عوامل رتبه بندی محلی که به SEO کسب و کار کوچک شما کمک می کند • Yoast

در این پست، ما بر روی عواملی تمرکز می کنیم که بر رتبه بندی صفحات وب سایت شما در جستجوهای محلی تأثیر می گذارد. همانطور که می تو،د اینجا بخو،د، خود گوگل در مورد عوامل رتبه بندی محلی از نظر موارد زیر صحبت می کند:

  • ارتباط: آیا نتیجه مربوط به کاربر است؟ آیا وب سایت شما با آنچه کاربر به دنبال آن است مطابقت دارد؟
  • فاصله: چقدر دور هستید؟ اگر مرتبط و نزدیک باشید، به احتمال زیاد رتبه خوبی ،ب خواهید کرد.
  • برجستگی: این در مورد میزان شناخته شدن ،ب و کار شما است. در پایان این مقاله بیشتر در مورد آن وجود دارد.

واضح است: برای رتبه بندی محلی، افزودن شهر و ایالت (در ایالات متحده) به <،le> کمک می کند. کلمات کلیدی اصلی خود را نیز اضافه کنید و ،وان را جذاب کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که تأثیر افزودن نام شهر خود به ،اوین خود ممکن است برای رتبه بندی محلی بسیار کمتر از افزودن جزئیات ،ب و کار شما به نمایه ،ب و کار Google شما باشد. اما مطمئناً ضرری نخواهد داشت. برای نکات بیشتر در مورد محتوای محلی، این راهنما را بررسی کنید.

در این مثال، این ،وان می توانست از یک مکان برای کمک به نتایج جستجوی محلی استفاده کند

فهرست های محلی به رتبه بندی محلی شما کمک می کنند

اگر یک ،ب و کار محلی دارید و در درجه اول به مشتریان محلی خدمات ارائه می دهید، البته، آدرس خود را به وب سایت خود اضافه می کنید. برای کمک به Google و سایر موتورهای جستجو برای درک آدرس اصلی، می‌تو،د آن را به بهترین شکل در قالبی خاص و قابل خواندن برای ماشین‌ها ارائه کنید. برای این کار از طرح localBusiness استفاده کنید. پلاگین SEO محلی ما اضافه ، طرح LocalBusiness به صفحات شما را آسان می کند!

اگر آن کلمه کلیدی در وب سایت شما نباشد، گوگل سایت شما را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی نمی کند. به همین سادگی. اگر ،ب و کار شما در شهر X است، احتمالا دلیلی دارید که چرا در آنجا واقع شده اید. در مورد آن دلیل بنویسید. و توجه داشته باشید که این موارد ممکن است متفاوت باشد:

  • شما در آنجا متولد شده اید یا فقط عاشق مردم محلی و عادات محلی هستید
  • رودخانه ای وجود دارد که برای حمل و نقل مورد نیاز است
  • شبکه محلی شما اطمینان حاصل می کند که می تو،د به موقع ارائه دهید یا خدمات اضافی ارائه دهید
  • این شهر یک عملکرد منطقه ای دارد و ،ب و کار شما از این طریق رونق می گیرد
  • شش ،ب‌وکار دیگر مانند ،ب‌وکار شما وجود دارد، بدیهی است که شما بهترین هستید، و همه به درصد معینی از مردم خدمات می‌دهید، بنابراین ،ب‌وکار شما کاملاً در آن حوزه من، است.

بیشتر بخو،د: نکاتی برای استراتژی محتوای محلی شما »

یک چیز دیگر: چه خبر برجستگی?

بنابراین تیم وب خود را به کار بیاندازید، مهمترین صفحات دایرکتوری محلی را بیابید و جزئیات خود را در آنجا دریافت کنید. ما به صراحت می نویسیم جزئیات و نه فقط پیوندها. نقل‌قول‌ها در تأیید آدرس برای Google و بازدیدکنندگان کار می‌کنند. اگر یک وب‌سایت محلی و مرتبط آدرس‌هایی را فهرست می‌کند، در نظر داشته باشید که آدرس‌های خود را نیز در آنجا قرار دهید. و در حالی که در آن هستید، برخی از نظرات مثبت را در سایت هایی مانند Yelp نیز دریافت کنید!

