محتوای Google On AI، چه کسی، چگونه و چرا را با محتوا اضافه می کند

بسیاری از انواع محتوا ممکن است دارای یک جزء “چگونه” باشد. این می تواند شامل محتوای خودکار، تولید شده با هوش مصنوعی و به کمک هوش مصنوعی باشد. به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد فرآیندهای درگیر می تواند به خوانندگان و بازدیدکنندگان کمک کند تا هر نقش منحصر به فرد و مفیدی را که ممکن است انجام داده باشد، درک کنند.

به طور کلی، افشای هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای محتوایی مفید است که ،ی ممکن است فکر کند “این چگونه ایجاد شد؟” زم، که به طور منطقی انتظار می رود این موارد را اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر، پست وبلاگ و سؤالات متداول ما را ببینید: راهنمای جستجوی Google در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

چرا (محتوا ایجاد شد)

“چرا” شاید مهمترین سوالی باشد که باید در مورد محتوای شما پاسخ داد. چرا در وهله اول ایجاد می شود؟

گوگل اشاره کرد که اعتماد مهمترین بخش است. آیا می تو،د به محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی اعتماد کنید؟ سئوکاران کمتر به محتوای هوش مصنوعی اعتماد دارند و در حال حاضر ا،ر آنها آن را توصیه نمی کنند.

واضح است که گوگل قصد ندارد محتوای AI را از جستجو ممنوع کند. گوگل محتوای هوش مصنوعی را که به امتیاز مورد نظر خود رسیده است را با کیفیت رتبه بندی می کند. بنابراین اگرچه هوش مصنوعی می تواند به سرعت، ارزان و به طور موثر حجم زیادی از محتوا را تولید کند، الگوریتم های جستجوی گوگل آن را مصرف کرده و در کنار همتای انس، خود رتبه بندی می کنند.

ارزیابی محتوای خود را بر اساس «چه ،ی، چگونه و چرا» به ،وان راهی برای ادامه مسیر با آنچه سیستم‌های ما به دنبال پاداش دادن هستند، در نظر بگیرید.

چه ،ی (محتوا را ایجاد کرد):

چیزی که به مردم کمک می کند تا به طور مستقیم EEAT محتوا را درک کنند زم، است که مشخص شود چه ،ی آن را ایجاد کرده است. این همان “چه ،ی” است که باید در نظر گرفته شود. هنگام ایجاد محتوا، در اینجا چند سوال مربوط به چه ،ی وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • آیا برای بازدیدکنندگان شما مشخص است که محتوای شما را چه ،ی نوشته است؟
  • آیا صفحات دارای یک خط فرعی هستند، جایی که می توان انتظار داشت؟
  • آیا خطوط فرعی منجر به اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده یا نویسندگان درگیر می شود و پیشینه ای در مورد آنها و زمینه هایی که درباره آنها می نویسند ارائه می دهد؟

اگر به وضوح مشخص می کنید که چه ،ی محتوا را ایجاد کرده است، احتمالاً با مفاهیم EEAT و در مسیر موفقیت همسو هستید. ما قویاً توصیه می کنیم اطلاعات دقیق نویسندگی، مانند خطوط فرعی به محتوایی که خوانندگان انتظار آن را دارند، اضافه کنید.

چگونه (محتوا ایجاد شد)

دانستن اینکه چگونه یک قطعه محتوا تولید شده است برای خوانندگان مفید است: این «چگونه» است که باید در محتوای خود لحاظ کنید.

آنجا، آن ،مت کپی و پیست است.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-w،-،w-and-why-ai-content-34879.html

در نهایت، او به دستورالعمل‌های جدید EEAT می‌پردازد و می‌نویسد: «برای هر ،ی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کند، سیستم‌های اصلی ما به سیگنال‌های بسیاری برای پاداش دادن به محتوا نگاه می‌کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان می‌دهد. و امانتداری).”

آنچه جالب است این است که با این شفاف سازی گوگل نیز خود را به روز کرد مطالب اول مردم صفحه ای که به شما توصیه می کند در مورد توضیح دادن به مردم، چگونگی و چرایی محتوا فکر کنید. دنی سالیوان گفت هیچ یک از اینها برای رتبه بندی در جستجو لازم نیست، اما ممکن است منطقی باشد که این را با محتوای خود توضیح دهید، بسته به نوع محتوا. گوگل آن را به این صورت در این صفحه قرار داده است (کپی و پیست):

در مورد محتوای خود از “چه ،ی، چگونه و چرا” بپرسید:

