فیس بوک پروفایل های حرفه ای را برای همه کاربران گسترش می دهد


حالت پروفایل حرفه ای فیس بوک اکنون برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است و به همه اجازه می دهد تا مهارت ها و توانایی های خود را به روش های جدید به نمایش بگذارند.

“حالت حرفه ای” فیس بوک اولین بار در دسامبر گذشته فقط برای افراد مستقر در ایالات متحده عرضه شد، تنظیمات نمایه ای است که دسترسی به ویژگی هایی را که زم، انحصاری صفحات بودند، می دهد.

حالت حرفه ای نیاز به ایجاد یک صفحه فیس بوک را برای نمایش محتوای شما در مقابل مخاطبان بزرگتر از بین می برد.

حالت حرفه ای شامل ویژگی های مختلفی است، از فرصت های ،ب درآمد گرفته تا ابزار خلاقانه و منابع آموزشی.

بیایید ببینیم هنگام فعال ، این افزونه رایگان در فیس بوک چه چیزی به دست می آورید.

با حالت حرفه ای فیس بوک چه چیزی به دست می آورید؟

راه های جدید برای ،ب درآمد

حالت حرفه ای راه های جدیدی را برای کاربران به ،وان تولیدکنندگان محتوا ارائه می دهد.

  • قرقره بازی در فیس بوک: یک برنامه جایزه که به سازندگان آمریکایی اجازه می دهد از Reels درآمد ،ب کنند.
  • ستاره ها: شبیه به «bits» توییچ و هدایای مجازی TikTok، Stars به ​​سازندگان واجد شرایط در حالت حرفه‌ای اجازه می‌دهد مستقیماً از طرفداران درآمد ،ب کنند.
  • تبلیغات درون جری،: با فعال ، تبلیغات قبل، حین و بعد از ویدیوهای طول، تر، درآمد ،ب کنید. فیس بوک همچنین در حال آزمایش تبلیغات در Reels است.
  • اشتراک ها: به طرفداران اجازه می‌دهد با اشتراک ماهانه حمایت خود را از سازندگان افزایش دهند و به سازندگان اجازه می‌دهد محتوای مختص مش،ین را به اشتراک بگذارند.

روش های جدید برای ایجاد مخاطب

حالت حرفه ای به سازندگان کمک می کند مخاطبان خود را به روش های زیر گسترش دهند:

  • توصیه ها: فیس بوک ممکن است محتوای شما را در بخش «پیشنهاد شده برای شما» توصیه کند.
  • طرفداران برتر: درگیرترین فالوورهای شما را با یک نشان ویژه در کنار نام آنها برجسته می کند.
  • دعوت می کند: می تو،د دعوت مستقیم برای افراد ارسال کنید تا نمایه شما را دنبال کنند.
  • اطلاعیه: در مورد پست های محبوب هشدار دریافت کنید تا بتو،د وارد آن شوید و با نظر دهندگان درگیر شوید.
  • همکاری: می‌تو،د با سایر سازندگان برای نوشتن یک حلقه همکاری کنید.
  • تقویت می کند: فیس بوک در حال آزمایش توانایی تقویت محتوای واجد شرایط به ،وان تبلیغات است.

راه های جدید برای ایجاد و یادگیری

حالت حرفه ای امکان دسترسی به ابزارهای خلاقانه و منابع آموزشی زیر را فراهم می کند:

  • داشبورد حرفه ای: همه داده‌های عملکرد خود، از جمله تجزیه و تحلیل Reels و اطلاعات ،ب درآمد را در یک مکان دریافت کنید.
  • دسته های پروفایل: شما این گزینه را خواهید داشت که یک دسته بندی حرفه ای به نمایه خود اضافه کنید، که وقتی افراد شما را با نام جستجو می کنند نشان داده می شود.
  • آهنگساز پست: پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و زمان های توصیه شده را برای زمان بندی بهینه پست مشاهده کنید.
  • مرکز پشتیب، سازندگان: دسترسی به مطالب پشتیب، و آموزشی برای دریافت کمک در مورد مسائل رایجی که سازندگان باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

دسترسی

حالت حرفه ای فیس بوک اکنون برای همه کاربران در دسترس است. برای فعال ، آن مراحل زیر را دنبال کنید:

در اینجا نحوه روشن ، حالت حرفه ای آورده شده است:

  • به پروفایل فیسبوک خود بروید.
  • در زیر هدر نمایه خود، روی دکمه منو در سمت راست کلیک کنید یا ضربه بزنید.
  • کلیک کنید یا ضربه بزنید حالت حرفه ای را روشن کنید.
  • برای تأیید، کلیک کنید یا ضربه بزنید روشن کن.

منبع: متا

تصویر ویژه: اسکرین شات از facebook.com/creators/expanding-professional-mode-for-profiles، نوامبر 2022.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/facebook-expands-professional-profiles-to-all-users/469993/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است