مجله موتور جستجو جسیکا کرامول را به معاونت فروش ارتقا می دهد


من بسیار هیجان زده هستم که ارتقاء شایسته جسیکا کرامول را به معاونت فروش مجله موتورهای جستجو اعلام کنم.

من نمی توانم باور کنم که تقریبا 10 سال از شروع همکاری ما می گذرد. در سال 2013، جسیکا در یک نقش اداری پاره وقت با ما شروع به کار کرد. به سرعت آشکار شد که استعداد امیدوارکننده ای در دستانم بود – مطالعه ای سریع، انعطاف پذیر، مصمم برای رویارویی با چالش های جدید و استفاده حدا،ری از هر فرصتی که برایش پیش می آمد.

مجله موتور جستجو جسیکا کرامول را به معاونت فروش ارتقا می دهدیک نانوای مشتاق، این جا جسیکا با خواهرزاده شاگردش است که بوده د نوئل خود را نشان می دهد. اعتبار ع،: جسیکا کرامول

او برنامه رویدادهای نوپا ما را بر عهده گرفت و متعاقبا شلاق زد اج، SEJ به شکل. چالش بعدی او: فروش مستقیم ما، یا باید بگویم، عدم فروش ما. جسیکا در نهایت به ساخت استراتژی فروش مستقیم و عملیات ما از ابتدا رسید.

من به ویژه از رویه موفقیت مشتری او تحت تأثیر قرار گرفته ام – تبلیغ کنندگان ما نمی توانند به اندازه کافی چیزهای خوبی در مورد آن بگویند. او 5 سال متوالی تولدش را با ما در Pubcon جشن گرفت – تبلیغ‌کنندگان و تیمش را در اولویت قرار داد. او یک اپراتور باهوش است که قدرت همکاری و توانمندسازی کارکنان را درک می کند.

مجله موتور جستجو جسیکا کرامول را به معاونت فروش ارتقا می دهداتمام بازی Ironman 70.3 در سانتا کروز، کالیفرنیا. اعتبار ع،: FinisherPix

او به تازگی اولین مرد آهنین خود را به پایان رسانده است، یک یادگیرنده مادام العمر است، تجسم فرهنگ و ارزش های ما است، و اگر تا به حال نمی تو،د بگویید، من به جسیکا کرامول بسیار افتخار می کنم. من در مورد برنامه های آینده ما با هم هیجان زده هستم!




منبع: https://www.searchenginejournal.com/search-engine-journal-promotes-vp-of-sales/465919/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است