مت کاتز با سرگی برین و لری پیج بر سر مسائل مربوط به هرزنامه جستجوی گوگل دعوا کرد

مت کاتز در این هفته نوشت اخبار هکرها درباره تاثیرگذارترین چیزهایی که ساخته است. او با فیلتر SafeSearch در جستجوی تصویر گوگل شروع کرد و گفت: “من اولین نسخه SafeSearch، فیلتر خانواده Google را نوشتم.” او گفت که “به این بینش منجر شد که گوگل ممکن است اسپم شود.” وقتی متوجه شد که جستجوی گوگل می تواند هر،مه شود، گفت: “این منجر به درگیری با بنیانگذاران گوگل شد – سرگی فکر کرد که گوگل نمی تواند اسپم شود.”

و سپس چیزی که من در مورد مت کاتز نمی دانستم، او گفت: “اخیراً، من به ،وان یک متخصص در مورد هر،مه ها و ربات ها برای توییتر در شکایت آنها علیه ایلان ماسک خدمت کردم.”

در مصاحبه اخیر با گرگ بوزر، که در روزهای اولیه به ،وان یک هر،مه سئو شناخته شده بود (او دیگر هر،مه نمی فرستاد)، او داست، گفت و سرگئی به یک کنفرانس آمدند و اساساً آنقدر مطمئن بودند که جستجوی گوگل غیرقابل ارسال اسپم است که باعث شد سئوکاران ثابت کنند که می توانند. گرگ گفت: “سرگئی ظاهر شد، او با اسکیت های غلتکی در پانلی حاضر شد که فکر می کنم آندره برودر در آن بود. این یک پانل جدی بود که در مورد آنچه موتورهای جستجو برای مبارزه با هر،مه انجام می دادند صحبت می کرد و او آن را در اسکیت های دراز کشیده بود و دریافت کرد. آن بالا و اساساً گفت که ما واقعاً نگران هر،مه نیستیم زیرا الگوریتم ما آنقدر خوب است که می د،د اساساً برای ما مشکلی نیست.” گرگ ادامه داد: «اما اساساً او یک چالش را برای بسیاری از افرادی که می‌گفتند خوب است، مطرح کرد. در آن زمان بود که او فکر می‌کرد که سئوکاران برای اثبات این نکته توجه بیشتری به جستجوی گوگل می‌کنند. گرگ گفت: “و من خیلی تعجب می کنم که اگر او در مورد این رویکرد آنقدر گستاخ و خودسر نبود، من واقعاً گاهی اوقات تعجب می کنم که تأثیر آن چه می شود. زیرا بسیاری از ما این کار را انجام دادیم، آنها خوب هستند، می د،د زیرا ما مدت زیادی است که می‌د،د مالک ،ا ویستا و سایر موارد هستید.

بحث انجمن در اخبار هکرها.


منبع: https://www.seroundtable.com/matt-cutts-fought-with-ser،-brin-larry-page-spam-34456.html

همانطور که بسیاری از شما می د،د، مت گوگل را ، کرد و به USDS پیوست، او در هکر نیوز گفت: “من همچنین افتخار می کنم که در سرویس دیجیتال ایالات متحده خدمت می کنم، گروهی از گیک ها که Healthcare.gov را نجات دادند. سرویس دیجیتال ایالات متحده این کار را انجام داده است. هزاران چیز تأثیرگذار برای کهنه سربازان، مهاجران، دانشجویان، صاحبان مشاغل کوچک و بسیاری دیگر.»

برخی از شما ممکن است بد،د که در روزهای اولیه گوگل، سرگئی برین و ،ی پیج، بنیانگذاران گوگل، می گفتند که جستجوی گوگل در برابر هر،مه های جستجو مصون است. مت کاتز، رهبر سابق هر،مه جستجوی گوگل، اخیراً در هکر نیوز گفت که در واقع باید با بنیانگذاران آن مبارزه کند تا ثابت کند که گوگل واقعاً هر،مه‌پذیر است.

تصور می کنم این یک داستان سرگرم کننده برای جمعه روز شکرگزاری خواهد بود.

مت کاتس در هکر نیوز گفت: “در نهایت بنیانگذاران متوجه شدند که گوگل ممکن است اسپم شود، بنابراین من به ساخت تیمی در گوگل کمک کردم که سعی می کند رتبه بندی گوگل را از دستکاری دور نگه دارد.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است