محتوای مفید Google و به‌روزرسانی‌های هرزنامه پیوند انجام شد، پیوند با فروشندگان، محتوای هوش مصنوعی و Apple Business Connect

حمایت شده توسط رنجر رتبه، نرم افزار سئو حرفه ای همه در یک. Rank Ranger یک پلت فرم جامع SEO است که به شما امکان می دهد تجارت خود را با داده ها و تجزیه و تحلیل توسعه دهید. این اطلاعات بینش ارزشمندی را از طریق ردیابی رتبه پیشرفته، از جمله ردیابی فوق‌العاده، گزارش ارگ،ک سهم صوتی، داده‌های ویژگی SERP عملی و ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP ارائه می‌دهد.

جستجوی موضوعات بحث:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-01-13-2023-34737.html

این هفته، به‌روزرس، محتوای مفید Google در دسامبر 2022 و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار کامل شد. حرکت زیادی در روز چهارشنبه یازدهم ژانویه وجود داشت. گوگل می گوید که به روز رس، الگوریتم گاهی مانند کاشت بذر در باغ است. گوگل گفت که پیوند دادن به چندین فروشنده ممکن است با به‌روزرس، بررسی‌های محصول، رتبه‌بندی کمی برای شما ایجاد کند. گوگل دیدگاه خود را در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و نحوه مشاهده آن توسط جستجوی گوگل تکرار کرد. گوگل دوباره گفت که ترافیک معیاری برای کیفیت جستجو نیست. جستجوی گوگل در حال آزمایش نمونه هایی در نتایج جستجو است. گوگل می گوید نوشتن مطالعات موردی SEO بسیار چالش برانگیز است. گوگل گفت که بخش سر HTML خود را تمیز و بدون جاوا اسکریپت نگه دارید. گوگل اسناد نام سایت خود را به روز کرد تا مشخص کند که m-dot و www سطح دامنه در نظر گرفته می شوند. گوگل لیست آدرس های IP Googlebot را به روز کرد. Google Business Profiles می‌گوید دیگر نمی‌تو،د محدوده‌های قیمتی برای محصولات داشته باشید، و تماس برای کنش‌های سفارشی ماه آینده از بین می‌رود. Apple Business Profiles با ویژگی‌های جدیدی که اکنون ،ب‌وکارها باید از آن استفاده کنند، دوباره راه‌اندازی شد. Google Maps در حال آزمایش 360 نمای هوایی است. Google Ads دارای یک اشکال ویرایش با پیش نویس یا کمپین های آزمایشی است. گوگل ادز گفت که حدا،ر عملکرد بر کمپین های جستجو ترجیح داده نمی شود. و مطب های دندانپزشکی اکنون می توانند از تبلیغات خدمات محلی استفاده کنند. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است