مایکروسافت بینگ موتور جستجوی جدید خود را با ChatGPT پیش نمایش می کند

همچنین می‌تو،د بین جستجو و چت جابه‌جا شوید:

دکمه چت جستجوی Bing 800x488
نتایج جستجوی بینگ چگونه است. در اینجا اولین نگاه ما به این است که نتایج جستجوی جدید Bing شامل ChatGPT چگونه خواهد بود:

حاشیه نویسی نتایج Chatgpt بینگ

صفحه اصلی جدید. ما گزارش دادیم که رابط ChatGPT مایکروسافت بینگ در طبیعت دیده شده است، اما مایکروسافت رسماً از صفحه اصلی جدید Bing رونمایی می کند:

بینگ جدید 800x498
معرفی بینگ جدید

ChatGPT برای جستجو می آید. یک ماه پیش گزارش دادیم که مایکروسافت قصد دارد ChatGPT را به جستجو اضافه کند. اما اکنون توسط مایکروسافت تایید شده است. بینگ از ChatGPT جدیدی استفاده خواهد کرد که برای جستجو طراحی شده است.

با استفاده از شاخص بینگ، می‌تواند پاسخ‌های «زمان واقعی» بیشتری ارائه دهد:

بینگ Chatgpt زمان واقعی
مایکروسافت اعتراف کرد که این نتایج همیشه عالی نخواهد بود، به همین دلیل است که پیوندهای بازخورد وجود خواهد داشت.

جستجوی اصلی تغییر می کند. مایکروسافت همچنین بهبودهای جدید شاخص جستجوی اصلی را اعلام کرد. این شرکت گفت که هوش مصنوعی را در موتور رتبه‌بندی اصلی بینگ اعمال کرده است و نتیجه آن بهبود قابل توجهی در ارتباط بوده است.

بینگ همچنین می تواند محتوا و الهام ایجاد کند. در اینجا به نظر می رسد:

بینگ چت ایجاد محتوا 800x600

این را امروز از یوسف مهدی، معاون شرکت و مدیر بازاریابی مصرف کننده، مایکروسافت امروز در یک رویداد مطبوعاتی ویژه مایکروسافت در ردموند آموختیم. من به همراه نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو حضور دارم.

مایکروسافت گفت این نسخه از OpenAI ChatGPT سریع‌تر، دقیق‌تر و به‌طور خاص برای جستجو با استفاده از GPT-3.5 سفارشی‌سازی شده است.

با صفحه اصلی جدید، بینگ با پیام «هرچیزی از من بپرس» به جستجوگران خوش آمد می گوید. بینگ به جستجوگران می‌گوید که می‌توانند سؤال بپرسند و پاسخ کامل دریافت کنند.

مایکروسافت یک موتور جستجوی جدید با هوش مصنوعی راه اندازی خواهد کرد که افراد می توانند با آن چت کنند، سوال بپرسند یا حتی برای تولید محتوا از آن استفاده کنند.

چند آمار جالب از مایکروسافت و زمینه در مورد اینکه چرا زمان “رویکرد جدید” با جستجو فرا رسیده است:

  • 40٪ از پرس و جوها منجر به کلیک مجدد توسط شخصی می شود.
  • ا،ر جستجوها سه کلمه کلیدی یا کمتر هستند.
  • جستجوی 50000 نفر بی پاسخ مانده است.

بینگ می تواند کد را از یک زبان به زبان دیگر بازنویسی کند. در اینجا به نظر می رسد:

Bing Rewrite Code Language 800x476

مدل پرومتئوس مایکروسافت گفته است که از مدل Pro،eus خود برای تقویت این ادغام های هوش مصنوعی استفاده می کند. مایکروسافت گفت این مدل کمک می کند:

  • بهبود ارتباط
  • پاسخ ها را حاشیه نویسی کنید
  • نتایج به روز را ارائه دهید
  • موقعیت جغرافیایی را درک کنید
  • ایمنی را افزایش دهید

پیش نمایش. مایکروسافت اعلام کرد که امروز Bing جدید را روی دسک‌تاپ پیش‌نمایش می‌کند، جایی که می‌تو،د نمونه‌ای از پرس و جوها را انجام دهید و ثبت‌نام کنید تا در لیست انتظار قرار بگیرید. افراد بیشتری در هفته های آینده پیش نمایش را دریافت خواهند کرد.

در زیر پوشش زنده و مداوم ما است. سریعترین راه برای من این است که این خبر را به شما ارسال کنم توییتر.

چرا ما اهمیت می دهیم. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، این رویداد را با نامگذاری این زمان های فوق العاده هیجان انگیز افتتاح کرد. و حق با اوست. آن ها هستند. ما شاهد تغییر شکل فناوری هوش مصنوعی، شاید حتی «انقلابی ،» جستجو هستیم. افزودن هوش مصنوعی توسط گوگل و مایکروسافت بینگ پیامدهای مهمی برای همه در بازاریابی جستجو خواهد داشت.

اعلامیه بینگ را بخو،د اختراع مجدد جستجو با مایکروسافت بینگ و اج جدید مجهز به هوش مصنوعی، کمک خلبان شما برای وب.

نیمی از جستجوهای مردم بی پاسخ می ماند. به گفته مایکروسافت:

  • روزانه 10 میلیارد درخواست جستجو وجود دارد، اما ،ن می زنیم که نیمی از آنها بی پاسخ می مانند. این به این دلیل است که مردم از جستجو برای انجام کارهایی استفاده می کنند که در ابتدا برای انجام آنها طراحی نشده بود. برای یافتن یک وب‌سایت عالی است، اما برای سؤالات یا کارهای پیچیده‌تر اغلب اوقات کوتاهی می‌کند.»

بیشتر در تاپیک توییتر من:




منبع: https://searchengineland.com/microsoft-bing-search-chatgpt-392789نتایج در سمت راست صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و شامل حاشیه نویسی هایی هستند که منابع را ذکر می کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است