مایکروسافت بینگ دستورالعمل‌های وب‌مستر را برای حالت مکالمه و ایجادکننده تصویر بینگ به‌روزرسانی می‌کند

نوار پلیس راهنماهای وب مستر بینگ

اگر پرس و جو مربوط به یک ،ب و کار باشد، Bing ممکن است اطلاعات مربوط به ،ب و کار، مانند ساعات کاری فروشگاه و مکان را بازگرداند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از Bing Places for Business (موجود در بازارهای محدود) فهرست های موجود در Bing را برای ایجاد، ویرایش یا به روز رس، اطلاعات فهرست خود ادعا و تأیید کنند. در برخی موارد، Bing ممکن است با ارائه‌دهندگان محتوای شخص ثالث، مانند سایت‌های بررسی رستوران‌های محلی، همکاری کند تا تجربه کاربر را بیشتر کند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-bing-updates-webmaster-guidelines-ai-34875.html

قبلا آن گفت:

Bing ممکن است صفحه نتایج را با ویژگی‌های اضافی بهبود بخشد تا تجربه جستجوی غنی‌تری برای برخی از عبارت‌های جستجو فراهم کند. به ،وان مثال، اگر کاربری تایپ کند “برج ایفل چقدر بلند است؟” بینگ با پاسخ “300 متر” پاسخ خواهد داد. اگر پرس و جو مربوط به یک ،ب و کار باشد، Bing ممکن است اطلاعات مربوط به ،ب و کار، مانند ساعات کاری فروشگاه و مکان را بازگرداند. صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از Bing Places for Business (موجود در بازارهای محدود) فهرست های موجود در Bing را برای ایجاد، ویرایش یا به روز رس، اطلاعات فهرست خود ادعا و تأیید کنند. در برخی موارد، Bing ممکن است با ارائه‌دهندگان محتوای شخص ثالث، مانند سایت‌های بررسی رستوران‌های محلی، همکاری کند تا تجربه کاربر را بیشتر کند.

جاری دستورالعمل های وب مستر بینگ اینجا است و بخش به روز شده بینگ بود این اطراف – باید شما را به آنجا بپرد.

آن بخش در نسخه پیشین.

فعالیت کاربر در این ویژگی ها توسط شرایط استفاده و آیین نامه رفتار کنترل می شود.

همچنین، بینگ به روز رس، کرد بخش پاسخ ها گفتن:

Bing ممکن است صفحه نتایج را با ویژگی‌های اضافی بهبود بخشد تا تجربه جستجوی غنی‌تری برای برخی از عبارت‌های جستجو فراهم کند. به ،وان مثال، اگر کاربری تایپ کند “برج ایفل چقدر بلند است؟” بینگ با پاسخ “300 متر” پاسخ خواهد داد. برای برخی پرس و جوها، بینگ به نتایج جستجو در سراسر وب نگاه می کند، یک پاسخ خلاصه شده را برمی گرداند و به منابع آن پیوند می دهد.

مایکروسافت دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ را برای پشتیب، از به‌روزرس،‌ها با کمک خلبان جدید، AI، نسخه مجهز به ChatGPT Bing به‌روزرس، کرده است. بینگ بخش پاسخ ها را به روز کرد و بخش جدیدی برای “حالت مکالمه و ایجاد کننده تصویر بینگ” اضافه کرد.

در اینجا بخش جدیدی با ،وان “حالت مکالمه و ایجاد کننده تصویر بینگ” آمده است:

حالت مکالمه جدید Bing بر تجربه موجود Bing ساخته شده است تا نوع جدیدی از رابط جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. حالت مکالمه بینگ با استفاده از یک مدل هوش مصنوعی که با پردازش حجم وسیعی از متن از اینترنت آموخته است، پاسخ‌ها را تولید می‌کند. بر اساس پرس و جو یا درخواست کاربر، مدل با توجه به ورودی و زمینه، ،وجی منسجم، مرتبط و خلاقانه تولید می کند. ،وجی می تواند یک پاسخ، یک نتیجه وب، یک شعر، یک داستان، یک کد، یک مقاله، یک آهنگ یا هر چیز دیگری باشد که می تواند به زبان طبیعی بیان شود. Bing Image Creator به طور مشابه از یک مدل هوش مصنوعی استفاده می کند که با پردازش تعداد زیادی از تصاویر از اینترنت آموخته است. بر اساس درخواست کاربر، مدل یک تصویر ،وجی تولید می کند. مدل مکالمه همچنین با استفاده از زمینه موجود، مانند نتایج وب، بازخوردها و تعاملات، برای بهبود عملکرد و دقت، ،وجی خود را مطلع می‌کند و آن را اصلاح می‌کند. رتبه بندی در حالت مکالمه عموماً به پارامترهای مشابه صفحه اصلی نتایج جستجوی وب بستگی دارد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است