برجستگی به این م،ی که وقتی گوگل می‌تواند نتیجه‌ای را ابتدا از یک برند یا ،ب‌وکار معروف ارائه دهد، در واقع این کار را انجام خواهد داد. علیرغم تمام تلاش‌های شما برای بهبود رتبه محلی خود، ممکن است این موضوع مانع از ،ب رتبه اول شود. اما، این فقط به این م،ی است که شما باید بازی خود را افزایش دهید، به انجام کارهای عالی که انجام می دهید، روی برندسازی خود کار کنید و اعتماد کنید که در نهایت، گوگل نیز متوجه این موضوع خواهد شد. در نتیجه، ممکن است گوگل به شما اجازه دهد در آن جایگاه شماره یک برای آن کلمه کلیدی محلی رتبه بندی کنید!

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/seo-local-ranking-factors/

برای الهام بیشتر برای نوشتن محتوای مرتبط برای سایت ،ب و کار محلی خود، این راهنمای استراتژی محتوای محلی را بررسی کنید.

نمایه ،ب و کار Google

برای رتبه محلی خود در Google، نمی‌تو،د بدون فهرست ، نمایه ،ب‌وکار Google من، انجام دهید. اگر می‌خواهید به‌درستی در بسته محلی – ی،ی پانل بزرگ همراه با نقشه – نمایش داده شود، نمایه ،ب‌وکار Google بسیار مفید است. باید ثبت‌نام کنید، دسته‌های اصلی من، برای ،ب‌وکارتان را انتخاب کنید، همه مکان‌هایتان را اضافه کنید، اینها را تایید کنید و چند ع، به اشتراک بگذارید همچنین باید به طور فعال نمایه خود را مدیریت کرده و در طول زمان آن را ایجاد کنید.

مرتبط بودن به این م،ی است که شما خدمات یا محصولاتی را که جستجوگر به دنبال آن است ارائه می دهید. در حالی که این ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، گاهی اوقات، افراد ممکن است در وب سایت خود بیش از حد مرموز شوند. اطمینان حاصل کنید که به طور واضح به ،ب و کار یا حرفه خود، نوع محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید اشاره کرده‌اید و مطمئن شوید که این کار را در عباراتی که مخاطبان خود استفاده می‌کنند انجام دهید. برای اینکه بفهمید آیا واقعاً با استفاده از زب، که مخاطبانتان استفاده می‌کنند ارتباط برقرار می‌کنید، لطفاً تحقیقاتی درباره کلمات کلیدی انجام دهید و با مشتریان خود صحبت کنید تا بفهمید که آنها هنگام جستجوی خدماتی مانند شما از چه اصطلاحاتی استفاده می‌کنند.

باز هم، یک بازار محلی آنلاین نیز وجود دارد. مردم در مورد تجارت، پیشرفت های جدید یا محصولات جدید در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و موارد دیگر صحبت می کنند. همه این اشاره های اجتماعی به حسگرهای گوگل نیز راه پیدا می کنند. موتور جست و جو جوهای مثبت یا منفی را دریافت می کند و از آنها برای رتبه بندی ،ب و کار محلی شما کمک می کند. اگر افراد زیادی در مورد ،ب و کار شما صحبت می کنند و به وب سایت شما لینک می دهند، باید مرتبط باشید. این ذکرها را زیر نظر بگیرید و درگیر شوید.

بنابراین باید نشان دهید که مرتبط هستید، نزدیک هستید و شناخته شده هستید. بیایید ببینیم چگونه می تو،د با برخی اقدامات مشخص روی این عوامل کار کنید!

