مایکروسافت بازخوردهای مثبت و منفی را در مورد جستجو و چت جدید Bing AI به اشتراک می گذارد

مایکروسافت بینگ نگاهی به راه‌اندازی ویژگی‌های جدید جستجو و چت هوش مصنوعی Bing منتشر کرد، که هم خوب و هم بد این تجربه جستجوی جدید را در یک پست وبلاگی به نام ثبت کرد. Bing & Edge جدید – یادگیری از هفته اول ما.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-shares-positive-and-negative-feedback-on-the-new-bing-ai-search-and-chat-393216درباره نویسنده

بری شوارتز

خوب. به گفته مایکروسافت، به طور کلی، ا،ر جستجوگران از نتایج راضی به نظر می رسند. در واقع، 71٪ از جستجوها نتایج را با “شست بالا” در رابط جستجو درجه بندی ،د. مایکروسافت افزود: «افزایش تعامل در نتایج جستجوی سنتی و با ویژگی‌های جدید مانند پاسخ‌های خلاصه، تجربه چت جدید و ابزارهای ایجاد محتوا».

جدید در زمین موتورهای جستجو

نه چندان خوب مایکروسافت اضافه کرد که این یک تجربه یادگیری بوده است و یادگیری با جستجو «فقط در آزمایشگاه انجام نمی‌شود»، اما باید در دنیای واقعی انجام شود تا ببینیم دنیای واقعی چگونه با آن تعامل دارد. و بله، مایکروسافت در عرض یک هفته از زمان راه‌اندازی خود به چیزهای زیادی پی برده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. باز هم، مشاهده این شکل از جستجو در زمان واقعی بسیار جذاب بوده است. به ،وان بازاریاب، باید دنبال کنید که کاربران و مصرف‌کنندگان به کجا می‌روند تا اطلاعاتی را که ممکن است بتو،د به آنها پاسخ دهید، بیابید. یاد بگیرید که به سرعت وفق دهید تا ببینید پیوندهای شما در این تجربیات جستجوی جدید کجا نشان داده می شوند و ببینید چگونه می تو،د از این رابط ها برای به دست آوردن ترافیک استفاده کنید. ممکن است خیلی زود باشد، اما دنبال ، فضا نه تنها آموزشی و مفید است، بلکه در این برهه از زمان سرگرم کننده است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل