لینک های Nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟ (روند توضیح داده شد)

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد نحوه عملکرد لینک های nofollow برای سئو لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند پیوند nofollow به گوگل دستور می‌دهد که رتبه صفحه را به URL مقصد ،یده یا منتقل نکند. با این حال، این سیگنال تنها یک اشاره است و نه یک دستورالعمل. پیوندهای Nofollow همچنین برای طبقه‌بندی رابطه بین وب‌سایت‌ها برای مطابقت با دستورالعمل‌های موتورهای جستجو، هدایت ترافیک ارجاع برای ،ب‌وکارها و یک ،صر طبیعی در اینترنت هستند که نباید دست کم گرفته شوند. به همین دلیل مهم است که فاکتورهای بک لینک nofollow خاص در سئو را درک کنید تا بهترین نتایج رتبه بندی و دید ارگ،ک را برای وب سایت خود داشته باشید.

با این حال، در سال 2019، گوگل الگوریتم های فهرست بندی و رتبه بندی خود را تغییر داد تا لینک های nofollow را به ،وان یک اشاره در نظر بگیرد. بخشنامه نیست این بدان م،ی است که در حالی که پیوندهای nofollow هنوز برابر با پیوندهای dofollow در نظر گرفته نمی شوند (ی،ی رای پیوندهایی که رتبه صفحه و سیگنال های اعتماد را منتقل می کنند)، سیستم های Google ممکن است هنوز پیوندهای nofollow را به ،وان رای اعتماد حساب کنند. همه چیز به کیفیت و اعتماد دامنه پیوند دهنده و صفحه وب بستگی دارد.

،صر طبیعی برای وب سایت ها

فرآیند پیوند nofollow نیز تکامل یافته است تا به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کند تا ماهیت پیوندهای خاص را بر اساس افرادی که آنها را ایجاد کرده و هدف آنها شناسایی کنند. به ،وان مثال، گوگل توصیه می کند که هر پیوندی که به ،وان بخشی از یک رابطه حمایت شده ایجاد می شود باید با ویژگی حمایت شده (rel=”sponsored”) بر،ب گذاری شود.

بنابراین، داشتن ،یبی خوب از هر دو لینک nofollow و dofollow به ایجاد پروفایل بک لینک طبیعی تر برای وب سایت و همچنین URL های فردی در دامنه کمک می کند.

ترافیک ارجاعی را هدایت کنید

در زیر، یک نمای کلی از فرآیند لینک nofollow دریافت خواهید کرد، از جمله توضیح مفصلی در مورد عوامل موثر در سئو که بر رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت تأثیر می گذارد.

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “لینک های nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟”

در نهایت، هدف همه پیوندهای ورودی باید این باشد که سرنخ‌ها، مشتریان و فروش بیشتری را برای ،ب‌وکار هدایت کنند. نه فقط ارزش SEO برای رتبه بندی کلمات کلیدی بالاتر. بنابراین، بک لینک‌های نوفالو برای هدایت ترافیک ارجاعی مفید هستند که می‌توانند به فروش تبدیل شوند و نباید هنگام ساخت لینک در طول یک کمپین سئوی خارج از سایت، نادیده گرفته شوند.

درباره لینک های Nofollow بیشتر بد،د

ویژگی nofollow link همچنین زم، لازم است که یک وب‌سایت به یک URL در سایت دیگری پیوند می‌دهد که در ازای بک‌لینک برای آن پول پرداخت شده یا نوعی ارزش داده شده است. این به این دلیل است که موتورهای جستجو چنین پیوندهایی را غیرطبیعی می بینند و بنابراین باید به گونه ای بر،ب گذاری شوند که از دستورالعمل های موتور جستجو برای محافظت از اعتبار و اعتماد دامنه پیوند دهنده پیروی کند.

عوامل لینک Nofollow در سئو

Rel = “Nofollow” بر،ب

لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

لینک های Nofollow برای SEO خلاصه کار می کنند

پیوندهای Nofollow همچنین برای جلوگیری از نسبت دادن صاحبان وب سایت به سایت یا محتوایی که از صفحات وب خود به آن پیوند می دهند، کار می کنند. اگر مالک وب‌سایت پیونددهنده می‌خواهد به ،وان تضمینی برای سایت دیگر دیده نشود، یک پیوند nofollow برای اطلاع رس، به ،نده‌های موتورهای جستجو در مورد این رابطه ضروری است. این امر به ویژه هنگام پیوند به وب سایت هایی با محتوای مشکوک یا هر،مه در نظر گرفته می شود مفید است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/،w-do-nofollow-links-work-for-seo/

فرآیند پیوندهای nofollow شامل افزودن ویژگی rel=”nofollow” به تگ لنگر HTML یک لینک است. این امر به موتورهای جستجو می‌گوید که آن پیوند را دنبال نکنند، بنابراین مزایای سئو محدودی برای صفحه پیوند داده شده فراهم می‌کند.