مرتبط باشید

آنچه برای نمایه ،ب‌وکار Google صدق می‌کند برای فیسبوک نیز صدق می‌کند. شرکت خود را به ،وان صفحه ای برای یک اضافه کنید ،ب و کار محلی به فیس بوک در اینجا. افراد در فیس بوک نیز زیاد جستجو می کنند، بنابراین بهتر است مطمئن شوید که لیست شما در فیس بوک مرتب است. فیس بوک همچنین امکان بررسی را فراهم می کند، که می تواند به ،ب و کار شما نیز کمک کند. مراقب آن بررسی ها باشید! اگر نظرات شما چندان عالی نیست، مطمئن شوید که این مشکل را با ارائه محصولات یا خدمات بهتر برطرف کنید، یا حداقل در پاسخ‌های خود نشان دهید که بازخوردی را که دریافت می‌کنید جدی می‌گیرید.

مکان و کلمات کلیدی در ،وان

برخی می گویند پیوندهای سایر وب سایت ها، دایرکتوری ها و رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی محلی بسیار مهم هستند. مثل همیشه، ما بر این باوریم که مجموع همه تلاش‌ها است که باعث می‌شود شما را از بقیه متمایز کنید، نه فقط بهینه‌سازی یک جنبه. وقت خود را صرف کنید و مطمئن شوید که نمایه ،ب و کار Google شما صحیح است، داده های ساختاری ،ب و کار محلی در سایت شما فعال است، و شما پیوندهای من،ی به سایت خود دارید و افراد من،ی در پلتفرم های دیگر مانند توییتر در مورد شما صحبت می کنند. و لطفاً فراموش نکنید که جستجوی صحیح کلمات کلیدی را انجام دهید و مطمئن شوید که محتوای من، در وب سایت شما وجود دارد.

محتوای خود را برای رتبه بندی محلی بهتر بهینه کنید

نمایه ،ب‌وکار Google امکان بررسی‌های مشتریان را فراهم می‌کند، و باید سعی کنید برخی از آن‌ها را برای فهرست خود دریافت کنید. هر سال اهمیت بررسی های آنلاین برای سئوی محلی بیشتر می شود. نظرات مثبت (و منفی) به گوگل و کاربرانش کمک می کند تا درباره ،ب و کار شما قضاوت کنند. این تقریباً شبیه بازار محلی شما است. اگر مردم در مورد مواد غذایی شما مثبت صحبت کنند، افراد بیشتری تمایل دارند به غرفه خواربار فروشی شما بیایند.

به خواندن ادامه دهید: راهنمای نهایی سئوی مشاغل کوچک »

ادوین تونن

پیروی از اینکه چگونه دایرکتوری ها به رتبه بندی محلی شما کمک می کنند – به ویژه در نتایج جستجوی محلی ارگ،ک، تبادل پیوند با مشاغل محلی مرتبط نیز نتیجه می دهد. اگر با هم در یک زنجیره تامین کار می کنید یا محصولات مرتبط را می فروشید، با خیال راحت به تبادل لینک بپردازید. فقط با هر ،ب و کاری که می شناسید تبادل لینک نکنید. در بیشتر موارد، اینها لینک های با کیفیت پایینی خواهند بود شما وب سایت (زیرا آنها معمولاً به هم مرتبط نیستند). همچنین سعی کنید محتوایی با کیفیت بالا بسازید که لینک های مرتبط را جذب کند. و فراموش نکنید که آن کلمات کلیدی محلی را در متن لنگر آن پیوندهای ورودی دریافت کنید.

اشاره های اجتماعی از مردم محلی

دریافت نظرات یکی است، اما می‌تو،د با پاسخ دادن به این نظرات، گفتگو را ادامه دهید. اما همانطور که گوگل می گوید، دوست باشید نه فروشنده.

اگر می‌خواهید ،ب‌وکارتان را در بسته سه‌گانه محلی رتبه‌بندی کنید، ثبت‌نام در «Google برای ،ب‌وکار من» کمک می‌کند

داده های ساختار یافته طرحواره LocalBusiness

اینها دلایل تصادفی هستند که به شما کمک می کنند تا در مورد ،ب و کار خود در رابطه با موقعیت مک، خود بنویسید. آنها در هر شرکت (بسیار) متفاوت هستند. مطمئن شوید که مکان / شهر / منطقه شما به وضوح در وب سایت شما ذکر شده است و نه فقط در پاورقی در جزئیات آدرس شما! اگر چندین مکان دارید، صفحاتی را برای هر یک تنظیم کرده و بنویسید و جزئیات ،ب و کار من، را درج کنید.

