متعادل کردن استراتژی های جستجوی پولی و ارگانیک برای موفقیت بهینه

همراه با مقادیر زیادی از بینش کلمات کلیدی و تبدیلی که سئو می تواند با کار با PPC از آنها استفاده کند، مزیت بزرگ دیگری که شرکت ها با ،یب SEO و PPC می توانند به دست آورند، پتانسیل مصرف بخش بزرگی از SERP ها است، جایی که می توانند تبلیغات را به نمایش بگذارند. در بالای صفحه در حالی که مالک لیست های ارگ،ک زیر هستید.

هر دو SEO و PPC ابزارهای عالی برای تقویت اعتبار سایت / برند شما و همچنین کمک به ایجاد ترافیک و فروش بیشتر برای تجارت شما هستند. اما این دو تیم/کانال تمایل دارند به تنهایی در سیلوها کار کنند و اغلب به طور جداگانه مدیریت می شوند.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

مایکل مک مانوس مدیر سئو در Accenture Song است. مایکل در استراتژی های برندسازی، ساختار/معماری و توسعه وب سایت، استراتژی های سئو و کمپین های بازاریابی آنلاین تخصص عملی دارد.

ایجاد تعادل بین استراتژی‌های جستجوی ارگ،ک و پولی برای موفقیت بهینه یک چالش کلیدی است و بسیاری از ،ب‌وکارها باید به آن‌ها برسند، زیرا معمولاً فقط از یکی از این استراتژی‌ها استفاده می‌کنند.

چگونه SEO و PPC می توانند با هم برای رونق ،ب و کار شما کار کنند

این چیزی است که نباید نادیده گرفته شود زیرا به شما شانس بیشتری برای جذب کاربر می دهد، ،ی که ممکن است به دنبال نام تجاری شما یا چیزی باشد که برند شما ارائه می دهد. به ،وان مثال، فرض کنید کمپین های PPC و SEO را به طور جداگانه اجرا می کنید و یک کاربر جستجو می کند و تبلیغ شما ظاهر می شود، اما آنها از آن عبور می کنند و مستقیماً به لیست های ارگ،ک می روند اما شما برای آن جستجوی خاص ظاهر نمی شوید، شما به طور بالقوه هستید. از دست دادن آن کاربر.

اگر بتو،د به راهنمایی و تشویق کاربران برای کلیک ، روی سایت خود کمک کنید، آیا این تلاش ارزش پیاده سازی را ندارد؟

سئو و PPC برای شما کار کند

به یاد داشته باشید SEO و PPC قدرتمندترین ابزار یکدیگر هستند.


سئو و PPC هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود یکی از موارد ضروری در زرادخانه شما هستند. بسته به کاری که به دنبال انجام آن هستند، ا،ر شرکت ها تمایل دارند یکی را بر دیگری انتخاب کنند، اگر به دنبال افزایش رتبه خود و دریافت ترافیک از جستجوی ارگ،ک هستند، سپس سئو را دنبال می کنند، در حالی که PPC بر روی دریافت فوری “پرداخت برای” تمرکز می کند. ترافیک از مناطقی مانند جستجو، اجتماعی و نمایش.

خوب، ممکن است از خود بپرسید “بسیار خوب است، اکنون می دانم که باید SEO و PPC را به صورت یکجا انجام دهم، چگونه این کار را انجام دهم؟”

در حال حاضر، در حالی که هر دوی این گزینه ها می توانند و به تنهایی به خوبی کار می کنند، همکاری هر دو تیم با هم می تواند یک استراتژی قدرتمند برای هر ،ب و کاری باشد. به جای اینکه جدا از هم کار کنید و به طور بالقوه برای بودجه، زمان، منابع و رتبه بندی بجنگید. با گرد هم آوردن هر دو بخش به طوری که بتوانند با هم همکاری کنند و به صورت واحد کار کنند، آنها از بینش ها و آموخته های متفاوتی بهره مند خواهند شد که در غیر این صورت به تنهایی به دست نمی آورند. این بینش به آنها اجازه می دهد تا نتایج شگفت انگیزی در هر دو کمپین ایجاد کنند.

استفاده از داده‌های کلیدواژه و بینش‌های کمپین‌های PPC و ارائه آن اطلاعات به تیم SEO خود، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا محتوایی را ایجاد کنند که کاربر در جستجوی آن است و بنابراین می‌تواند در طول سفر خود در مقابل مشتری باشد.

ایجاد تبلیغات

این دو کانال بازاریابی قرار نیست به طور مستقل عمل کنند، با این حال تقریباً هر بار چنین است. اما به جای اینکه به هر دو کانال به‌،وان موجودیت‌های جداگانه نگاه کنید و آن‌ها را کنار هم قرار دهید، خواهید دید که آن‌ها می‌توانند به شما در دستیابی به نتایج بهتری در سراسر جهان کمک کنند تا اینکه آنها به تنهایی کار کنند.

