مایکروسافت جدیدترین دور به روز رس، محصولات تبلیغاتی خود را امروز منتشر کرد.
از جمله به روز رس، های برتر، راه اندازی تبلیغات فروشگاهی مایکروسافت در دستگاه های دسکتاپ است.
به روز رس، های محصولات تبلیغاتی مایکروسافت عبارتند از:
- تبلیغات فروشگاه مایکروسافت
- گسترش مخاطب در بازار
- به روز رس، تبلیغات جستجوی پاسخگو
بیایید در هر کدام شیرجه بزنیم به روز رس، و چگونه می توان از هر یک به ،وان یک بازاریاب استفاده کرد.
گسترش دسترسی با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت
اگر در صنعت برنامه یا بازی هستید، این بهروزرس، برای شما من، است.
این جدید قالب تبلیغ شما را در برنامه مایکروسافت استور در دستگاه های دسکتاپ ویندوز 10 و 11 به نمایش می گذارد.
به طور خاص، تبلیغات در برگههای برنامهها و بازیها در فروشگاه نمایش داده میشوند.
در اینجا نمونه ای از نحوه ظاهر تبلیغات فروشگاه مایکروسافت آورده شده است:
برخی از مزایای تبلیغات جدید فروشگاه مایکروسافت شامل موارد زیر است:
- کشف گسترده برنامه یا بازی شما در دستگاههای دیگر
- راه اندازی و مدیریت کمپین آسان در پلت فرم تبلیغات مایکروسافت
- سازگاری با تگ UET فعلی برای ردیابی رفتار
برای شروع با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت، باید نام تجاری خود را ارسال کنید و محصولات فروشگاه را به حساب تبلیغاتی مایکروسافت خود پیوند دهید. پس از تأیید، می تو،د بلافاصله استفاده از این قالب را شروع کنید.
مخاطبان درون بازار در سطح بین المللی گسترش می یابند
این بهروزرس، بعدی Microsoft Advertising برای تبلیغکنندگان بینالمللی است.
به تازگی اعلام شده است، بخش های مخاطبان درون بازار به بازارهای جدید در خاورمیانه و آفریقا گسترش یافته است.
با گسترش، اکنون 71 مخاطب درون بازار در این بازارهای خاورمیانه و آفریقا در دسترس هستند:
مناطق خاورمیانه
- ،ستان سعودی
- یمن
- الجزایر
- آذربایجان
- بحرین
- مصر
- عراق
- اسرائيل
- لیبی
- مولداوی
- عمان
- قطر
- تاجی،تان
- امارات متحده ،ی
- ارمنستان
- گرجستان
- قرقیزستان
مناطق آفریقا
- اتیوپی
- مالاوی
- تانز،ا
- زیمبابوه
- لسوتو
- موریت،
- موریس
- نامیبیا
- جزیره ریونیون
- سیشل
- گامبیا
- کنگو
- گینه
- ماداگاسکار
- رفتن
- نیجریه
فراخوان نهایی برای تبلیغات متنی گسترده
اگرچه یک بهروزرس، جدید نیست، اما مایکروسافت به بازاریابان یادآوری کرد که 31 ژانویه آ،ین روز برای ایجاد یا ویرایش هرگونه تبلیغات متنی گسترده است.
از اول فوریه، تنها تبلیغات جستجوی جدیدی که میتوان ایجاد کرد، تبلیغات جستجوی واکنشگرا هستند.
اگر تبلیغات متنی گسترده در حساب خود دارید، به کار خود ادامه خواهند داد. با این حال، پس از مهلت 31 ژانویه نمیتو،د ETA ایجاد یا ویرایش کنید.
اگر کمپین های جستجوی مایکروسافت خود را همزمان با کمپین های جستجوی گوگل اجرا کنید، تعجبی نخواهد داشت. گوگل اولین ،ی بود که در 30 ژوئن 2022 به طور رسمی ETA را غروب کرد.
چه چیزی از تبلیغات مایکروسافت در سال 2023 انتظار می رود
مایکروسافت در پایان بهروزرس، محصول ژانویه خود، چند نکته مهم از آنچه در سال آینده خواهد آمد را به اشتراک گذاشت.
از اعلام رسمی، به نظر می رسد که مایکروسافت با تمرکز بر موارد زیر به متمایز ، پلت فرم تبلیغاتی خود از گوگل ادامه خواهد داد:
- تبلیغات جستجوی محلی
- تبلیغات خیمه شب بازی
- تبلیغات عمودی اضافی
اگر با آن ناآشنا هستید تبلیغات عمودی از Microsoft Ads، آنها به طور رسمی در سپتامبر 2021 معرفی شدند. در حال حاضر، تبلیغات عمودی برای محصولات زیر در دسترس هستند:
- خودرو
- کارت اعتباری
- سفرهای دریایی
- بیمه سلامت
- خدمات حرفه ای
- تورها و فعالیت ها
شنیدن اینکه مایکروسافت در سال 2023 چه عمودی دیگری را در اولویت قرار می دهد جالب خواهد بود.
منتظر بهروزرس،های محصول بعدی مایکروسافت در 7 فوریه باشید.
تصویر ویژه: monticello/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-announces-store-ads-other-updates/476376/