مایکروسافت 3 پیش بینی برای روند PPC در سال جدید می کند


مایکروسافت سه پیش‌بینی برای دسته‌بندی محصولات انجام می‌دهد که باعث افزایش کلیک‌های تبلیغاتی در سال جدید می‌شود و نحوه بهینه‌سازی کمپین‌ها را بر این اساس توصیه می‌کند.

بر اساس یک مطالعه جه، که توسط O،pl انجام شده است، محبوب‌ترین سال نو مردم، سالم‌تر شدن است، که آن‌ها قصد دارند از طریق رژیم غذایی و ورزش به آن برسند.

با نگاهی به روندهای سلامتی آتی، Microsoft Advertising راه هایی را برای بهینه سازی کمپین ها برای سه دسته محصول مهم به اشتراک می گذارد.

1. «غذاهای ارگ،ک» 20 درصد افزایش یافت

تبلیغات مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که کلیک‌ها روی آگهی‌های مواد غذایی ارگ،ک در هفته 14 ژانویه افزایش می‌یابد که منجر به رشد 20 درصدی نسبت به هفته مشابه در دسامبر می‌شود.

برای استفاده از این روند، Microsoft Advertising موارد زیر را پیشنهاد می کند:

«کاربر، را که در ژانویه با مخاطبان درون بازار به دنبال گزینه های غذایی سالم و مغذی هستند، هدف قرار دهید. داده‌های پیش‌بینی داخلی ما نشان می‌دهد که کلیک‌ها در زمستان در ۱۴ ژانویه به اوج خود می‌رسد، بنابراین اگرچه باید پس از پایان تعطیلات بودجه خود را افزایش دهید، اما مطمئن شوید که در اواسط ماه تمام نمی‌شود.

2. “پوشاک ورزشی” در اوایل دسامبر تا ژانویه افزایش یافت

تبلیغات مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که جستجو برای پوشاک ورزشی از اوایل دسامبر شروع به افزایش خواهد کرد و تا ژانویه ادامه خواهد داشت.

در یک پست وبلاگ، Microsoft Advertising توصیه های زیر را به اشتراک می گذارد:

«از کمپین‌های ،ید برای به نمایش گذاشتن محصولات ورزشی و تن، اندام خود در اوا، نوامبر و اوایل دسامبر در طول فروش تعطیلات استفاده کنید. داده‌های داخلی مایکروسافت ،ن می‌زند که مصرف‌کنندگان به شدت بین هفته‌های 26 نوامبر و 3 دسامبر به دنبال تج،ات خواهند بود، اما فعالیت تا ژانویه بالا باقی خواهد ماند.

3. جستجوهای «تن، اندام و تغذیه» موج می زند

انتظار نمی رود که جستجوها برای تن، اندام و تغذیه در سال جدید افزایش یابد.

با این حال، Microsoft Advertising یک رویکرد “همیشه فعال” را برای هدف قرار دادن این دسته توصیه می کند، زیرا علاقه جستجو چندین بار در طول سال افزایش می یابد.

با استفاده از داده‌های سال 2021 به‌،وان مقایسه‌ای برای فعالیت‌های مورد انتظار در سال آینده، می‌توان فرض کرد که کلیک‌ها برای تغذیه و تن، اندام در ژانویه، می، جولای و اکتبر به اوج خود می‌رسد. یک رویکرد همیشه فعال را در نظر بگیرید زیرا تبلیغات مخاطب نشان داده می‌شود تا کاربران را به سمت تاکتیک‌های جستجو هدایت کند.


منبع: تبلیغات مایکروسافت

تصویر ویژه: SeaStudio/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-makes-3-predictions-for-ppc-trends-in-the-new-year/472578/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است