بنابراین اکنون اگر از PPC و SEO با هم استفاده می‌کنید و از داده‌های PPC خود برای جمع‌آوری بینش در مورد آنچه که کاربران جستجو می‌،د و در کجا جستجو می‌،د، استفاده می‌کنید، تبلیغات شما در کجا نمایش داده می‌شود، اما نه فهرست‌های ارگ،ک شما. سپس می تو،د آن داده ها را بگیرید و شروع به ایجاد محتوای عالی برای آن شرایط کنید و سایت خود را برای آن مرحله از سفر کاربر بهینه کنید. اکنون می تو،د به طور بالقوه تبلیغات PPC سایت خود را در بالای صفحه و همچنین سایت خود را در زیر آن تبلیغات در نتایج ارگ،ک نشان دهید. این بدان م،است که اگر جستجوگری از تبلیغ شما رد شود و مستقیماً به نتایج ارگ،ک برود، سایت شما نیز در آنجا فهرست می‌شود و برند شما را بیشتر کشف می‌کند.

یکی دیگر از مزایای اضافه شده از ،یب SEO و PPC و در اختیار گرفتن SERPS این است که کاربران، جستجوگران و مشتریان بالقوه به احتمال بیشتری ارزش و اعتماد برندی را می بینند که به خوبی در SERP ها نشان داده شده است.

این دیگر در مورد SEO در مقابل PPC نیست، یا حداقل پس از خواندن این مقاله نباید باشد. اکنون که از مزایای بالقوه ،یب تلاش‌های PPC و SEO خود آگاه هستید، وقت آن است که بیرون بروید و این استراتژی جدید را اجرا کنید.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/01/balancing-paid-and-،ic-search-strategies-for-optimum-success/

زمان آن رسیده است که سئو و PPC را به ،وان سیلو تلقی نکنید و زمان آن رسیده است که آنها را با هم جمع کنید تا سایت شما بتواند از داده ها و بینش های اضافه شده بهره مند شود تا سایت شما بتواند بر SERP ها تسلط یابد.

تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی و همچنین هدف گذاری مجدد تبلیغات راه بسیار خوبی برای شما هستند تا محتوای خود را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید که به دریافت بک لینک کمک می کند که به رتبه بندی ارگ،ک محتوای سایت شما کمک می کند. در حالی که این اتفاق می افتد، می تو،د تبلیغات هدفگیری مجدد ایجاد کنید که به جلب توجه کاربران پس از ،وج از سایت شما کمک می کند.

داده های PPC

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، داده های کمپین PPC دارای اطلاعات زیادی است که می تو،د از آنها برای کمک به ایجاد محتوای بسیار هدفمند برای کمک به رتبه بندی صفحات سایت خود به صورت ارگ،ک استفاده کنید. از کمپین‌های PPC خود، می‌تو،د مواردی مانند داده‌های جستجوی کلمات کلیدی، نمایش‌ها، CTR و موارد دیگر را ببینید.

داده ها و بینش هایی که می تو،د از کمپین های PPC به دست آورید بسیار روشنگر و قدرتمند هستند. وقتی این داده ها را می گیرید و آن ها را با استراتژی های سئوی خود ،یب می کنید، بینش هایی را به شما می دهد که می تو،د از آنها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که تفاوت زیادی در ترافیک جستجوی ارگ،ک شما ایجاد کند.

کلمات کلیدی هم برای SEO و هم برای PPC مهم هستند، زیرا هر یک به آنها برای کمک به ایجاد محتوای من، برای هر استراتژی متکی است. هر دوی آنها می خواهند کلمات کلیدی من، و مرتبط را هدف قرار دهند تا زم، که کاربر در جستجوی اطلاعات، ،ید، جستجوی نام تجاری و غیره در SERP ها هستند.

متعادل ، استراتژی های جستجوی پولی و ارگ،ک برای موفقیت بهینه

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • اگرچه واضح است که SEO و PPC ابزارهای خوبی هستند، این دو رشته در سیلوها کار می کنند
  • در واقع، این تیم ها و کانال ها عمدتاً به تنهایی در سیلوها کار می کنند و اغلب به طور جداگانه اداره می شوند
  • مایکل مک‌مانوس، مدیر سئوی Accenture Song درباره نحوه ،یب ، سئوی پولی و ارگ،ک برای ،ب‌وکارها به ،وان یک واحد ارزش افزوده بحث می‌کند.

در اینجا چند نکته عملی برای کارکرد هر دو SEO و PPC وجود دارد.

کلید واژه ها

این به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را بهتر بهینه کنید و محتوایی را ایجاد کنید که ممکن است از دست رفته باشد، همچنین به ایجاد ،اوین و توضیحات صفحه بسیار هدفمند و بهینه کمک می کند.

نتیجه

PPC و SEO را با هم کنار هم قرار دهید و در کنار هم کار کنید و SERP ها را برای یک کلمه کلیدی خاص به دست بگیرید نه تنها به شما امکان می دهد بیشتر از آنچه که اگر فقط از SEO یا PPC استفاده می کردید در معرض دید قرار بگیرید، بلکه اکنون دید را نیز افزایش می دهید. از سایت شما و شانس اینکه کاربر روی سایت شما کلیک کند.

با داشتن تمام داده‌هایی که از کمپین‌های PPC در اختیار دارید، از این داده‌ها و بینش‌های جدید برای کمک به ایجاد استراتژی‌های سئو بهتر استفاده کنید، که به شما مزیت رقابتی می‌دهد و به شما کمک می‌کند در هر مرحله از سفر به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. .

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است