مارک سالتارلی درباره چیزهایی که با بازاریابی، ساختار کمپین ها و داده های CRM از دست می دهیم

در نهایت، او گفت که در مورد کمپین هایی که با آنها کار کرده است، به همان اندازه یا کمی بیشتر در علف های هرز است. اما اکنون که در داخل کار می‌کند، دسترسی بیشتری به داده‌ها در زمان واقعی دارد. او می تواند تقریباً در زمان واقعی با افراد من، صحبت کند تا نگر، هایی را که در مورد سلامت قیف دارد و واقعاً نتایج بازاریابی بهتری را به همراه داشته باشد. وقتی در آژانس بود، کنترل کمتری روی همه اینها داشت. این کمتر در مورد ارائه توصیه هایی است که یک آژانس انجام می دهد و بیشتر در مورد عمل ، بر اساس داده ها در حال حاضر که او دیوانه است.

مارک را در توییتر دنبال کنید @marketingbymark یا در لینکدین با پیدا ، مارک تی سالتارلی.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-206-34717.html

من و مارک سالتارلی در مورد تاریخچه او و بازاریابی دیجیتال B2B در بخش اول صحبت کردیم. خیلی جالب بود پس حتما گوش کنید در بخش دوم، ما در مورد از دست دادن مشتری، ساختار کمپین ها و داده ها صحبت می کنیم.

مارک سالتارلی

ما به چند نمونه از چیزهایی که یک مشتری B2B معمولی با این کار از دست می دهد، اشاره کردیم، و او گفت که بسیاری از شرکت ها فراموش می کنند که مشتریان خود را در این تلاش ها حذف کنند. چرا تبلیغات روی مشتریان فعلی ،ج شد در حالی که آنها قبلا مشتری هستند؟ آن‌ها همچنین در ت،یم‌بندی پایگاه‌های اطلاعاتی سرنخ خود کار خوبی انجام نمی‌دهند، و هدفشان این نیست که با بخش‌هایی از آن سرنخ‌ها با پیام‌رس، ویژه صحبت کنند. او همچنین در مورد فرصت های از دست رفته صحبت کرد. اگر در محصول خود پیشرفت می کنید، دوباره با آن فرصت های بسته ارتباط برقرار کنید زیرا ممکن است امروز از محصول شما راضی باشند.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

مارک توضیح داد که داده‌هایی را که می‌خواهد و نیاز دارد ندارد. حدود 40 درصد از این داده ها از بین رفته است و احتمالا بدتر خواهد شد. اما او گفت اگر بتو،د آن را در CRM خود ثبت کنید، می تو،د ال،ایی را از کلمات کلیدی انتخاب کنید که بهتر از دیگران نقشه برداری می کنند. بنابراین این یک دلیل دیگر برای ثبت همه آن در نرم افزار CRM است تا بتو،د روندها را ببینید. این بسیار دیوانه کننده است که چه کاری می تو،د انجام دهید تا در هر سرنخ شیرجه بزنید تا ببینید گفتگو با نماینده فروش چه بوده است.

سپس در مورد ساختار کمپین های شما بر اساس B2B صحبت کردیم. مطمئن شوید که کمپین های خود را نه تنها بر اساس موضوع دسته بندی کرده اید، بلکه به ت،یم بندی کمپین بر اساس سطح هدف نیز فکر کنید. او از طریق برخی اقدامات فنی صحبت می کند که شما می تو،د برای انجام این کار انجام دهید. همچنین، به عمودهایی نگاه کنید که می‌تو،د به آن‌ها ت،یم‌بندی کنید و مطابقت گسترده را از سایر انواع تطابق خود جدا کنید تا بتو،د هزینه‌ها را بهتر کنترل کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است