آیا هوش مصنوعی می تواند در مورد یک موضوع “تجربه” داشته باشد؟ دنی به من گفت که لازم نیست همه محتواها همه EEAT داشته باشند و بیشتر محتواها همه آن را ندارند. ولی اعتماد مهمترین چیز است بخش

گوگل نوشت: «تمرکز ما بر کیفیت محتوا، به جای نحوه تولید محتوا، راهنمای مفیدی است که به ما کمک کرده سال‌ها نتایج قابل اعتماد و با کیفیتی را به کاربران ارائه دهیم.» به ،وان مثال، حدود 10 سال پیش، نگر، های قابل درک در مورد افزایش محتوای تولید انبوه و در عین حال تولید شده توسط انسان وجود داشت. گوگل افزود: بهبود سیستم‌هایمان برای پاداش دادن به محتوای با کیفیت، منطقی‌تر است.

گوگل همچنین مجموعه‌ای از پرسش‌های متداول در مورد محتوای هوش مصنوعی و جستجوی Google منتشر کرد، در اینجا کپی و پیست بیشتر است:

  • آیا محتوای هوش مصنوعی بر خلاف دستورالعمل های جستجوی گوگل است؟ استفاده من، از هوش مصنوعی یا اتوماسیون برخلاف دستورالعمل های ما نیست. این بدان م،ی است که از آن برای تولید محتوا در درجه اول برای دستکاری رتبه‌بندی جستجو استفاده نمی‌شود، که برخلاف سیاست‌های هر،مه ما است.
  • چرا جستجوی گوگل محتوای هوش مصنوعی را ممنوع نمی کند؟ اتوماسیون مدتهاست که در انتشارات برای ایجاد محتوای مفید استفاده می شود. هوش مصنوعی می تواند به روش های جدید و هیجان انگیز به تولید محتوای مفید کمک کند.
  • چگونه جستجوی گوگل مانع از تسخیر محتوای بی کیفیت هوش مصنوعی در نتایج جستجو می شود؟ محتوای بی کیفیت چالش جدیدی برای جستجوی Google نیست. ما سال‌هاست که با محتوای بی کیفیتی که هم توسط انسان‌ها و هم توسط اتوماسیون ایجاد می‌شود مق، می‌کنیم. ما سیستم های موجود برای تعیین مفید بودن محتوا داریم. سیستم های دیگر برای ارتقای گزارش اخبار اصلی کار می کنند. سیستم های ما به طور مرتب بهبود می یابند.
  • Google چگونه به محتوای هوش مصنوعی که به طور بالقوه اطلاعات نادرست را منتشر می کند یا با اجماع در مورد موضوعات مهم در تضاد است، رسیدگی می کند؟ این مسائل هم در محتوای تولید شده توسط انسان و هم در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. به هر حال محتوا تولید می شود، سیستم های ما به دنبال ارائه اطلاعات با کیفیت بالا از منابع قابل اعتماد هستند، نه اطلاعاتی که با اجماع ثابت شده در مورد موضوعات مهم در تضاد باشد. در مورد موضوعاتی که کیفیت اطلاعات بسیار مهم است – مانند اطلاعات بهداشتی، مدنی یا مالی – سیستم‌های ما تاکید بیشتری بر سیگنال‌های قابلیت اطمینان دارند.
  • چگونه جستجو می تواند تعیین کند که آیا هوش مصنوعی برای هر،مه نتایج جستجو استفاده می شود؟ ما سیستم‌های مختلفی از جمله SpamBrain داریم که ال،ا و سیگنال‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا به ما در شناسایی محتوای هر،مه کمک کنند، هر طور که تولید شود.
  • آیا محتوای هوش مصنوعی در جستجو رتبه بالایی خواهد داشت؟ استفاده از هوش مصنوعی هیچ دستاورد خاصی به محتوا نمی دهد. فقط محتواست اگر مفید، مفید، اصلی باشد و جنبه های EEAT را برآورده کند، ممکن است در جستجو خوب عمل کند. اگر اینطور نباشد، ممکن است نباشد.
  • آیا باید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنم؟ اگر هوش مصنوعی را راهی ضروری برای کمک به تولید محتوای مفید و اصیل می‌د،د، ممکن است مفید باشد. اگر هوش مصنوعی را راهی ارزان و آسان برای رتبه بندی موتورهای جستجو می بینید، خیر.
  • آیا باید خطوط نوشته نویسنده را به همه مطالبم اضافه کنم؟ زم، که خوانندگان به طور منطقی انتظار آن را دارند، باید خطوط دقیق نویسنده را در نظر بگیرید، مانند هر محتوایی که ممکن است ،ی فکر کند “چه ،ی این را نوشته است؟” به ،وان یادآوری، ناشران که در Google News ظاهر می‌شوند باید از خطوط فرعی و اطلاعات نویسنده استفاده کنند. در مورد ما بیشتر بیاموزید صفحه خط‌مشی‌های Google News.
  • آیا باید اطلاعات هوش مصنوعی یا اتوماسیون را به محتوای خود اضافه کنم؟ افشای هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای محتوایی مفید است که ،ی ممکن است فکر کند “این چگونه ایجاد شد؟” زم، که به طور منطقی انتظار می رود این موارد را اضافه کنید.
  • آیا می توانم هوش مصنوعی را به ،وان نویسنده محتوا فهرست کنم؟ ارائه یک خط توسط نویسنده به هوش مصنوعی احتمالاً بهترین راه برای پیروی از توصیه ما نیست تا زم، که هوش مصنوعی بخشی از فرآیند تولید محتوا است برای خوانندگان روشن شود.

