنوعیت کامل ایالات متحده در این پلت فرم فرار کند.

در زیر مروری بر برخی از تلاش‌های TikTok برای بازپروری ادراک قبل از جلسه استماع است.

دستورالعمل های انجمن به روز شده – TikTok دستورالعمل های انجمن را به روز کرد و اصول انجمن خود را به اشتراک گذاشت تا تعهد خود را به حفظ امنیت و فراگیر بودن پلت فرم برای همه کاربران نشان دهد.

For You Feed Refresh – TikTok محتوا را به کاربران بر اساس تعامل آنها با محتوا و سازندگان توصیه می کند. برای کاربر، که احساس می‌کنند توصیه‌ها دیگر با علایق آن‌ها مطابقت ندارد، TikTok امکان تازه‌سازی صفحه برای شما را معرفی کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا توصیه‌های تازه‌ای دریافت کنند که گویی یک حساب جدید راه‌اندازی کرده‌اند.

فید STEM – برای بهبود کیفیت محتوای آموزشی در TikTok، فید STEM را برای محتوای متمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات معرفی می‌کند. برخلاف محتوایی که هنگام جستجوی کاربران هشتگ #STEM ظاهر می‌شود، TikTok می‌گوید که Common Sense Networks و Poynter محتوای فید STEM را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که برای مخاطبان جوان‌تر ایمن است و از نظر واقعیات دقیق است.

این می تواند آن را بیشتر شبیه نسخه TikTok در چین – Douyin – کند که تبلیغ می کند محتوای آموزشی به مخاطبان جوان تر نسبت به محتوای سرگرم کننده.

،ب درآمد از سری – برای تشویق سازندگان به ایجاد محتوای عمیق و آموزنده، TikTok یک برنامه ،ب درآمد جدید برای محتوای سری معرفی کرد. مجموعه‌ها به سازندگان اجازه می‌دهد تا با قرار دادن ۸۰ ویدیو با حدا،ر ۲۰ دقیقه، که هر کدام پشت یک دیوار پرداخت هستند، درآمد ،ب کنند.

تلاش‌های بیشتر کنگره برای محدود ، TikTok

جلسه استماع TikTok فردا تنها تلاش کنگره برای محدود ، یا ممنوع ، فناوری هایی مانند TikTok نیست.

در اوایل این ماه، سناتور مارک وارنر (D-VA) قانون محدود ، (محدود ، ظهور تهدیدات امنیتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خطر می اندازد) معرفی کرد، که یک فرآیند رسمی برای ،ت ایجاد می کند تا خطرات فناوری را که منشا آن در این کشور است را بررسی و کاهش دهد. کشورهایی مانند چین، کوبا، ایران، کره شمالی، روسیه و ونزوئلا.

سازمان‌هایی مانند پروژه نظارت بر فناوری اشاره کرده‌اند که کنگره باید فراتر از TikTok نگاه کند و خطرات مشابهی را برای امنیت ملی و مخاطبان جوان‌تر ناشی از سایر پلتفرم‌های فناوری بزرگ مانند آمازون، اپل، گوگل و متا بررسی کند.

فردا را دنبال خواهیم کرد شنیدن از نزدیک – حتماً برای پوشش ما بازگردید تا تعیین کنیم که این موضوع چگونه روی کاربران تأثیر می‌گذارد و اتفاقات بعدی را پیش‌بینی می‌کند.


تصویر ویژه: Alex Verrone/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-ceo-hearing/482947/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است