به طور مشابه، هر پیوند ایجاد شده در محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند نظرات و پست های انجمن، باید با ویژگی UGC (rel=”ugc”) بر،ب گذاری شود.

با افزودن تگ nofollow به یک لینک، صاحبان وب سایت همچنین می توانند به موتورهای جستجو اطلاع دهند که کیفیت محتوای لینک شده را تضمین نمی کنند. این روش سئو به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا آزادانه به سایت‌های دیگری که ممکن است محتوای مشکوک داشته باشند، بدون مرتبط شدن با دامنه یا انتقال ارزش لینک ،ب‌نشده برای سئوی خارج از صفحه، پیوند دهند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

پیوندهای Nofollow همچنین برای هدایت ترافیک به یک صفحه هدف کار می کنند. اگرچه ممکن است موتورهای جستجو ،وماً این نوع پیوندها را به ،وان رأی برای سئو حساب نکنند، مردم همچنان روی آنها کلیک می کنند تا بازدیدکنندگان را به سمت محتوای شما هدایت کنند.

یکی از مهمترین عوامل فرآیند لینک nofollow برای سئو این است که بخشی طبیعی از اینترنت است. گوگل و سایر موتورهای جستجو به نسبت لینک های nofollow و dofollow در یک سایت نگاه می کنند تا مشخص کنند که چقدر طبیعی (یا ارگ،ک) برای یک وب سایت و URL فردی است.

لینک های Nofollow اکنون به ،وان یک اشاره و نه یک دستورالعمل برای ،نده های موتورهای جستجو کار می کنند. قبلاً، لینک‌های nofollow بر رتبه‌بندی موتور جستجوی URL مقصد تأثیر نمی‌گذارند، زیرا سیستم‌های Google پیوند را نادیده می‌گیرند و PageRank یا پیوندهای متنی را به سایت هدف منتقل نمی‌کنند.

اولین روشی که لینک‌های نوفالو در سئو کار می‌کنند این است که آنها را با ویژگی rel=“nofollow” تگ کنید، که روش ک،یک برای بر،ب‌گذاری این نوع بک لینک‌ها است. این ویژگی HTML سیگنالی را به ،کبوت‌های موتورهای جستجو ارسال می‌کند که در هنگام ،یدن و نمایه‌سازی صفحات وب، پیوند نباید دنبال شود یا مقدار PageRank را به URL مورد نظر ارسال کند.

همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

لینک های Nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟

لینک های Nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟

وب سایتی با لینک های dofollow زیاد و لینک های nofollow کافی نمی تواند به ،وان ت، برای دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو تلقی شود و ممکن است جریمه شود. با این حال، برع، نیز می‌تواند صادق باشد: وب‌سایتی که تعداد لینک‌های nofollow بسیار بیشتری نسبت به لینک‌های dofollow دارد، ممکن است نشان دهد که محتوا یا دامنه چندان قابل اعتماد نیست و می‌تواند رتبه‌بندی را در SERP ها کاهش دهد.

لینک‌های Nofollow برای سئو کار می‌کنند و به گوگل دستور می‌دهند که پیج رنک را به نش، اینترنتی مقصد منتقل نکند. فرآیند پیوند nofollow به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا لینک‌های ،وجی ایجاد کنند که از رای سرمقاله برای سایت هدف خودداری کنند، بنابراین وزن اضافی برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو اضافه نمی‌کند.

فرآیند پیوند Nofollow توضیح داده شد

این روش جدید برای طبقه‌بندی لینک‌های nofollow به ،نده گوگل کمک می‌کند تا هدف یک پیوند را بهتر درک کند، که به الگوریتم کمک می‌کند تا هنگام فاکتورگیری آن در الگوریتم‌های رتبه‌بندی موتور جستجو، تعیین کند که چقدر به URL اختصاص دهد. با این حال، گوگل با تمام انواع پیوندهای nofollow به یک شکل رفتار می کند: nofollow، sponsored و ugc. به این م،ی که یک لینک حمایت مالی می تواند به ،وان یک لینک nofollow بر،ب گذاری شود و بالع،.

اشاره یک دستورالعمل نیست

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است