فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

برای اینکه بتوانید خرید بک لینک بهتر و موثرتری داشته باشید لطفا فرم زیر را با دقت پر نمایید. سعی میکنیم در اولین فرصت سایت شما را بررسی کرده و بهترین پلن بک لینک را با توجه به شرایط سایت تان پیشنهاد دهیم. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. با خرید بک لینک با کیفیت خودتان کنترل سئوی خارجی سایتتان را در دست بگیرید. الگوریتم‌های گوگل اینطور طراحی شده‌اند که به صفحاتی که نیاز کاربران را برطرف می‌کنند امتیاز و رتبه خوبی بدهند.

به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند.

این لینک ها عموما نوفالو هستند ولی داشتن لینک های نوفالو نیز برای شما بی ارزش نیست. اولا کاربرانی که این صفحات را مشاهده میکنند (اگر صفحات فعال باشند) میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. دوما یکی از فاکتورهای گوگل برای سنجش سلامت لینک سازی شما تعادل میان لینک های فالو و نوفالو است که از این طریق حفظ میشود. فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … .

این قانون در مسیر گرفتن بک‌لینک‌های باکیفیت و طبیعی ارزشمند به‌شدت به کار شما خواهد آمد. به‌عنوان‌مثال، مقالاتی را در نظر بگیرید که در آن‌ها از نقل‌قول‌ها و نظرات کارشناسان مختلف استفاده می‌شود. البته تأکید بر این نکته مهم نیز خالی از لطف نیست که هر لینکی نمی‌تواند باعث رشد وب‌سایت شما شود، بلکه باید به سراغ منابع معتبر و پربازدید بروید و از سایت‌های اسپم دوری کنید. برخی از صفحات مرجع صریحاً از بازدیدکنندگان می‌خواهند که لینک‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند؛ بنابراین لزومی ندارد که برای گرفتن بک لینک به دنبال روش‌های پیچیده یا شک‌برانگیز باشید. این صفحات به لینک نیاز دارند و تمام کاری که باید انجام بدهید اثبات ارزش وب‌سایتتان برای درج در آن‌هاست.

از این طریق وبلاگ شما دارای تعداد زیادی بک‌لینک معتبر خواهد شد. پکیج های بک لینک در لیست زیر با توجه به تعداد و کیفیت و قدرت سایت های هر پکیج بر اساس هزینه مرتب شده اند. شما میتوانید براساس میزان کلیدی عبارت مورد نظر خود پکیج مناسب خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید. در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید. پس از خرید بک لینک و تایید آن توسط مدیریت در وبسایت هایی که گزارش آنها در پنل کاربری شما قرار دارد بک لینک های سایت شما درج میشود . گوگل هم مثل من برای اینکه بفهمد کدام سایت‌ها بهتر هستند به تایید و ارجاع دیگران توجه می‌کند.

کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث افزایش اتوریتی (اعتبار) وب سایت شما می شود. بک لینک های بی کیفیتی که به وب سایت شما لینک می دهند به اعتبار وب سایت شما آسیب می زند. به طور خلاصه، لینک بیلدینگ روشی است که در آن بک لینک ها کمک میکنند که شما در نتایج گوگل رتبه ی بالاتری را کسب کنید. همچنین برای این کار می‌توانید پکیج های بک لینک سئو طلوع استفاده کنید تا فرآیند لینک‌سازی خود را آسان‌تر کنید. لینک بیلدینگ یک اصطلاح سئو است، زمانی که از وب سایت دیگری به صفحات وب سایت شما لینک می دهند، این فرایند را لینک بیلدینگ می نامند.

سایت سئو روز رو دیدم روی سایتهایی که نمونه کار داده بود رو از خیلی از ابزارهای زیر خرید می کرد. سایت رایان طرح سه تا پکیج باحال هم جمع بندی کردند که مشاوره سئو هم دارند تو پکیج های زمرد و زحل و.. همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. برای سایت های من همیشه قیمت مناسب، تنوع رسانه ها و پشتیبانی واقعی؛ دغدغه ی مهمی بود که با مجموعه ی خوبِ راش وب تونستم به این امر دست پیدا کنم. بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند.

برای خرید لینک های دوفالو می توانید از پکیج خدمات بک لینک سئو طلوع استفاده کنید. بدون شک بدون بک لینک هیچوقت نمی توانید به جایگاه برتر در موتورهای جستجو دست یابید. اگر بعضی از سایت ها که همیشه در رتبه های 1 الی 3 در صفحه اول گوگل هستند، یا برای برند خود زیاد هزینه کرده‌اند، یا بک‌لینک پیوسته خریداری کرده‌اند یا از روش سئو کلاه سیاه استفاده کرده‌اند. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است.

فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

اعتبار دامنه همانند اعتبار صفحه بررسی می‌شود، با این تفاوت که مربوط به یک صفحه نیست، بلکه مربوط به یک دامنه و تمام صفحات مربوط به آن دامنه می‌باشد. ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن به شرطی که به سئو خرید بک لینک – https://goldlink.ir/p/buy-backlink/ – سایت آسیبی نزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید. لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند.

گرفتن بک لینک های با کیفیت برای وب سایت شما یک کار پر زحمت و زمانبر است. همچنین باید تخصص لازم را داشته باشید و بصورت دقیق این کارها را انجام دهید. در غیر این صورت، بک لینک هایی که می گیرید ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد به وب سایت شما آسیب برساند. همچنین بک لینک های موقتی باعث می شوند که تمام زحماتی که برای ساخت بک لینک کشیده اید به یک چشم بر هم زدن از بین برود. از آنجایی که موتورهای جستجو کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند، گرفتن لینک های کمتر اما با کیفیت و قوی بیشتر از گرفتن هزاران لینک بی کیفیت یا اسپم است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است