مایکروسافت بینگ چت توسط Scrapers نیز مورد توجه قرار می گیرد

ارغ… نپرس. خوب، از آنجایی که شما این کار را کردید: ما یک حمله ،اش دادن به SERP داشتیم، مجبور شدیم پاسخ‌های SERP را برای مدتی خاموش کنیم، زیرا ظرفیت اضافی زیادی وجود داشت. به طور جداگانه، ما همچنین آزمایش‌های بهینه‌سازی سرعت را روی Creative اجرا می‌کنیم.

— میخائیل پاراخین (@MParakhin) 30 مارس 2023

مبارزه با ربات بینگ

در اینجا این توییت‌ها در چارچوب هستند:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/bing-chat-hit-by-s،ers-35152.html

بینگ همچنین در حال اجرای آزمایش‌های بهینه‌سازی سرعت در حالت خلاق است که ممکن است آن را سریع‌تر نیز کند.

من از زم، که ،اش ها بر عملکرد وب سایت ها و خدمات آنلاین تأثیر منفی می گذارند متنفرم. این فقط من را ناراحت می کند، اما هزینه اجرای یک وب سایت نیز هست و در 20+ سال گذشته بوده است.

میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ در مایکروسافت، در این باره گفت توییتر که بینگ چت یک “حمله حذف” در صفحات نتایج جستجو داشت و باعث شد که مایکروسافت مجبور شود در طول حمله پاسخ ها را در نتایج جستجو خاموش کند. خاموش ، این پاسخ‌ها برای مدتی منجر به «ظرفیت اضافی زیادی» برای سرورها شد و بنابراین ممکن است در آن زمان نرخ پاسخ‌دهی سریع‌تری را از چت بینگ مشاهده کرده باشید.

و بله، موتورهای جستجوی ،اش دادن و حتی وب‌سایت‌های شخص ثالث به طور کلی با شرایط خدمات آن سایت مخالف هستند – نه اینکه ،اش‌دهنده‌ها به شرایط خدمات گوش دهند.

میخائیل پاراخین نوشت، “ارغ… نپرس. خوب، چون شما این کار را کردید: ما یک حمله ،اش دادن به SERP داشتیم، مجبور شدیم پاسخ های SERP را برای مدتی خاموش کنیم، به خاطر اینکه ظرفیت اضافی زیادی وجود داشت. جداگانه. ، ما همچنین در حال اجرای آزمایش های بهینه سازی سرعت در Creative هستیم.”

از آنجایی که صفحات وب در اینترنت وجود داشته است، اسکراپرها به دلایلی محتوای آن سایت ها را حذف می کنند. خوب، حتی بینگ چت مایکروسافت نیز باید با ،اش دهنده ها سر و کار داشته باشد و بله، این اسکراپرها حتی می توانند باعث کند شدن سایت های میزب، شده توسط مایکروسافت شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است