متا محدودیت های جدیدی را برای هدف گذاری تبلیغات برای نوجوانان معرفی می کند

متا در این ماه پس از اینکه رگولاتورهای اتحادیه اروپا (EU) دریافتند که کاربران را به طور غیرقانونی مجبور به پذیرش تبلیغات شخصی کرده است، 390 میلیون یورو (414 میلیون دلار) جریمه شد.

جدید نیست. متا اخیراً به‌روزرس،‌های جدید حریم خصوصی را برای افراد زیر 16 یا 18 سال در برخی کشورها ارائه کرده است. از ماه نوامبر، نوجوانان با پیوستن به فیس‌بوک، تنظیمات خصوصی بیشتری را پیش‌فرض خواهند داشت. برای نوجوان، که قبلاً روی پلتفرم هستند، متا توصیه می‌کند این تغییرات را به صورت دستی انجام دهند. تنظیمات حریم خصوصی جدید بر موارد زیر تأثیر می گذارد:

  • چه ،ی می تواند لیست دوستان خود را ببیند
  • چه ،ی می‌تواند افراد، صفحات و فهرست‌هایی را که دنبال می‌کنند ببیند
  • چه ،ی می‌تواند پست‌هایی را که در نمایه‌شان تگ شده‌اند ببیند

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/meta-introduces-new-ad-targeting-limits-for-teens-391259از ماه آینده، متا گزینه هدف قرار دادن تبلیغات برای کاربران نوجوان بر اساس ،ت را حذف خواهد کرد. آنها همچنین به توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن تبلیغات شخصی برای کاربران زیر 18 سال بر اساس فعالیت درون برنامه ای آنها، از جمله افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنند و صفحات فیس بوک که دوست دارند، پایان می دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان دیگر نمی تواند کاربران زیر 18 سال را بر اساس فعالیت درون برنامه ای هدف قرار دهد و سن یا مکان آنها را هدف قرار دهد، مگر در موارد مرتبط. اگر محصول یا خدماتی را برای کاربران زیر 18 سال تبلیغ می‌کنید، باید دوباره استراتژی‌سازی کنید.

YouTube حالت آپلود پیش‌فرض را برای کودکان 13 تا 17 ساله به خصوصی تغییر می‌دهد. SafeSearch به طور خودکار برای افراد زیر 18 سال با استفاده از جستجوی Google روشن می شود. افراد زیر 18 سال نمی توانند سابقه موقعیت مک، خود را روشن کنند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


گوگل هدف گذاری تبلیغات برای کودکان زیر 18 سال را مسدود می کند. در سال 2021 گوگل خط‌مشی‌های خود را در مورد افراد زیر سن قانونی به‌روزرس، کرد و به افراد زیر 18 سال اجازه داد تصاویر را از جستجو حذف کنند. وقتی صحبت از کنترل تصاویرشان در اینترنت به میان می‌آید، کودکان در معرض خطر خاصی هستند. در هفته‌های آتی، خط‌مشی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که به افراد زیر ۱۸ سال، یا والدین یا قیم‌شان امکان می‌دهد درخواست حذف تصاویر خود را از نتایج Google Image بدهند.» میندی نوشت برو،، مدیر محصول و تجربه کاربری برای کودکان و خانواده ها که گوگل

پس از اعمال تغییرات، تبلیغات شخصی‌سازی‌شده در فیس‌بوک و اینستاگرام فقط بر اساس سن و مکان کاربر برای تعیین ارتباط (جایی که مکان برای ارزیابی محصولات و خدمات موجود در منطقه کاربر ضروری است) استفاده می‌شود.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

فیس‌بوک و اینستاگرام به‌زودی کنترل‌های جدیدی را برای کاربران نوجوان در نظر خواهند گرفت (کودکان زیر ۱۳ سال اجازه استفاده از این برنامه‌ها را ندارند – از نظر فنی). به نوجوانان گزینه ای داده می شود که «کمتر» از یک موضوع خاص را ببینند، و به این ترتیب تبلیغاتی که پلتفرم به آنها ارائه می دهد، شکل می دهد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است