قیمت دریچه کولر پلاد

قیمت دریچه کولر پلاد

در صورتی ایجاد پرسش جدید یا ثبت سفارش امکان درج پیام در بخش نظرات را خواهید داشت. بعد از مرحله مونتاژ به جهت چربی زدایی و از بین بردن براده های ریز چسبیده به محصول تولیدی، دریچه ها آبکاری شده و داخل کوره قرار داده میشود تا چربی های احتمالی خشک شوند. پس از آبکاری دریچه ها وارد قسمت رنگکاری می شوند و با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید رنگ میشوند و مجدد داخل کوره با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار میگیرند تا پخته شوند. در ساخت دریچه کولر ابتدا پروفیل های دریچه طبق اندازه درخواستی مشتری برش زده میشود.

هر کدام از متریال ها با توجه به کیفیتشان هزینه ی متفاوتی دارند. در قسمت پشتی دریچه‌ها نیز از یک دمپر جهت قطع و وصل کردن جریان هوای کولر استفاده می‌شود. از میان آن‌ها می‌توان به نوع پلاستیکی، آهنی، آلومینیومی و فلزی اشاره کرد. مدل های آلومینیومی در اکثر مواقع قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر آن ها دارند. دریچه کولر به شکل سقفی و دیواری موجود است؛ با این تفاوت که نوع سقفی، هوا را از سمت سقف به مکان مورد نظر پخش می کند. نکته ای دیگر در مورد کالای مورد نظر این است که می توانید دریچه های کولر را در فصل های زمستان ببندید.

ورق های آهنی مورد استفاده در تهیه آن حتما باید ضخیم باشد که از ایجاد هرگونه صدای اضافی و آلودگی صوتی جلوگیری کند. یکی از عمومی ترین و انواع دریچه های کولر، دریچه کولر آبی می باشد. این دریچه از جنس آلومینوم و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد.

  • سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند.
  • تهویه مناسب برای ساختمان‌ها از مهم‌ترین فاکتورهای آسایش و راحتی در نظر گرفته می‌شود.
  • نکته شاخص درباره این مدل ها این است که در ساخت آنها از ورقه های آهن محکم استفاده می شود تا در برابر فشار مقاومت کافی را داشته باشند.
  • مواد اولیه مختلف و نحوه ساخت آن ها از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند.

این دریچه ها از چوب مرغوب ساخته شده اند و با توجه به نوع دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده دریچه کولر قرار می گیرند. از چوب ام دی اف اغلب برای ساخت این دریچه ها استفاده می شود و زیبایی زیادی را برای محیط به ارمغان می آورند. دریچه کولر ام دی اف یکی از جذاب ترین طرح های تولیدی بوده و برای استفاده در طراحی داخلی بسیار مناسب است.

این نمونه دریچه ها بیشتر مناسب مکان هایی است که آب و هوای مرطوبی ندارند؛ چراکه رطوبت باعث زنگ زدگی در آن می شود. درزهای روی دریچه به صورت مربعی در کنار هم قرار می‌گیرند که یک شکل مشبک را به وجود می‌آورند. دریچه کولر خطی طرح اسلوت شکل منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود ریزش هوا به محیط داخلی به‌طور متعادل و یکنواخت باشد. درون دریچه از خط‌های تی‌شکلی تشکیل شده است که فاصله‌ی بین هریک از این خط‌ها یک شیار به وجود می‌آید، یا به عبارتی یک اسلوت تشکیل می‌شود. شیارهای خطی ایجادشده روی دریچه کولر ثابت هستند و باد را بدون هیچ زاویه‌ای به صورت مستقیم به محیط پرتاب می‌کنند.

ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه

در شرکت تهران دما نیروهای متخصص و حرفه ای تولید دریچه کولر ها را انجام می دهند. به همین دلیل کیفیت دریچه کولر تهران دما بسیار بالا می باشد. نکته ای دیگر که بر کیفیت دریچه کانال تأثیر گذار می باشد، مواد مصرفی استفاده شده در تولید دریچه های هوا می باشد.

ابعاد دریچه پلاستیکی

دریچه‌های کولر با کنترل از راه دور که قابلیت تغییر جهت و شدت پرتاب باد خنک دارد را دریچه کولر مدرن گویند. همچنین این مدل از دریچه از هدر رفت گرما در ایام سرد سال و ورود آلودگی به داخل محیط ساختمان نیز جلوگیری خواهد نمود. دریچه‌های کولر فایبرگلاس یا پلاستیکی از پرمصرف‌ترین دریچه‌های سیستم خنک‌سازی بوده و فروشگاه تهویه سان بهترین محل جهت خرید آن خواهد بود. دریچه کولر آهنی ساختاری مشابه نوع آلومینیومی آن دارند، اما چند تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، در تمام بخش ها اعم از فریم، تیغه ها و پره های خود از ورق روغنی ساخته می شوند. این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود.

روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه کولر

شرکت تهران دما آرکا در سال های اخیر اقدام به ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه نموده است. دریچه کولرهای پلاستیکی درپوش دار در شهرهای سلمانیه و اربیل عراق محبوبیت خیلی زیادی دارند. به همین خاطر هر ساله تعداد زیادی محصول به این شهرها ارسال می گردد. در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر بررسی و تهیه محصولات متنوع از مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان مجموعه برای خرید انواع دریچه کولر نیز بهره‌مند شوید. طراحان داخلی به دلیل شکل زیبای چوب تمایل بیشتری به این نوع دریچه‌ها از خود نشان می‌دهند. این دریچه‌ها از صفحات ام دی اف با روکش‌ پلی یورتان تولید می‌شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است