اگر محتوایی را، چه توسط انسان یا ماشین، برای دستکاری جستجو تولید کنید، Google آن را (در نهایت) شناسایی کرده و اقدام خواهد کرد.

اگر «چرا» این است که شما اساساً برای جذب بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو محتوا تولید می‌کنید، با آنچه سیستم‌های ما به دنبال پاداش دادن هستند، همخو، ندارد. اگر از اتوماسیون، از جمله تولید AI، برای تولید محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کنید، این نقض خط‌مشی‌های هر،مه ما است.

“چرا” باید این باشد که شما در درجه اول برای کمک به مردم محتوا ایجاد می کنید، محتوایی که برای بازدیدکنندگان مفید است اگر مستقیماً به سایت شما بیایند. اگر این کار را انجام می‌دهید، به طور کلی با EEAT و آنچه که سیستم‌های رتبه‌بندی اصلی ما به دنبال پاداش هستند، همسو می‌شوید.

Google Ai Writer

دنی سالیوان گوگل تکرار کرد وقتی صحبت از محتوای هوش مصنوعی به میان می‌آید، گوگل با آن خوب عمل می‌کند، تا زم، که محتوا برای مردم مفید و نوشته شده باشد. اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن هر،مه استفاده می کنید، این برخلاف دستورالعمل های گوگل است. اما گوگل همچنین بخش جدیدی را با محتوای شما به بخش محتوای اول با ،وان “چه ،ی، چگونه و چرا” اضافه کرد.

به ،وان مثال، با بررسی محصول، زم، که خوانندگان متوجه تعداد محصولات آزمایش شده، نتایج آزمایش و نحوه انجام آزمایش‌ها می‌شوند، می‌تواند اعتماد را در بین خوانندگان ایجاد کند، که همگی همراه با شواهدی از کار درگیر، مانند ع،‌ها هستند. این توصیه‌ای است که در صفحه راهنمای «نوشتن بررسی‌های محصول با کیفیت بالا» بیشتر درباره آن به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر اینها در مورد تکرار آنچه دنی سالیوان از گوگل یک ماه پیش در مورد تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی گفت است. به طور خلاصه، گوگل اهمیتی نمی دهد که چه ،ی محتوا را می نویسد، ماشین یا انسان، بلکه اهمیتی نمی دهد که محتوا برای کمک به مردم و برای مردم نوشته شده باشد.

از داستان اصلی من، دنی سالیوان پاسخ داد توییتر با ارجاع به نظرات قبلی، آنها در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا گفتند. او گفت: “همانطور که قبلاً در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، خلاف راهنمایی های ما است. اگر محتوا در ابتدا برای مردم مفید باشد و ایجاد شود، مشکلی نیست.” دنی افزود که “کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را می گیرد.” سپس به گوگل ارجاع می دهد سیاست های هر،مه جایی که او گفت: “خط مشی های هر،مه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه را مورد توجه قرار می دهد، جایی که اگر محتوا “از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود” اقدام خواهیم کرد.

اگر از اتوماسیون برای تولید محتوا استفاده می شود، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • آیا استفاده از اتوماسیون، از جمله تولید هوش مصنوعی، برای بازدیدکنندگان از طریق افشاگری یا به روش های دیگر بدیهی است؟
  • آیا پیش زمینه ای در مورد نحوه استفاده از اتوماسیون یا نسل AI برای ایجاد محتوا ارائه می دهید؟
  • آیا توضیح می دهید که چرا اتوماسیون یا هوش مصنوعی برای تولید محتوا مفید دیده می شود؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است