قیمت گذاری گوگل آنالیتیکس (هزینه آن چقدر است؟)


این راهنما قیمت گذاری گوگل آنالیتی، را توضیح می دهد.

در زیر، یک نمای کلی از هزینه Google Analytics که می‌تو،د برای استفاده از این سرویس Google Marketing Platform، که یک پلتفرم تبلیغاتی و تحلیلی یکپارچه برای کمک به ،ب‌وکارها در تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر بازاریابی است، بپردازید، دریافت خواهید کرد.

نسخه رایگان و پولی Google Analytics با هزینه مجوز ماهانه و سالانه وجود دارد. ابتدا توضیح خواهیم داد که به طور کلی هزینه گوگل آنالیتی، چقدر است، سپس به ج، مقایسه ای می رویم که تفاوت قیمت ها و ویژگی های Google Analytics را به شما نشان می دهد.

قیمت گذاری گوگل آنالیتی،

قیمت گذاری گوگل آنالیتی،

قیمت Google Analytics 50,000 دلار در سال یا 4,166 دلار در ماه برای Google Analytics 360 Plans با حدا،ر 25 میلیون رویداد ماهانه و رایگان برای حساب های Standard Analytics که به محدودیت های داده بالاتر نیاز ندارند، است.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ج، مقایسه هزینه Google Analytics

در اینجا ج،ی وجود دارد که به شما امکان می دهد هزینه Google Analytics برای Analytics 360 و نسخه استاندارد رایگان و همچنین ویژگی های اصلی هر سرویس را مقایسه کنید.

ویژگی استاندارد گوگل آنالیتی، Google Analytics 360
قیمت $0 از 50000 دلار در سال شروع می شود
تازگی داده ها 24 تا 48 ساعت برای <200000 جلسه در روز در عرض 1 ساعت برای کمتر از 2 میلیارد بازدید در ماه
انواع تبدیل 30 50
مخاطبان 20 400
ابعاد سفارشی 50 125
محدودیت های نمونه گیری 10 میلیون رویداد در هر پرس و جو 1B رویداد در هر پرس و جو
اکتشافات 200 ایجاد شده به ازای هر کاربر در هر ملک.
500 اشتراک در هر ملک
200 ایجاد شده برای هر کاربر در هر ویژگی:
1000 اشتراک در هر ملک
اکتشافات بدون نمونه در دسترس نیست تا 50 میلیارد رویداد در روز در هر ملک
محدودیت ردیف 50000 2,000,000
نگهداری داده ها تا 14 ماه تا 50 ماه
جداول سفارشی خودکار در دسترس نیست در دسترس
ویژگی های رول آپ در دسترس نیست در دسترس
SLA ها در دسترس نیست SLAهای قابلیت اطمینان تضمین شده برای جمع آوری داده، گزارش، پردازش، تخصیص و صادرات
پشتیب، سازم، در دسترس نیست دسترسی به متخصصان پشتیب، Analytics 360 از طریق چت یا ایمیل

توجه: قیمت Google Analytics برای 360 12500 دلار در ماه و 150000 دلار در سال به ،وان هزینه پایه برای ویژگی های Google Universal Analytics (UA) بود. با این حال، ساختار قیمت‌گذاری اکنون برای سرویس جدید Google Analytics 4 (GA4) با قیمت شروع 50000 دلار در سال بر اساس استفاده و افزایش هزینه ماهانه بر اساس تعداد رویدادهای ماهانه تغییر کرده است.

این هزینه مجوز جدید Google Analytics، این سرویس را برای صاحبان مشاغل کوچک تا متوسط ​​که خواهان قابلیت‌های پیشرفته Google Analytics 360 با قیمت متوسط ​​4166 دلار در ماه هستند، مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد نسخه استاندارد (رایگان) گوگل آنالیتی،، به این راهنمای مرتبط در پاسخ به این سوال مراجعه کنید: «آیا Google Analytics رایگان است؟» این ویژگی ها و مزایای برتر استفاده از Google Analytics استاندارد در مقابل Analytics 360 را پوشش می دهد.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

منابع بیشتر Google Analytics

اگر می‌خواهید علاوه بر هزینه، درباره Google Analytics اطلاعات بیشتری ،ب کنید، منابع زیر می‌توانند به شما کمک کنند:

هزینه گوگل آنالیتی،: خلاصه

خلاصه قیمت گذاری گوگل آنالیتی،

امیدوارم از این راهنمای قیمت گذاری گوگل آنالیتی، لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، هزینه مجوز Google Analytics 50,000 دلار در سال یا 4,166 دلار در ماه برای Google Analytics 360 Plans است و سرویس Standard Analytics بدون متحمل شدن هیچ گونه هزینه Google Analytics قابل استفاده است. انتخاب اینکه کدام گزینه برای ،ب و کار شما بهتر است به میزان داده ها، سفارشی سازی ها و سطح پشتیب، شما بستگی دارد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/google-،ytics-pricing/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است