لینکدین به تازگی 3 ویژگی جدید برای صفحات منتشر کرده است

جدید در زمین موتورهای جستجو

لینکدین به تازگی سه ویژگی جدید را برای برندها برای تبلیغ محصولات، نظارت بر روندها و انجام کارهای بیشتر با خبرنامه ها اعلام کرده است. بیا داخل بپریم

مش،ین خبرنامه بیشتری ایجاد کنید. با خبرنامه لینکدین، می تو،د مقالات تکراری را منتشر کنید و از طریق یک اعلان یک بار به دنبال کنندگان صفحه خود و اعلان های مداوم برای مش،ان خبرنامه خود، یک انجمن مش، ایجاد کنید.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چرا ما اهمیت می دهیم. برندهای B2B و تبلیغ‌کنندگ، که صفحات را در لینکدین مدیریت می‌کنند، باید این ابزارهای جدید را آزمایش کرده و از آن استفاده کنند تا بیشترین استفاده را از پروفایل خود ببرند. از آنجایی که بسیاری از برندها ممکن است در استراتژی‌های اجتماعی خود تجدید نظر کنند، شرکت‌ها باید ویژگی‌های جدید پلتفرم را برای به دست آوردن داده‌های شخص اول با ثبت‌نام در خبرنامه، و همچنین گزینه‌های جدید تجارت الکترونیک و معیارهای رقبا بهینه کنند.


صفحات محصول اکنون می‌تو،د محصولات شما را از طریق جستجوی درون پلتفرمی در لینکدین کشف کنید. ،یداران می‌توانند بر اساس محصول، شرکت یا دسته جستجو کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند کشف کنند. همچنین می‌تو،د از نکات برجسته محصول برای نمایش محتوای محصول خاص در صفحه خود استفاده کنید و اعضای علاقه‌مند را به جزئیات و مکالمات کلیدی راهنمایی کنید. همچنین می تو،د محتوای انجمن محصول خود را مجدداً در صفحه خود به اشتراک بگذارید و پست هایی را به نکات برجسته محصول خود اضافه کنید.

داشبورد تجزیه و تحلیل رقبا. به روز رس، جدیدی در داشبورد LinkedIn Pages Compe،or Analytics وجود دارد که اکنون در دسکتاپ و موبایل در دسترس است، که می تواند به شما کمک کند بفهمید رقبا چه می کنند و برند شما را متمایز کند. اکنون می تو،د:

  • رشد فالوورها، پست‌های اخیر و نرخ تعامل را دنبال کنید تا ببینید رقبای شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند و اعضا چگونه پاسخ می‌دهند، در حالی که تلاش‌های خود را برای ایجاد محتوای محک می‌زنید.
  • به سرعت محتوای پرطرفدار را از رقبا بیرون بیاورید تا در صدر آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد بم،د و استراتژی محتوای خود را الهام بخشید.

اگر عضوی برای نمایه شما جستجو کند، باید بتواند به راحتی خبرنامه شما را پیدا کرده و در آن مش، شود. لینکدین همچنین پیشنهاد می‌کند بهترین شیوه‌های سئو را با بهینه‌سازی ،اوین، توضیحات و بر،ب‌های مقاله‌تان ،یب کنید. لینکدین همچنین به طور خودکار به دنبال کنندگان جدید شما یک اعلان برای اشتراک ارسال می کند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/linkedin-just-released-3-new-features-for-pages-389867

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است