این تا حد زیادی مربوط به چیزی است که گوگل می نامد فاصله. اگر نزدیک ترین نتیجه برای کاربر باشید، ،ب و کار شما زودتر ظاهر می شود.

مطمئن شوید که یک NAP اصلی دارید!

اگر یک ،ب و کار محلی دارید که محصولات یا خدمات می فروشد، باید به رتبه محلی وب سایت خود فکر کنید. سئوی محلی به شما کمک می کند تا جستجوهای مربوط به جستجو در منطقه خود را پیدا کنید. از آنجایی که گوگل در بسیاری از موارد ابتدا نتایج محلی را نشان می دهد، باید مطمئن شوید که گوگل مکان شما را می داند. در این مقاله، تمام کارهایی را که می‌تو،د برای بهبود درک Google از موقعیت مک، خود انجام دهید، بررسی می‌کنیم که شانس شما را برای رتبه‌بندی محلی افزایش می‌دهد.

فاکتورهای رتبه بندی چیست؟

علاوه بر فهرست نمایه ،ب و کار Google شما، Google از Yelp محلی و سایر دایرکتوری های محلی برای تعیین اهمیت و محلی بودن شما استفاده می کند. در حالی که ما معمولاً توصیه می‌کنیم پیوند خود را در صفحه‌ای با لینک‌های بی‌ربط gazillion قرار ندهید، نقطه مش، یک صفحه فهرست‌های محلی، در واقع، مکان است. و این پیوندها به رتبه بندی محلی شما کمک می کنند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است برجستگی همچنین بر اساس اطلاعاتی است که گوگل در مورد یک ،ب و کار می داند. تمام این اطلاعات از پیوندها، مقالات و دایرکتوری ها در سراسر وب به دست آمده است. هرچه ،ب‌وکار شما نظرات و رتبه‌بندی‌های مثبت بیشتری داشته باشد، احتمالاً گوگل آن را در موقعیت بالایی برای جستجوهای محلی قرار می‌دهد. ناگفته نماند، موقعیت شما در صفحه نتایج جستجوی “عادی” (نتایج وب) نیز یک سیگنال رتبه بندی است. بنابراین، در صورت امکان، مقداری زمان و منابع را برای سئو سرمایه گذاری کنید و از مشتریان راضی خود بخواهید که در گوگل و سایر پلتفرم ها مانند Yelp یا Facebook نظر خوبی داشته باشند.

حتی اگر ،ب و کار شما چندین مکان دارد، مطمئن شوید که NAP اصلی (نام، آدرس، شماره تلفن) در وب سایت شما با NAP نمایه ،ب و کار Google مطابقت دارد. این تنها راه برای اطمینان از برقراری ارتباط صحیح گوگل بین این دو است. آدرس اصلی را در هر صفحه اضافه کنید (شما یک ،ب و کار محلی هستید، بنابراین باید آدرس خود را در هر صفحه ذکر کنید). برای همه مکان‌های دیگر، یک صفحه راه‌اندازی کنید و تمام آدرس‌های شعب خود را فهرست کنید.

لیست فیس بوک و بررسی

فاکتورهای رتبه بندی ،اصری هستند که گوگل هنگام تعیین موقعیت URL در نتایج جستجو در نظر می گیرد. فاکتورهای رتبه بندی زیادی وجود دارد که ا،ر آنها ویژگی های URL و وب سایت شما هستند، اما می توانند به حضور آنلاین شما نیز گسترش پیدا کنند. نمونه‌ای از فاکتور رتبه‌بندی، سرعت صفحه است: یک صفحه با بارگذاری سریع که تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌کند، احتمالاً زم، که سایر ویژگی‌ها قابل مقایسه هستند، بالاتر از یک صفحه کند قرار می‌گیرد.

فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است