لینکدین زیرنویس‌های خودکار را به ویدیوها اضافه می‌کند


لینکدین در حال ارتقای محتوای ویدیویی با زیرنویس‌هایی است که به‌طور خودکار تولید می‌شوند و چندین ویژگی جدید را برای کمک به افرادی که نیازهای دسترسی دارند اضافه می‌کند.

هدف LinkedIn با زیرنویس‌های خودکار این است که ویدیوها را برای افرادی که ناشنوا، کم شنوا هستند یا ترجیح می‌دهند ویدیوها را با صدای خاموش تماشا کنند، در دسترس قرار دهد.

لینکدین در طول فرآیند آپلود، به طور خودکار زیرنویس هایی را به ویدیوها اضافه می کند، که می تو،د انتخاب کنید که فورا اجرا شوند یا برای دقت بررسی و ویرایش شوند.

علاوه بر این، لینکدین یک حالت کنتراست بالا را برای برنامه تلفن همراه ارائه می کند که رنگ ها را برای بهبود دسترسی افراد دارای ناتو، بینایی تنظیم می کند.

لینکدین زیرنویس‌های خودکار را به ویدیوها اضافه می‌کندتصویر از: www.linkedin.com/pulse/driving-more-equitable-workforce-enhanced-tools-resources-berger/، اکتبر 2022.

ویژگی های جدید برای پست های شغلی و نمایه های کاربر

به افتخار ماه ملی آگاهی از اشتغال معلولان، لینکدین چندین پیشرفت مبتنی بر دسترسی را در آگهی‌های شغلی و نمایه‌های کاربران معرفی می‌کند.

،اوین شغلی دسترسی

لینکدین گزارش می دهد که افزایش قابل توجهی در تعداد کل پست های شغلی سالانه ایالات متحده با کلمه “دسترسی” در ،وان شغلی وجود دارد که نشان دهنده افزایش تقاضا برای متخصصان دسترسی است:

… داده های ما نشان می دهد که این آگهی های شغلی از سپتامبر 2019 171 درصد افزایش یافته است، که نشان می دهد شرکت ها نه تنها در مورد این موضوع صحبت می کنند، بلکه اقداماتی را برای استخدام متخصصان دسترسی انجام می دهند که می توانند به آنها کمک کنند محصولات و خدماتی را ایجاد کنند که برای همه مفید باشد.

اکنون، کاربران لینکدین که در صنعت دسترس‌پذیری کار می‌کنند، می‌توانند ،وان استانداردی مانند «طراح دسترسی»، «مدیر ارشد دسترسی» یا «مهندس دسترسی» را انتخاب کنند.

لینکدین می‌گوید استفاده از ،اوین شغلی استاندارد می‌تواند به کارگران کمک کند تا در موقعیت‌هایی که با مهارت‌هایشان مطابقت دارد، شناسایی و استخدام شوند.

مهارت جدید “تفکر نارساخوان” برای پروفایل ها

LinkedIn با ریچارد برانسون و Made By Dyslexia همکاری می کند تا تفکر نارساخو، را راه اندازی کند، مهارتی که کاربران می توانند به پروفایل خود اضافه کنند.

از طریق تحقیقات خود متوجه شدیم که متفکران نارساخوان اغلب می توانند محصولات یا وظایف پیچیده را ساده کنند و ارتباطاتی را ببینند که دیگران ممکن است از دست بدهند. این مثال نشان می‌دهد که ناتو، را می‌توان به‌،وان یک عامل قوت و م،ادار نیز در نظر گرفت.»

متن جایگزین برای تبلیغات

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با افزودن متن جایگزین (متن جایگزین) در Campaign Manager، توضیحات متنی را به تبلیغات تصویری اضافه کنند.

متن جایگزین به افراد نابینا یا کم بینا اجازه می دهد تا تصاویر ارائه شده در یک آگهی را درک کنند.

دوره آموزشی جدید لینکدین

یک دوره جدید در کتابخانه یادگیری لینکدین می تواند به افراد کمک کند تا مهارت های خود را در زمینه دسترسی ایجاد کنند.

دوره آموزشی دسترس‌پذیری عملی برای طراحان توسط مربی چیمی کالو به شما می‌آموزد که چگونه تجربه‌های قابل دسترس را در وب طراحی و ایجاد کنید.

دسترسی

زیرنویس‌های خودکار روی ویدیوها در هفته‌های آینده منتشر می‌شوند و متن جایگزین برای تبلیغات «به‌زودی» منتشر می‌شود. تمام ویژگی های دیگر ذکر شده در این مقاله اکنون در دسترس هستند.


منبع: لینکدین
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedin-adds-automatic-captions-to-videos/468510/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است