قوانین جدید حفاظت از داده AdSense در سال 2023 به CA، CO، CT و UT می آیند

قو،ن جدید حفاظت از داده ها که در مورد جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی اعمال می شود، در سال 2023 در کالیفرنیا، ک،ادو، کانکتیکات، ویرجینیا و یوتا اجرا می شود.

طبق ایمیلی که به همه مدیران و مدیران حقوقی AdSense ارسال شده است، از اول ژانویه 2023، شرایط موجود پردازش داده های Google Ads، شرایط حفاظت از داده کنتر،-کنترل کننده Google Ads، و شرایط حفاظت از داده کنترل کننده-کنترل کننده اندازه گیری Google را برای این موارد تکمیل خواهیم کرد. 5 قانون جدید ایالتی ایالات متحده اگر قبلاً با شرایط حفاظت از داده های آنلاین موافقت کرده اید، برای پذیرش این شرایط نیازی به اقدام اضافی نیست.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-adsense-data-protection-laws-coming-to-ca-co-ct-and-ut-in-2023-389667

تو عمیق تر می تو،د در مورد قو،ن جدید بیشتر بخو،د اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر مدیر یا مدیر AdSense هستید که در کالیفرنیا، ک،ادو، کانکتیکات و یوتا زندگی می‌کنید یا تبلیغ می‌کنید، مطمئن شوید که حساب شما با تمام قو،ن و مقررات مطابقت دارد.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


فقط تبلیغات و تجزیه و تحلیل این به روز رس، مربوط به تبلیغات و محصولات تجزیه و تحلیل گوگل است. اگر از سایر محصولات Google، مانند Work،e یا Cloud Iden،y نیز استفاده می‌کنید، این ایمیل بر استفاده شما از آن محصولات تأثیری نمی‌گذارد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است