لینک های Dofollow در سئو (راهنمای کامل)

فرآیند بک لینک‌های dofollow شامل این است که یک مالک وب‌سایت یک هایپرلینک را در یک صفحه وب قرار می‌دهد تا آن را به یک صفحه وب در سایت دیگری که به آن اعتماد دارد متصل کند. هنگامی که گوگل و سایر موتورهای جستجو یک پیوند dofollow را در یک صفحه وب می بینند، دستورالعملی برای ،یدن URL پیوند شده ارسال می کند. در مقابل، یک بک لینک که با ویژگی nofollow تگ شده است به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک را ن،ند (ی،ی دنبال کنند).

پیوندهای Dofollow بخش مهمی از فرآیند SEO هستند زیرا یکی از مهمترین سیگنال‌های خارج از سایت برای الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی محتوا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) هستند. هر URL در اینترنت دارای امتیاز PageRank است، و هر بار که آن URL به صفحه دیگری در وب لینک می شود، بخشی از آن ارزش صفحه را برای SEO منتقل می کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

پیوند dofollow یک بک لینک است که به وب سایت یا وبلاگ شما برای ،یدن گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره می کند. پیوندهای Dofollow ،کبوت‌های موتورهای جستجو را هدایت می‌کند تا پیوند را ،یده و مرجع رتبه صفحه سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل کند.

هدف از لینک های Dofollow در سئو

بنابراین، هر چه لینک‌های dofollow با کیفیت‌تر به یک دامنه و صفحات وب مرتبط با آن اشاره کنند، اعتماد، اعتبار و اعتبار وب‌سایت و محتوای آن بالاتر است که منجر به رتبه‌بندی بالاتر و ترافیک جستجوی ارگ،ک در گوگل، یاهو و بینگ می‌شود.

هدف ثانویه بک لینک های dofollow انتقال ارزش لینک به نام PageRank از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. الگوریتم های موتورهای جستجو از لینک های dofollow برای اندازه گیری اهمیت و محبوبیت صفحات وب در اینترنت برای اه، نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کنند.

اهمیت لینک های Dofollow

هدف اصلی لینک‌های dofollow این است که برای صفحه وب هدفی که بک لینک‌های dofollow را دریافت می‌کند، تایید شود. لینک های Dofollow به ،وان یک رای اعتماد برای کیفیت و معتبر بودن محتوا عمل می کنند.

در زیر، یک نمای کلی از بک لینک های dofollow، از جمله اینکه چه هستند، چگونه کار می کنند، اهمیت لینک های dofollow، و راه های بدست آوردن آنها برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت (SEO) دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید در مورد این نکات بک لینک سازی dofollow بیشتر بد،د، راهنمای کامل نحوه دریافت بک لینک Dofollow برای SEO را ببینید.

ابزارهایی برای بررسی پیوندهای Dofollow

این راهنما پیوندهای dofollow را توضیح می دهد.

برای به دست آوردن لینک‌های dofollow بیشتر برای سئو، می‌تو،د بهترین روش‌ها را برای لینک‌سازی و گسترش لینک دنبال کنید:

  • وب سایت خود را به مرکز انتشارات گوگل اضافه کنید
  • مصاحبه با اینفلوئنسرها در جایگاه شما برای بازگرداندن پیوندها به مقاله، پاد،ت یا ویدیوی منتشر شده خود
  • برای دریافت لینک در وب سایت های دیگر از خودتان مصاحبه بگیرید
  • با درخواست از صاحبان سایت برای پیوند به صفحه اصلی شما، نام تجاری را به بک لینک تبدیل کنید
  • در فهرست راهنماهای تجاری فهرست شوید
  • یک رویداد تبلیغاتی برای دریافت بک لینک های ارگ،ک ایجاد کنید
  • یک جمع بندی تخصصی برای پیوندهای Dofollow ایجاد کنید
  • پیوندهای Dofollow رقبای خود را بیابید و با همان وب سایت ها تماس بگیرید تا در آنها نیز لیست شوید
  • از HARO برای دریافت بک لینک های Dofollow با اعتبار بالا استفاده کنید
  • ادعای لینک های ش،ته در وب سایت های دیگر
  • از Email Outreach برای دریافت پیوندهای Dofollow از شرکای صنعتی استفاده کنید
  • از وبلاگ نویسی مهمان برای لینک سازی استفاده کنید
  • لینک های Dofollow را با سایت های اشتراک گذاری تصویر بسازید
  • سایت های وب 2.0 مارک دار برای پیوند ایجاد کنید
  • ایجاد لینک در انجمن های Dofollow با ارسال لینک هایپرلینک به محتوای مرتبط که به سوالات کاربران پاسخ می دهد

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/dofollow-links/

خلاصه ای از مزایای برتر پیوندهای dofollow عبارتند از:

بررسی لینک های dofollow در پروفایل بک لینک وب سایت شما و همچنین رقبای شما یک راه خوب برای بهبود کلی استراتژی بهینه سازی موتور جستجو است. با بررسی عواملی مانند نسبت لینک‌های dofollow در مقابل nofollow، بک‌لینک‌های جدید در مقابل از دست رفته، سرعت پیوند، و امتیازات Domain Aut،rity و Page Aut،rity برای لینک‌های ورودی، می‌تو،د متوجه شوید که معیارهای شما چگونه با آن سایت‌های دیگر مقایسه می‌شود.

بررسی‌های پیوند dofollow زیر برخی از بهترین گزینه‌ها برای کمک به شما در انجام این نوع تحلیل هستند:

پیوندهای Dofollow و nofollow اغلب در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، بنابراین خوب است تفاوت را درک کنید.

ارائه بهترین نکات سئو …

<a href=" text</a>

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که در 1 مارس 2020، گوگل شروع به برخورد با بر،ب های لینک nofollow به ،وان یک اشاره برای اه، ،یدن و نمایه سازی محتوا در موتور جستجو کرد و نه به ،وان یک دستورالعمل. بنابراین، اگر الگوریتم تشخیص دهد که برای اه، رتبه‌بندی و نمایه‌سازی مفید است، پیوندهای nofollow ممکن است مقدار PageRank را پاس کنند.

توجه: مقایسه دقیق لینک های nofollow و dofollow را می توان در اینجا یافت: Dofollow vs Nofollow Links در سئو.

لینک های Dofollow در خلاصه SEO

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

لینک ،الو چیست؟

هدف نهایی در اینجا کمک به شما برای درک هر جنبه ای از بک لینک های dofollow و نحوه اعمال آنها در وب سایت ها و زمینه سئو در بازاریابی دیجیتال است.

پیوندها را دنبال کنید

تفاوت اصلی بین لینک‌های dofollow و nofollow این است که لینک‌های dofollow به صورت رسمی به یک وب‌سایت منتقل می‌شوند در حالی که لینک‌های nofollow سیگنال‌های PageRank را منتقل نمی‌کنند. لینک‌های Dofollow مستقیماً سئو را بهبود می‌بخشند زیرا آنها آب پیوند را به اشتراک می‌گذارند در حالی که لینک‌های nofollow فقط ارزش سئو غیرمستقیم دارند.

می تو،د با مراجعه به صفحه بررسی عمیق در اینجا درباره نحوه عملکرد هر یک از این ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک dofollow اطلاعات بیشتری ،ب کنید: بهترین ابزار جستجوگر لینک Dofollow برای SEO.

تفاوت بین لینک های Dofollow و لینک های Nofollow

همانطور که متوجه شدید، بک لینک های dofollow لینک هایی هستند که به وب سایت یا وبلاگ شما برای ،یدن گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره می کنند. و پیوندهای dofollow، ،کبوت‌های موتورهای جستجو را هدایت می‌کند تا لینک را ب،ند و مرجع رتبه صفحه سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل کنند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوندهای Dofollow به شما بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه استراتژی های سئوی خارج از صفحه برای وب سایت شما و رقبا بهتر کار می کنند به شما می دهد تا بتو،د از بهترین روش ها برای افزایش رتبه وب سایت خود در SERP استفاده کنید.

لینک های Dofollow برای سئو مهم هستند زیرا لینک های dofollow ارزش لینک را از سایت های دیگر به وب سایت شما منتقل می کنند. پیوندهای Dofollow با انتقال ارزش PageRank برای SEO که به افزایش رتبه وب سایت شما در SERP کمک می کند، اعتبار صفحات وب شما را تقویت می کند.

پیوندهای Dofollow با ارسال رتبه صفحه از سایر وب سایت ها به سایت مورد نظر برای سئو کار می کنند. فرآیند پیوند dofollow به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات وب را بر اساس محبوبیت و اعتماد آنها برای عبارات جستجوی مرتبط پیدا، فهرست بندی و رتبه بندی کنند.

بک لینک های Dofollow به طور پیش فرض در ا،ر ویرایشگرهای HTML وب سایت برای ،صر تگ anc،r ساخته می شوند. هیچ کدنویسی اضافی مورد نیاز نیست مگر اینکه یک ویژگی nofollow rel را حذف کنید.

بهترین روش ها برای دریافت لینک های Dofollow

برای ایجاد پیوند dofollow باید متن را در یک صفحه وب برجسته کنید و سپس یک لینک به آن اضافه کنید، همانطور که در مثال کد HTML زیر مشاهده می کنید.

توضیح عمیق تری از فرآیند بک لینک dofollow را می توان در این صفحه یافت: لینک های Dofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟

مثال لینک Dofollow

برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد این مزایا، به این راهنمای مرتبط مراجعه کنید: چرا پیوندهای Dofollow برای SEO مهم هستند؟

چگونه لینک های Dofollow برای سئو کار می کنند

ج، مقایسه زیر این تفاوت های کلیدی را گسترش می دهد، بنابراین شما می د،د که چگونه هر ،صر در SEO و تجربه کاربر اعمال می شود.

شاخص Dofollow Nofollow
هدف برای عبور از PageRank برای عبور از PageRank نیست
ارزش سئو بالا کم
،یده است همیشه ،یده ممکن است ،یده شود یا نباشد
نمایه سازی همیشه برای نمایه سازی استفاده می شود همیشه برای نمایه سازی استفاده نمی شود
ویژگی تگ لنگر هیچ مورد نیاز نیست rel=”nofollow”

امیدوارم از این راهنمای پیوندهای dofollow در سئو لذت برده باشید.

دانستن نحوه کار لینک های dofollow و راه های تولید بیشتر آنها برای سئو (همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است) می تواند به افزایش رتبه و ترافیک وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.