فرآیند بک لینکهای dofollow شامل این است که یک مالک وبسایت یک هایپرلینک را در یک صفحه وب قرار میدهد تا آن را به یک صفحه وب در سایت دیگری که به آن اعتماد دارد متصل کند. هنگامی که گوگل و سایر موتورهای جستجو یک پیوند dofollow را در یک صفحه وب می بینند، دستورالعملی برای ،یدن URL پیوند شده ارسال می کند. در مقابل، یک بک لینک که با ویژگی nofollow تگ شده است به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک را ن،ند (ی،ی دنبال کنند).
پیوندهای Dofollow بخش مهمی از فرآیند SEO هستند زیرا یکی از مهمترین سیگنالهای خارج از سایت برای الگوریتمهای موتورهای جستجو برای فهرستبندی و رتبهبندی محتوا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) هستند. هر URL در اینترنت دارای امتیاز PageRank است، و هر بار که آن URL به صفحه دیگری در وب لینک می شود، بخشی از آن ارزش صفحه را برای SEO منتقل می کند.
پیوند dofollow یک بک لینک است که به وب سایت یا وبلاگ شما برای ،یدن گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره می کند. پیوندهای Dofollow ،کبوتهای موتورهای جستجو را هدایت میکند تا پیوند را ،یده و مرجع رتبه صفحه سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل کند.
هدف از لینک های Dofollow در سئو
بنابراین، هر چه لینکهای dofollow با کیفیتتر به یک دامنه و صفحات وب مرتبط با آن اشاره کنند، اعتماد، اعتبار و اعتبار وبسایت و محتوای آن بالاتر است که منجر به رتبهبندی بالاتر و ترافیک جستجوی ارگ،ک در گوگل، یاهو و بینگ میشود.
هدف ثانویه بک لینک های dofollow انتقال ارزش لینک به نام PageRank از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. الگوریتم های موتورهای جستجو از لینک های dofollow برای اندازه گیری اهمیت و محبوبیت صفحات وب در اینترنت برای اه، نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کنند.
اهمیت لینک های Dofollow
هدف اصلی لینکهای dofollow این است که برای صفحه وب هدفی که بک لینکهای dofollow را دریافت میکند، تایید شود. لینک های Dofollow به ،وان یک رای اعتماد برای کیفیت و معتبر بودن محتوا عمل می کنند.
در زیر، یک نمای کلی از بک لینک های dofollow، از جمله اینکه چه هستند، چگونه کار می کنند، اهمیت لینک های dofollow، و راه های بدست آوردن آنها برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت (SEO) دریافت خواهید کرد.
اگر می خواهید در مورد این نکات بک لینک سازی dofollow بیشتر بد،د، راهنمای کامل نحوه دریافت بک لینک Dofollow برای SEO را ببینید.
ابزارهایی برای بررسی پیوندهای Dofollow
این راهنما پیوندهای dofollow را توضیح می دهد.
برای به دست آوردن لینکهای dofollow بیشتر برای سئو، میتو،د بهترین روشها را برای لینکسازی و گسترش لینک دنبال کنید:
- وب سایت خود را به مرکز انتشارات گوگل اضافه کنید
- مصاحبه با اینفلوئنسرها در جایگاه شما برای بازگرداندن پیوندها به مقاله، پاد،ت یا ویدیوی منتشر شده خود
- برای دریافت لینک در وب سایت های دیگر از خودتان مصاحبه بگیرید
- با درخواست از صاحبان سایت برای پیوند به صفحه اصلی شما، نام تجاری را به بک لینک تبدیل کنید
- در فهرست راهنماهای تجاری فهرست شوید
- یک رویداد تبلیغاتی برای دریافت بک لینک های ارگ،ک ایجاد کنید
- یک جمع بندی تخصصی برای پیوندهای Dofollow ایجاد کنید
- پیوندهای Dofollow رقبای خود را بیابید و با همان وب سایت ها تماس بگیرید تا در آنها نیز لیست شوید
- از HARO برای دریافت بک لینک های Dofollow با اعتبار بالا استفاده کنید
- ادعای لینک های ش،ته در وب سایت های دیگر
- از Email Outreach برای دریافت پیوندهای Dofollow از شرکای صنعتی استفاده کنید
- از وبلاگ نویسی مهمان برای لینک سازی استفاده کنید
- لینک های Dofollow را با سایت های اشتراک گذاری تصویر بسازید
- سایت های وب 2.0 مارک دار برای پیوند ایجاد کنید
- ایجاد لینک در انجمن های Dofollow با ارسال لینک هایپرلینک به محتوای مرتبط که به سوالات کاربران پاسخ می دهد
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.